The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Vandaag laatste 1,5 set van Djoko-Tsonga alleen gezien, was genieten zeg. Super hoe Tsonga stond te spelen maar wat een kwaliteit van Djoko op de big points, heeft op mp tegen eigenlijk steeds op eigen kracht het punt gehaald, geen kansen voor Jo. Ik heb genoten.
Reply
Beest vandaag winnen om Scholten nog een tikkie te geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-06-2012, 11:57 PM)_Tampie Wrote: Vandaag laatste 1,5 set van Djoko-Tsonga alleen gezien, was genieten zeg. Super hoe Tsonga stond te spelen maar wat een kwaliteit van Djoko op de big points, heeft op mp tegen eigenlijk steeds op eigen kracht het punt gehaald, geen kansen voor Jo. Ik heb genoten.

Op het (vooral) 1e en 3e mp kreeg Tsonga toch een goede kans.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mwah, hij forceerde een winner, terwijl daar niet de gelegenheid toe was. Ik weet het niet, ik zat toch echt te kijken met het gevoel dat Djoko niet kon verliezen, hij straalt dat toch ook wel uit. Maar wat speelde Tsonga geweldig zeg.
Reply
Vooral bij dat 1e mp kreeg hij toch een goede kans om te passeren met zijn backhand?

Bij het 3e mp was er een slagenwisseling, waarbij Tsonga vanuit het midden inside out met zijn forehand (favoriete slag) voor een winner ging.
Hij raakte de netrand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-06-2012, 09:05 AM)buurs Wrote: Vooral bij dat 1e mp kreeg hij toch een goede kans om te passeren met zijn backhand?

Bij het 3e mp was er een slagenwisseling, waarbij Tsonga vanuit het midden inside out met zijn forehand (favoriete slag) voor een winner ging.
Hij raakte de netrand.

Hij kreeg een kans bij dat 1e mp, dat moet ik toegeven, maar het is geen balletje dat je even weg kunt leggen. Maar Djoko is op alle mp wel degene die in de rally de lakens uitdeelt. Dat 3e mp gaat hij echt te geforceerd voor de winner imo, die raakt de netrand maar hij past gewoon niet, als hij over het net gaat dan is hij uit.
Reply
tip: er is een nieuwe app van de nos (iig voor i phone en samsung), waarop je live bepaalde programma's kunt kijken.

en dus ook roland garros.

misschien wel handig als je onderweg bent of gebruik kunt maken van wifi op je werk Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sharapova snel klaar met Kanepi dus de heren Nadal en Almagro komen zo de baan op. Kvitova wint de 2e set van Shvedova dus dat duurt nog wel effe. Murray en Ferrer dus pas rond 1630 de baan op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat is mooi, kan ik als ik thuis ben mooi Beest nog even zien walsen.

Denk dat Almagro 2 sets bij kan blijven en het redelijk spannend kan maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Top Buurs! Heb hem gelijk op de Iphone gezet. Werkt goed dit. Kan alleen tot 1730 uur volgen. Daarna trouwfeessie, ook niet verkeerd natuurlijk Bier (als ik BIG MAC zeg dan weet Mindlight wel wie ik bedoel Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een shotmaker is Nico toch ook!

Voor het eerst iemand die hem echt test, en misschien zelfs beter is tot nu toe. Niet zo verrassend, maar wel mooi om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff Almagro staat tot nu toe echt lekker te spelen hoor Eusa_clap
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Constant die returnfouten op die poepservice zijn natuurlijk wel lelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je krijgt niet elke dag de kans om 360 punten uit te lopen op Scholten. Dus: Come on Ferrer!
Reply
Beest trouwens behoorlijk dik favoriet bij de bookies, wat ik dus ook denk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar hij loopt weer eens te kutten als ie een set uit moet maken, as usual...

Tjonge jonge man, maak het eens af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk. Toch uiteindelijk vrij easy, en hij speelt niet eens goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Halleluja...
Reply
Regen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat doe je nou, beest?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan nog weleens een lang potje gaan worden!
Reply
Beest gaat idd vrij easy....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maak het eens af, beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-06-2012, 06:51 PM)buurs Wrote: Beest gaat idd vrij easy....

Idd. NID, maar toch fijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aanvallend managen wordt weer eens niet beloond.
Reply
(06-06-2012, 08:40 PM)Ad Wim Wrote:
(06-06-2012, 06:51 PM)buurs Wrote: Beest gaat idd vrij easy....

Idd. NID, maar toch fijn.

Bijna 4 uur...dat noem ik niet easy.

Dat hij zou winnen, was NID natuurlijk.

(06-06-2012, 08:41 PM)Scholten! Wrote: Aanvallend managen wordt weer eens niet beloond.

Iedere wedstrijd is zo'n beetje goed voor jou gevallen...

Spelers die nog winnen na enorme achterstanden of mp tegen...

Ondanks een scholten-week, verlies je veel punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Netjes Beest. Ad nu goud bij winst Nadal.
Nadal mega favoriet bij de bookies om te winnen, quote was 2 voor RG en is nu 1,36 ongeveer.
Ter vergelijking, Djoko gaat van 4 omhoog naar 5; ook quote van Federer is hoger maar ik weet niet meer wat die precies was. Dit heeft uiteraard met de overmacht van Nadal te maken.
Reply
federer stond op 9 voor toernooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-06-2012, 08:42 PM)buurs Wrote:
(06-06-2012, 08:40 PM)Ad Wim Wrote:
(06-06-2012, 06:51 PM)buurs Wrote: Beest gaat idd vrij easy....

Idd. NID, maar toch fijn.

Bijna 4 uur...dat noem ik niet easy.

Dat hij zou winnen, was NID natuurlijk.

(06-06-2012, 08:41 PM)Scholten! Wrote: Aanvallend managen wordt weer eens niet beloond.

Iedere wedstrijd is zo'n beetje goed voor jou gevallen...

Spelers die nog winnen na enorme achterstanden of mp tegen...

Ondanks een scholten-week, verlies je veel punten.

Het is ook geen klaagzang, maar een constatering. Dat ik eigenlijk vrij goed zat met spelers, maar dat zo'n defensieve keuze voor Ferrer dan toch beter uitpakt. Dat betekent dat ik het de volgende x toch anders moet doen.
Reply
Ik vind het mooi dat je voor verrassende jongens gegaan bent. Maar ik vind Ferrer niet per se een defensieve keuze. Hij is duur en moest de sf halen, wat ie nog nooit gedaan had. Maar hij was wel de grootste favoriet wmb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: