The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
#1
De wildcards gaan (heel verrassend) naar 4 Italianen : Fognini, Volandri, Starace en Lorenzi. Bij de dames naar V Williams, Brianti en Knapp

De herenloting is zaterdagmiddag. Wedstrijden beginnen traditioneel om 13.00 uur. Dat betekent na werktijd de hele avond op de bank kijken :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Is dit ooit eerder gebeurd? Ivo Karlovic wint een set met 6-0 (tegen Petschzner)!
Reply
#3
Ja mooi he en de 2e set natuurlijk TB. puntjes voor LTM erbij (x 5) Wat heeft die Falla in godsnaam uitgevreten tegen GGL
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Heb het even nagezocht. De laatste keer dat Karlovic een set met 6-0 won was tegen Fono (nr. 730, future Hongarije 2003). En de laatste keer dat Karlovic een set met 6-0 verloor was tegen Kiefer (Indianapolis 2004). Tijdje geleden dus!

De loting van het hoofdtoernooi is trouwens om 12.00 uur.
Reply
#5
Djoko bij Federer, Murray bij Nadal. De gehele loting is nog niet bekend.
Reply
#6
Volledige loting Rome:
http://www.internazionalibnlditalia.com/...12&Draw=ms

Mogelijke 2e ronde tussen Nadal en Raonic.
Reply
#7
Het zit Raonic niet mee met z'n lotingen.
Reply
#8
Overdune, onze afgezant in Australië, heeft 'dienst' deze week maar ligt waarschijnlijk nu te slapen. Ik heb de loting er daarom even ingezet. Db is open.
Reply
#9
Haha, Muller speelde net nog de challengerfinale van Rome en staat nu qualis te spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Is het op hetzelfde park? Of heeft Muller nog even de taxi moeten nemen?
Reply
#11
Klote voor Raonic zeg. Wel een extra reden om Nadal niet te nemen, bovenop zijn choke van deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Dit kan weleens een zeer lastige week met veel verschillen worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Worden morgen 6 wedstrijden gespeeld...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
GGL 1e Q (wint net 6-4 6-4 van Ivo)
Haase speelt nu tegen Malisse voor een plek in de MD (4-3 1e set on serve)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Hop 6-3 1e set Haase
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Haase wint in 3 sets van Malisse en plaats zich dus voor de MD. Mooi resultaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Mogen de qualis kiesbaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
staan er bij
Reply
#19
Tomic-Giraldo (q)
Nalbandian-Ramos (q)
Wawrinka-Haase (q)
Berlocq-Kavcic (q)

Deze zijn inmiddels bekend
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Alles staat in de draw op de ATP-site.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
ook in het schema nu
Reply
#22
Top, thanks!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Nu Nadal geen zekerheidje meer is wordt het toch echt een stuk lastiger.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
(12-05-2012, 07:25 PM)centre court Wrote: Klote voor Raonic zeg. Wel een extra reden om Nadal niet te nemen, bovenop zijn choke van deze week.

Laat hem eerst maar eens van jongens als Mayer gaan winnen, voordat we over moeilijke lotingen gaan praten.

(13-05-2012, 08:54 PM)centre court Wrote: Nu Nadal geen zekerheidje meer is wordt het toch echt een stuk lastiger.
Gewoon de hele top tien met Nadal hoor v
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Tuurlijk Ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Dan niet. Ik heb iig geen moment getwijfeld. Als je als Tampie een slag wilt slaan, kun je hem laten liggen, maar dat zullen de top tieners niet doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Ik hoop inderdaad een mooie slag te gaan slaan in Rome.
Reply
#28
Zo, team staat. Eitje weer. Alleen weer de keuze wat met de laatste grijpstuivers te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
(13-05-2012, 10:00 PM)Ad Wim Wrote: Zo, team staat. Eitje weer. Alleen weer de keuze wat met de laatste grijpstuivers te doen.
Laat me raden: Nadal, Ferrer, Del Potro, Lorenzi en wat goedkope qualifiers... Wink
Reply
#30
Fout!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: