The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Clement heeft mijn vertrouwen terug, ook al is dat zeer minimaal.
Reply
Troicki 5-1. Dat was het in set 3 ook. Nu geen grappen meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Troicki.
Die Simon joh, wat een drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Bellucci, zo veel talent, zo weinig hersenen. Beetje de Zuid Amerikaanse Gulbis dit. Voor het AK boeit het niet maar deze 1e en 2e rondes zijn cruciaal voor de weekwinst.

Berdych in vorm, Del Potro dus max 180 punten. Hopelijk breekt zijn gebrekkige fysiek hem al eerder op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is break 1 voor Bellucci
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ah kijk, Troicki is alweer een break kwijt.

(28-05-2012, 06:51 PM)centre court Wrote: Kut Bellucci, zo veel talent, zo weinig hersenen. Beetje de Zuid Amerikaanse Gulbis dit. Voor het AK boeit het niet maar deze 1e en 2e rondes zijn cruciaal voor de weekwinst.

Berdych in vorm, Del Potro dus max 180 punten. Hopelijk breekt zijn gebrekkige fysiek hem al eerder op.

Was ie in Rome niet must-pick toen ie zelfs bij Djokovic in het kwart zat? En nu is het opeens kansloos tegen Berdych?
Gaat rap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En natuurlijk Harrison op *5-4 van 40-15 naar break. Nog zo'n mentale drol.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Troicki. Iig 1 veelgekozen 10-punter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-05-2012, 06:54 PM)Ad Wim Wrote: Ah kijk, Troicki is alweer een break kwijt.

(28-05-2012, 06:51 PM)centre court Wrote: Kut Bellucci, zo veel talent, zo weinig hersenen. Beetje de Zuid Amerikaanse Gulbis dit. Voor het AK boeit het niet maar deze 1e en 2e rondes zijn cruciaal voor de weekwinst.

Berdych in vorm, Del Potro dus max 180 punten. Hopelijk breekt zijn gebrekkige fysiek hem al eerder op.

Was ie in Rome niet must-pick toen ie zelfs bij Djokovic in het kwart zat? En nu is het opeens kansloos tegen Berdych?
Gaat rap.

Is ie niet standaard kansloos tegen de toppers en is zijn fysiek niet dramatisch? Grappig dat je 'm dan wel op gravel op een GS(best of 5) neemt in een warm Parijs neemt. Gaat rap.

Klasse Step. Geen grapjes meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych is niet echt een topper he, zeker niet op RG, waar ie bijna altijd faalt.
En zijn fysiek is niet dramatisch, maar wel na twee weken vol spelen. Nu is ie weer redelijk uitgerust, neem ik aan. En praat je nou weer stille na?

Maar goed, als jij het voorspelt, heb ik er alle vertrouwen in gezien je voorspellingen van de laatste weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat het alsjeblieft een hele lange 5-setter worden tussen Stepanek en Goffin met de eerstgenoemde als winnaar.
Reply
Brian Baker blijft maar doorgaan. Wordt een lastige voor Simon of Harrison.
Reply
(28-05-2012, 06:49 PM)Stille Wrote: Ik denk dat Kooltje nu Shvedova-Minella op tv heeft

Nee PHM draait het nog om ook...Dus en blij dat ik lekker de boulevard op kan Wink
Reply
Allez Goffin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pipo krijgt vleugels.
Reply
Stepanek Hakkuh Goffin een 5*-3, 40-0 verspeeld Undecided
Reply
bellucci, t is altijd zon faalhaas. maar op rg doet ie t vaak goed. dan moet wawa t verschil met ad deze week maar maken. mn gekozen qualies deden t iig goed.
Reply
(28-05-2012, 08:20 PM)Atlanta Wrote: Stepanek Hakkuh Goffin een 5*-3, 40-0 verspeeld Undecided
Zeg dat niet te hard. Smile
Reply
(28-05-2012, 08:23 PM)EB Sports Wrote:
(28-05-2012, 08:20 PM)Atlanta Wrote: Stepanek Hakkuh Goffin een 5*-3, 40-0 verspeeld Undecided
Zeg dat niet te hard. Smile

Tja Confused
Reply
(25-05-2012, 12:15 PM)Ad Wim Wrote: Federer heeft echt weer idioot zwaar geloot met Potro en Berdych in z'n kwart, en Nalbi dus in R2. Nadal en Djoko hebben het stukken makkelijker.
Kamke, Ungur, Klizan, Kubot (o.i.d.), het is bijna een walkover tot de kwartfinale. In de kwartfinale krijgt hij waarschijnlijk Berdych, mag hij één fatsoenlijke tegenstander hebben voordat de strijd der toppers begint?
Reply
Goffin breakt weer terug, allez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een drukte hier zeg, Schijnt de zon niet meer Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(28-05-2012, 08:50 PM)Ad Wim Wrote: Goffin breakt weer terug, allez!

Gaat jouw man nog winnen ook, stond een break achter in de 4e en de 5e. Maar nu wel een goede kans voor Kubot op 180 punten.
Reply
STEPANEK HOERENJONG !!!!!

AD WEEK AD JAAR !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker Goffin!!!

Heb ik nou samen met Adje die held van een Goffin?Wink
Reply
Zeker! En nog twee andere kenners.
Maar hij is er nog niet, nog 3 punten, jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit jij op een scorebord dat 3 min achter loopt. Is al klaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoppa! Lekker hoor. En de volgende ronde tegen de oude opa met kramp.
En maar 4 man met hem, supertroef! Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ha ha, lachwekkend dit...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer-Kamke
Ungur
Klizan/Mahut
Goffin/Clement/Kubot/Serra

Wat een lachertje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: