The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#91
Alsof hij anders wel zou winnen.
Reply
#92
(27-05-2012, 10:09 PM)Stille Wrote: Mensen met Del Potro hebben hun huiswerk niet goed gedaan.
Ik wist niet dat je huiswerk moet doen voor FTM, heb ik nog nooit gedaan. Dan moet ik tot nu toe wel heel veel geluk gehad hebben om maar 148 punten (voor RG) op jou achter te staan.

Ik verbaas me overigens wel over Del Potro (of Montanes). Ik heb een stukje gezien aan het begin van de 3e set en Del Potro kon nauwelijks nog lopen, en toch wint hij die sets met 6-2 6-1.
Reply
#93
Ik heb geen tijd gehad... Was afgelopen nacht laat thuis en heb in 15 minuten een team gemaakt. Zoveel zal het allemaal niet schelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Del Potro haalt zelfs met een moeilijke knie 180 punten en als het meevalt, kan ie ook best winnen van Berdych. Die blijft wisselvallig.
En Potro was in Rome slecht omdat ie twee weken vol achter elkaar gespeeld had, en zich toen spaarde voor dit toernooi. Na de mto pakte ie gewoon de sets met 6-2 6-1, dat zegt wel genoeg lijkt me.
180 is te weinig, maar 360 is opeens weer superrendabel, dus ik sta nog steeds achter mijn keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
(27-05-2012, 08:46 PM)Mist Wrote:
(27-05-2012, 08:05 PM)Ad Wim Wrote: Berrer is idd een leuke meevaller, maar was natuurlijk ook must-pick. De andere vijfsetters vallen helaas verkeerd, maar dat is geen ramp.
Must-pick lijkt me overdreven. Dit is een behoorlijke stunt, normaal gesproken had mijn complete team rendabeler geweest.

Melzer was niet 100% en met zo'n tweede ronde vind ik het idd een must-pick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Vandaag Kiki, ik ben benieuwd. Zal erg moelijk worden maar ze is wel in vorm!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#97
Hup kiki!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Hop Kilzan direct break te pakken. Sousa gaat ook beginnen. Come on !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Dancevic opgegeven Sad
Reply
Klasse Klizan. Hup Sousa, Hewitt, Gulbis en Serra.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die komt gewoon zijn geld op halen en speelt volgende week Challenger Surbiton. Kerel heeft volgens mij geen graveltoernooi gespeeld dit jaar. Eigenlijk een schande

Lopez opgave!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Goh Lopez ook, sneu voor hem, maar gunstig voor mijn supertroef Kubot!
Reply
Azarenka Rolleyes Die Brianti heft een enkelhandige backhand. Dat zie je niet zo heel veel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ga eens tennissen, Davy! 3-2*, 0-30 voor, en daarna er niks meer van gemaakt.
Reply
Davy is gewoon niets meer. Zo jammer voor hem! Maakt gewoon te veel fouten.
Sousa is niet veel, verliest bijna elke service game
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Davy is ook zo verschrikkelijk wisselvallig. Dan haalt ie de SF in Rotterdam en Nice, dan verliest hij weer in de 1e ronde van een ander toernooi van de nr. 387. En ik heb hem altijd in slechte weken, nooit in goede. Frustrerend!
Reply
Dat had ik vorig jaar dus. Dit jaar neem ik hem gewoon niet meer. Kiki begint over 10 min. Barthel verliest op die baan ff 1-6 1-6 van de nr 162 vd wereld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gaat azarenka hier nou verliezen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Net op tijd wakker misschien. Van 0-4 naar 2-4.

Kiki begonnen op Ned 1. Hele Nederlandse enclave op die baan. Mooi!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Brianti had 2 bps om 7-6 *5-0 voor te komen tegen Azarenka. Nu inmiddels 7-6 *4-3. Cruciale game.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, Azarenka op BP tegen op 0-4 een 'tank 2e-service' die buitenkant lijn in valt. Zo klein kan het verschil tussen winst en verlies zijn.
Reply
Ja bizar van 0-4 naar 6-4.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Helaas, Davydenko nipt de 2e set verloren. Sousa wel eindelijk de break te pakken.
Reply
Klasse Sousa, hup Zeballos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klizan NID, ook tegen Mahut lijkt me.
Sousa winnen zou een leuke meevaller zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-05-2012, 12:19 PM)Atlanta Wrote: Davy is ook zo verschrikkelijk wisselvallig. Dan haalt ie de SF in Rotterdam en Nice, dan verliest hij weer in de 1e ronde van een ander toernooi van de nr. 387. En ik heb hem altijd in slechte weken, nooit in goede. Frustrerend!

Davy slechte keuze. Vorige week was een vervelende uitzondering, omdat Isner er blijkbaar geen zin in had. En dan ook nog tegen een van de mensen in vorm van het gravelseizoen..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was inderdaad een pure gok. Ik had nog 1359 euro over het laatst, en heb gekozen voor Sijs en Davy. Er waren weinig andere goede opties.
Reply
Nog twee qualis?

Hup Bogo! Grootste keuze was Clement of Goffin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou me echt rot lachen als Falla in de eerste ronde eruitvliegt.
Reply
Sousa krijgt ook wel kansen zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: