The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#31
Ahh excuus, ik dacht dat het om een verandering van de tijd ging. Nee als we gewoon de regels aanhouden ben ik uiteraard akkoord.
Reply
#32
Djokovic-Starace

Hewitt-Kavcic, Malisse-Baker, Hanescu-Andujar, Fognini-Mannarino, Stebe-Souza, Ungur-Nalbandian, Dancevic-Kiliza

Clément-Bogmolov, RogerVasselin-Posposil, Ferrero-DasnieresdeVeigy, Llodra-GarciaLopez, Prodon-Qualifier, Paire-Ramos, Dodig-Haase

Haase goede kans! De seeds worden later er in gezet

Mathieu-Phau, Volandri-Qualifier, Young-Dimitrov, Falla-Giraldo, Nieminen-Andreev, Chardy-Lu, Tursunov-Soeda, Rochus-Mayer, Chela-Baghdatis

falla-giraldo haha mooie derby
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Mooi van Bertens en Sijsling gaat ook goed. Kan een lastige quali worden voor velen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Stakkie-Dolgo weer een derby
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Mogelijke 2e ronde Fed-Nalbi.

Murray zit dus bij Nadal, Fed bij Djoko. Leuk voor het spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Mooi he die zag ik ook net op twitter. Er zitten niet echte krakers bij in 1e ronde

Top 8:
Djokovic bij Tsonga
Federer bij Berdych
Murray bij Ferrer
Nadal bij Tipsarevic
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Federer heeft echt weer idioot zwaar geloot met Potro en Berdych in z'n kwart, en Nalbi dus in R2. Nadal en Djoko hebben het stukken makkelijker.

Vrees dat het vrij eenvoudig wordt voor FTM, en dus saai...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Is die database nou nog niet open? Sjonge jonge Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Zal waarschijnlijk ergens rond etenstijd gebeuren
Reply
#40
Dan maakt het een groot verschil of Potro en Berdych bij elkaar zitten of dat Federer eerst van Potro moet winnen en daarna van Berdych.
Reply
#41
Ook een lekkere loting bij de vrouwen in het 4e kwart: Williams, Goerges, Kanepi, Wozniacki, Kirilenko, Pavluychenkova, Peng en Sharapova...
Reply
#42
(25-05-2012, 12:15 PM)Ad Wim Wrote: Federer heeft echt weer idioot zwaar geloot met Potro en Berdych in z'n kwart, en Nalbi dus in R2. Nadal en Djoko hebben het stukken makkelijker.

Vrees dat het vrij eenvoudig wordt voor FTM, en dus saai...
Ik vind het wel meevallen met die loting van Federer. 2e ronde Nalbandian is niet de makkelijkste, maar moet hij toch gewoon kunnen winnen. 3e ronde Roddick (of Klizan) is een eitje, 4e ronde Lopez is ook niet de moeilijkste.
En van Potro en Berdych kan hij er maar 1 treffen in de QF en is altijd nog makkelijker dan Ferrer. SF Djokovic heeft hij geluk mee.
Reply
#43
Even ter informatie, mbt de deadline: Op zondag zijn er 16 herenenkels, op maandag 28, en op dinsdag 20 (allemaal 1e rondes).
Reply
#44
Berdych is denk ik momenteel de beste outsider. En vergelijk het even met wie Djoko en Nadal hebben: Tsonga en Tipsa. Dat is toch even een wereld van verschil.

(25-05-2012, 02:05 PM)Atlanta Wrote: Even ter informatie, mbt de deadline: Op zondag zijn er 16 herenenkels, op maandag 28, en op dinsdag 20 (allemaal 1e rondes).

De deadline ligt dan ook op zondagochtend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ook Sijsling wintEusa_clap
Reply
#46
(25-05-2012, 02:05 PM)Ad Wim Wrote: Berdych is denk ik momenteel de beste outsider. En vergelijk het even met wie Djoko en Nadal hebben: Tsonga en Tipsa. Dat is toch even een wereld van verschil.
Daar ben ik het wel mee eens, al vind ik op dit gravel Ferrer zo'n beetje gelijkwaardig. Maar in dat geval is het niet nadelig dat Potro ook in zijn kwart zit, hoogstens een voordeel voor Federer als dat voor Berdych een zware partij oplevert.
Reply
#47
Sijsling-Muller. Is te doen op gravel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Toch wel een interessant toernooi voor FTM. Natuurlijk heeft iedereen Nadal, maar de overige 16000 kun je heel verschillend besteden.
Reply
#49
1e opzet staat met 5 minuten. Zodat er iig een opzet staat, want wellicht heb ik van het weekend weinig tijd
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#50
Ik zie dat qua puntenaantal van de spelers de ranglijst van 14/05 is gebruikt. Hoort dit zo, of zou de ranglijst van 21/05 moeten worden gehanteerd?
Reply
#51
1 week eerder altijd, de waarden van de spelers zijn iig geupdate gisteren. Net zoals normaal wordt gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
M'n team staat Smile Kwam net niet uit met t budget om een leuke troef te kiezen.
Reply
#53
Op zn stilles: rustig hier rond de deadline.
Team staat, vrij straightforward. Alleen Potro of een hoop kleintjes was de keuze voor mij. Toch maar voor de grote jongen gegaan, hopelijk pakt ie Berdych dit keer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Voor t eerst zo ongeveer niet voor del p gegaan...hij zal nu wel de finale halen idd
Reply
#55
Wel een fout zeg, had niet in de gaten dat de deadline een uur ligt voordat het toernooi begint.
Snap het nut daarvan niet, maar het is mijn eigen fout. Het is al jaren zo. Die 4 q's met 210 punten moet ik maar overheen komen.
Reply
#56
Zoals ik al dacht, saaie week. Niemand in de top tien voor Federer, Djokovic of Berdych gegaan, dus zullen geen echte klappers gemaakt worden.

Klizan opmerkelijk weinig gekozen, maar Goffin ook. Del Potro als grote troef, dat is dan wel weer leuk. Moet hij het verschil maar maken met een QF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ik heb er een aantal supertroeven in zitten: Davydenko, Kubot, Bellucci, Raonic en Wawrinka.
Reply
#58
De enige die me echt pijn kan doen is Gasquet.
Lang over getwijfelt, maar ik kwam niet echt lekker uit. Hopen dat Zopp al kan stuntenSmile
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#59
Wawrinka en Verdasco veel gekozen. Wawrinka stond ook wel hoog op mn lijstje, maar verdasco toch niet.

Verder laat toch een flink deel van de top tien een aantal qualis liggen. Hopelijk kan er daar een van stunten, al zijn ze nu vaak al rendabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
(27-05-2012, 10:05 AM)andre Wrote: Wel een fout zeg, had niet in de gaten dat de deadline een uur ligt voordat het toernooi begint.
Snap het nut daarvan niet, maar het is mijn eigen fout. Het is al jaren zo. Die 4 q's met 210 punten moet ik maar overheen komen.
Ik had overigens die 4 q's niet genomen (=105 ptn+Sijsling), maar Sijsling, Klizan en Bellucci (=kans op meer).

Het vervelende is wel dat op b.v Buurs nu al 140 punten achter lig en niets meer kan winnen. Saaie weken zo.
Reply


Forum Jump: