The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Theo Bos
#1
Mag toch wel een apart topic vind ik. Wat een fenomeen! Met 2 vingers in de neus weer wereldkampioen op de sprint.
Reply
#2
Ik zag het ook net, die gast kan echt fietsen zeg! =D>
Wie dit leest is gek
Reply
#3
Wat een overmacht =D>
Reply
#4
Na wéér net niet voor Boogerd kon ik vandaag geen fietsen meer zien, maar knap van theo =D>
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#5
Aukinho Wrote:Na wéér net niet voor Boogerd kon ik vandaag geen fietsen meer zien, maar knap van theo =D>

Wat had Boogie dit jaar als excuus? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#6
http://www.youtube.com/watch?v=B5Foelj89nY


Lance Armstrong heeft kritiek geuit op Theo Bos. De zevenvoudig tourwinnaar doet dit naar aanleiding van een incident tijdens de slotetappe van de Ronde van Turkije. Rabobank-renner Bos veroorzaakte een valpartij en Armstrong is van mening dat Bos een lange schorsing zou moeten krijgen.

Bos raakte in de slotkilometer klassementsleider Daryl Impey, waarna deze ten val kwam. Armstrong is in tegenstelling tot de UCI van mening dat er opzet in het spel was. "Hij werd niet eens gediskwalificeerd. Wat jammer! Hij verdient een lange schorsing," schrijft Armstrong op Twitter.

Theo Bos is zich van geen kwaad bewust. "Ik heb van mijn broer begrepen, dat het erop lijkt alsof ik Impey tegen de grond trek, maar daar kan geen sprake van zijn," zegt hij op de site van Rabobank. "Bij die snelheid en in die positie torpedeer ik dan direct mezelf. Geen denken aan. Ik wilde hem alleen afweren. Hij dreigde mijn kant op te komen en ik zat al zo goed als in het hek. Ik nam Impey mee, omdat ik een pootje van de hekken raakte. Een ding is zeker, dit was geen opzet van mij."
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
armstrong heeft weer een dopingagent om de tuin geleid, dus hij kan beter ff z'n smoel houden.
Reply
#8
Topper, die Theo Bos. Gewoon fietsen in de ronde van Turkije en zaterdagavond als coach van Vitesse ook nog even bij AZ winnen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
In de slomo-zoom zie je, vind ik, dat Theo die kerel slechts met zijn hand/arm afhoudt om niet in de hekken te rijden. Maar met 60+ per uur heeft een klein duwtje al snel grote gevolgen. En dat die Impey zijn stuur niet recht kan houden is natuurlijk vrij onnozel. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Video werkt niet meer, dus ik heb het niet gezien, maar kan me onmogelijk voorstellen dat Bos dit opzettelijk gedaan heeft. Valt me ook vies tegen van Armstrong dat hij zomaar even roept dat Bos lang geschorst moet worden. Begrijp überhaupt niet waarom hij zich ermee moet bemoeien.
Reply
#11
Gisteren gezien, maar ik vind wel degelijk dat hij die gozer naar beneden trekt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Adder Wrote:Gisteren gezien, maar ik vind wel degelijk dat hij die gozer naar beneden trekt.

Net gezien bij GN, en het lijkt er verdacht veel op, dat ie niet alleen die gozer afhoudt, maar hem echt stevig bij shirtje pakt en voor zich langs trekt.
Maar wat hij zelf ook verklaart; Waarom zou ik iemand met 65km p/u naar de grond trekken, waarbij ik zelf ook ten val kom?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Hmm, ik heb het inmiddels gezien en moet toegeven dat het er toch verdacht veel naaruit ziet dat Bos die kerel idd onderuit trekt.. Niet dat ik Bos persoonlijk ken, maar je verwacht zoiets niet van hem.
Reply
#14
Quote:‘Domme douche van Armstrong’
Uitgegeven: 21 april 2009 11:09
Laatst gewijzigd: 21 april 2009 11:30

AMSTERDAM - De voormalige voorzitter van het Wereldantidopingagentschap (Wada), Dick Pound, heeft een duit in het zakje gedaan in de discussie rondom de controversiële dopingcontrole van Lance Armstrong in Zuid-Frankrijk. De Amerikaanse zevenvoudig Tourkampioen zag half maart na een training onverwachts een controleur van het Franse antidopingagentschap AFLD tegenover zich staan. Armstrong besloot echter eerst rustig te gaan douchen alvorens zijn medewerking aan de controle te verlenen.

“Hij had nooit moeten gaan douchen”, zegt Pound nu tegen de Belgische sportzender Sporza. “Er kan geen twijfel over bestaan: zodra een controleur zich meldt, moet de atleet onder diens toezicht blijven.” Volgens de Canadees had Armstrong, die zich de meest geteste atleet ter wereld noemt, beter moeten weten. “Toch vindt hij een uitvlucht om te gaan douchen voor hij zich laat testen. In die 20 minuten kun je met een sonde zuivere urine in je blaas aanbrengen of je kunt massa’s water drinken om de urine te verdunnen.” Volgens Pound kan de AFLD het voorval beschouwen als een geweigerde test, een overtreding waar doorgaans een schorsing op staat.

Levenslang schorsen, die kerel!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:‘Domme douche van Armstrong’
Uitgegeven: 21 april 2009 11:09
Laatst gewijzigd: 21 april 2009 11:30

AMSTERDAM - De voormalige voorzitter van het Wereldantidopingagentschap (Wada), Dick Pound, heeft een duit in het zakje :roll: gedaan in de discussie rondom de controversiële dopingcontrole van Lance Armstrong in Zuid-Frankrijk. De Amerikaanse zevenvoudig Tourkampioen zag half maart na een training onverwachts een controleur van het Franse antidopingagentschap AFLD tegenover zich staan. Armstrong besloot echter eerst rustig te gaan douchen alvorens zijn medewerking aan de controle te verlenen.

“Hij had nooit moeten gaan douchen”, zegt Pound nu tegen de Belgische sportzender Sporza. “Er kan geen twijfel over bestaan: zodra een controleur zich meldt, moet de atleet onder diens toezicht blijven.” Volgens de Canadees had Armstrong, die zich de meest geteste atleet ter wereld noemt, beter moeten weten. “Toch vindt hij een uitvlucht om te gaan douchen voor hij zich laat testen. In die 20 minuten kun je met een sonde zuivere urine in je blaas aanbrengen of je kunt massa’s water drinken om de urine te verdunnen.” Volgens Pound kan de AFLD het voorval beschouwen als een geweigerde test, een overtreding waar doorgaans een schorsing op staat.

Levenslang schorsen, die kerel!

Beaam! Laat hem lekker in Texas rondjes fietsen. Ik heb het wel geschoten met deze meneer.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
20 minuten douchen, wat een wijf.
Reply


Forum Jump: