The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#61
En een draad doorlezen wil ook weleens helpen, het is notabene in deze draad uitgebreid besproken.
Reply
#62
Dat is inderdaad wel zuur voor je, Andre. Opvallend trouwens ook dat Simon zo weinig is gekozen; toch een aardige kanshebber voor 360 punten.
Reply
#63
denk dat het voor veel mensen simon of wawrinka was en dan is wawrinka veel interessanter natuurlijk. Bovendien zie ik m er gewoon afgaan tegen Tsonga
Reply
#64
(27-05-2012, 10:12 AM)andre Wrote: Ik had overigens die 4 q's niet genomen (=105 ptn+Sijsling), maar Sijsling, Klizan en Bellucci (=kans op meer).
Nou dan zal ik volgens jou wel de favoriet zijn deze week Smile Maar echt balen voor je dat je ook precies geen volledig team had op dat moment!

Zelf ook vooral getwijfeld tussen Del Potro en wat klein grut. Voor mijn doen nu zuinig geweest met qualifiers. De kans is groot dat Sousa, Munoz en Dutra uiteindelijk rendabeler zullen zijn dan die ene tegenvaller in mijn team, maar op een GS ben ik toch meer geneigd om voor de grote jongens te gaan.
Reply
#65
Grrr met dit mooie weer vergeten dat dedeadline vanmorgen lag natuurlijk ...Icon_cry
Reply
#66
Hup Cilic. Knikker die Munoz er maar uit. En later Isner ook Dutra please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Cilic al van 1-4 naar 6-4, het is deze keer inderdaad nog belangrijker dat deze q's snel naar huis zijn.

(27-05-2012, 11:14 AM)Mist Wrote:
(27-05-2012, 10:12 AM)andre Wrote: Ik had overigens die 4 q's niet genomen (=105 ptn+Sijsling), maar Sijsling, Klizan en Bellucci (=kans op meer).
Nou dan zal ik volgens jou wel de favoriet zijn deze week Smile Maar echt balen voor je dat je ook precies geen volledig team had op dat moment!
Dat team had ik inderdaad gehad ja. Ik had een voorlopig team staan en vanaf 10 voor 10 of zo heb ik de niet voor mij must-picks (Nadal, Ferrer, Potro, Gasquet, ...) weggeklikt. Nog een geluk dat ik de meest kansrijke q's inmiddels al weer in mijn team had.
Reply
#68
klizan was de troef waar ik t over had. dacht vooraf dat ie weinig gekozen zou worden en n dikke kandidaat voor 90 punten is. geen wawrinka of simon voor ad, daar laat ie wel wat liggen. simon heeft al zn 4 ontmoetingen tegen tsonga gewonnen. had achteraf liever simon genomen, maar wawa plus 2 qualies is ook prima.
Reply
#69
Weinig echte troeven hier al kijk ik tegenwoordig niet meer naar weekwinsten maar naar de teams in de top 10.
Verdasco, Wawrinka en Ferrero zijn in dat geval erg belangrijk. Spelers die snel eruit moeten zijn oa Delpotro, Munoz en Bellucci
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Klasse Stan. Cilic gaat de 3e verliezen, dan maar in 4 dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Cilic van 2-5 naar 7-5 in de 3e en daarmee is de ''gevaarlijke'' Munoz er vast uit!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Klasse JCF! Waw mag zijn service games wel wat meer gaan winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Del Potro is me toch slecht. In de 2e set 24 UE haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Lekker Albert.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Del Po gaat niet ver komen....Undecided
Reply
#76
Het 1e scheldmomentje tijdens de RG is daar. Wawrinka lul! Je zit al op 43 UE en je bakt er helemaal niets van. En dan Nando de ubertroef een break achter tegen Darcis. Dammit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Na 2 hele slechte sets is Waw er weer. Speelt in begin 5e echt super met veel winners. Nano maakt effe 8 games op rij :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
(27-05-2012, 12:06 PM)rhubarb Wrote: klizan was de troef waar ik t over had. dacht vooraf dat ie weinig gekozen zou worden en n dikke kandidaat voor 90 punten is. geen wawrinka of simon voor ad, daar laat ie wel wat liggen. simon heeft al zn 4 ontmoetingen tegen tsonga gewonnen. had achteraf liever simon genomen, maar wawa plus 2 qualies is ook prima.

Dat valt nog te bezien. Simon is duur en moet idd van Tsonga winnen, maar volgens mij werd ie er vorige week keihard afgeslagen.
Wawrinka begint ook niet echt lekker. We zien aan het eind wel of ik met deze jongens iets heb laten liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Igor doet het prima! Goede slagen en speelt slim
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Heel zuur voor Sijsling. Heeft in de 4e en 5e set genoeg (break)kansen gehad om het af te maken, maar helaas is het niet gelukt.
Reply
#81
Heerlijke tennisdag gehad. Berrer is koning! Wint na 0-2 in sets achter en een break in de 5e van Melzer! Nu tegen Devilder. Zou ie ook zo maar kunnen winnen voor 115 pnt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Ik heb ook weer eens een Nederlander in mijn team hoor, loser.
Zwaar kut van Melzer ook, Berrer krijgt hier te veel punten.
Reply
#83
Berrer is idd een leuke meevaller, maar was natuurlijk ook must-pick. De andere vijfsetters vallen helaas verkeerd, maar dat is geen ramp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Hup Karol!

Enorme choke in het damestoernooi. Rodionova stond 75 51 voor en nu 75 67 24 Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Kubot pakt de 1e set (mijn supertroef, maar 3x gekozen). Jammer dat Berrer heeft gewonnen. Wint de laatste maanden niks, maar nu ineens wel van Melzer. Bduh
Reply
#86
De hele dag al gezeik mar dat scorebord. Ongelooflijke droeftoeters! Jaar kunnen testen....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
(27-05-2012, 08:05 PM)Ad Wim Wrote: Berrer is idd een leuke meevaller, maar was natuurlijk ook must-pick. De andere vijfsetters vallen helaas verkeerd, maar dat is geen ramp.
Must-pick lijkt me overdreven. Dit is een behoorlijke stunt, normaal gesproken had mijn complete team rendabeler geweest.
Reply
#88
Overigens was er vorig jaar ook in het begin van het toernooi ellende met dat scorebord? Amateurs!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
en ik maar denken dat andrey kuznetsov die 6-1 voorstaat tegen tsonga ook n foutje van t scorebord was Wink
Reply
#90
Balen dat Del Potro geblesseerd is.

Hopelijk haalt hij nog 180 punten.

Berdych zal normaal gesproken een niveau te hoog zijn, aangezien bewegen moeilijk gaat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: