The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




grote ek poule 2012
#31
Thxs.

Hoeven er geen uitslagen voorspeld te worden na de groepsfase?
Of wordt dat later nog toegevoegd?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
nee dat hoeft niet. Alleen de landen die doorgaan volgens jou en wat open vragen.
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Dat vind ik wel jammer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
momenteel 25 deelnemers, waarvan er nog 4 moeten betalen...
Ik denk nog 2 erbij en als dan iedereen betaald heeft zitten we op 27 man, mooi aantal
The great old Ludwig von...
Reply
#35
Deelname is gesloten.
Hier de mail die ik aan alle deelnemers heb verstuurd. Ook het excel formulier is bijgevoegd!

este deelnemers,
Nog een paar uur en we gaan van start! Hebben jullie er net zoveel zin in als ik?

Bijgaand het excel formulier met alle uitslagen + wat statistieken.
Er is een enkeling die nog moet betalen, maar ik vertrouw erop dat dit helemaal goed komt.
Met een totaal van 27 deelnemers hebben we een mooie prijzenpot.
4 mensen zullen uitbetaald krijgen, je zult dus in de top 4 moeten eindigen.
Er doet geen 1 vrouw mee, wat de gemiddelde score waarschijnlijk wel goed zal doen.

Er zijn slechts 2 mensen die Portugal doorhebben naar de tweede ronde. Beide keren ten koste van Nederland.
Duitsland is onder de deelnemers favoriet voor de titel. 52% van de deelnemers zien onze oosterburen kampioen worden.
Nederland en Spanje delen de tweede plek met beide 18,5%.

Ook de topscorer zal volgens 52% van ons bij onze oosterburen vandaan komen. Gomez is favoriet!
Hier vinden we met 22% van de stemmen Benzema op de tweede plek.

In de eerste ronde is "Spanje-Ierland" de enige wedstrijd waar wij het unaniem over eens zijn. Spanje wint.

Nu het excel formulier.
Het werkt heel makkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is in de blauwe vakken de uitslagen in te vullen. Dit zijn tevens de enige velden die je kunt invullen, dus dat maakt t vrij gemakkelijk. Op tabblad 2 zie je een overzicht van de tussenstand. Elke keer als jij een uitslag hebt ingevuld zal hij dit bijwerken. Op deze manier kun je op elk moment van het EK de tussenstand bekijken.

Ik zal tijdens het Ek proberen af en toe een update eruit te gooien.
Heb je vragen? Schroom niet om me een mail te sturen!

Greetz,
gittermaster


Attached Files
.xlsx   EK poule 2012.xlsx (Size: 122.78 KB / Downloads: 9)
The great old Ludwig von...
Reply
#36
klein foutje. Bakke moet zijn EB sports....
The great old Ludwig von...
Reply
#37
EB, na vandaag heb je je eerste toto goed en sta je met 2 punten op de lijst Tongue
The great old Ludwig von...
Reply
#38
Haha, ik heb ook nog weinig goed vermoed ik. Toernooi is nog jong!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
valt mee hoor Eks, met 11 punten sta je maar 2 punten onder de koploper; Kuiper Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Allemaal braaiers dus :-)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
100% score vandaag Hakkuh
Reply
#42
nice Smile
Ik had de laatste pot stom genoeg 0-0, anders had ik met je mee gedaan vandaag
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Even voor de duidelijkheid; nu zijn van Persie en vd Vaart dus samen topscorer van Oranje; Je kunt er maar 1 invullen maar Vaart is toch niet gekozen zie ik.
Reply
#44
precies, ik wilde iedereen al een aangepast sheet sturen met 2 invulopties, maar doordat Vaart toch niet was gekozen, laat ik het gewoon zo en kun je v Persie invullen
The great old Ludwig von...
Reply
#45
De eerste ronde zit erop. Voor Nederland tevens de laatste ronde. Maar goed, als je dan geen kampioen kunt worden, schrijf je gewoon op een andere manier geschiedenis.
0 punten uit 3 wedstrijden, van Bommel die praat terwijl hij zijn hand voor zijn mond houdt, Sneijder die "het lekken" hekelt, Huntelaar die een grote mond heeft, Robben die schreeuwt dat van Marwijk "zijn bek" moet houden, Gregory die zeurt dat hij niet goed gebruikt wordt. Kortom het was een gezellige boel!

De poule:

Het moge duidelijk zijn dat er toch aardig wat verrassende resultaten zijn, anders is het niet te verklaren dat Patrick het klassement aanvoert.
Met 91 punten staat hij 1 schamel puntje voor op Cruijff, die zijn naam eer aan doet.
Tampie en Nico zijn momenteel de laatste 2 die in de prijzen zouden vallen als nu het prijzengeld uitgekeerd zou worden.
Maar er zijn nog veel punten te verdienen.
Echter zelfs als Ernst nu alle punten pakt die hij kan pakken, zal hij geen winnaar meer worden. Troosteloos onderaan. Bumme en Sebas doen het niet veel beter.

Niemand heeft 7 of 8 juiste landen voorspelt die de 2e ronde haalden. Bumme en Ale presteerden het zelfs om slechts 3 juiste landen te voorspellen, wat weer betekent dat een aap het meestal beter zou doen.

Kijkend naar de top 4 het volgende:
Nico heeft met Nederland als kampioen de minste kans om zijn plek te consolideren of zelfs nog wat te stijgen. Tampie voorspelt Duitsland als kampioen, Cruijff en Patrick gaan voor Spanje, waarbij Patrick Nederland wel als verliezend finalist heeft.
Patrick heeft echter v Persie als aanvoerder en Cruijff heeft Gomez.
Er valt nog niets te zeggen, maar ik denk dat Cruijff de beste papieren heeft. Echter zowel Duitsland als Spanje kunnen er straks ook gewoon uitliggen, er is nog van alles nodig.

Seyun heeft zelfs een scenario gevonden waarin hij nog zou winnen.

Ik heb een nieuwe lijst bijgevoegd, waarbij ik een extra veld heb ingevoerd bij topscorer, voor het geval het er 2 worden. Dit was bij de nederlandse topscorer ook het geval, echter niemand had vd Vaart, dus hier heb ik gewoon van Persie ingevuld.

Voor de finale zal ik er nog een laatste update uitgooien.


Attached Files
.xlsx   EK poule 2012.xlsx (Size: 124.62 KB / Downloads: 2)
The great old Ludwig von...
Reply
#46
je doet goeie zaken Tampie.
Je bent de enige met Portugal in de halve finale.
Die 7 punten brengen je dichtbij.
Spannend in de top 3!


Patrick 91
Cruijff 90
Tampie 88
Nico 79
Harald 74
Clint 73
Ekslem 73
Jan 71
Jansoe 70
Jonathan 66
Ale 64
Seyun 64
Mac 62
Sander 62
Kuiper 61
Gittermaster 57
Antidote 56
Herbert 56
Kraai 54
Lars 53
EB Sports 52
Freek 50
Jeroen 49
Tim 48
Bumme 45
Sebas 44
Ernst 36
The great old Ludwig von...
Reply
#47
Sta ik nog zo hoog? Huh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#48
Hup Engeland alvast Wink
Reply
#49
Ik heb hier even versie 4.2 geupload. Wat netter en gelikter. Ook Ronaldo toegevoegd bij topscorerslijst!

Als Frankrijk nou verrassend kampioen gaat worden, dan kan Ekslem ook nog winnen heb ik net berekend. Uiteraard afhankelijk van topscorer etc.....


Attached Files
.xlsx   EK poule 2012 versie 4.2.xlsx (Size: 93.24 KB / Downloads: 5)
.xlsx   EK poule 2012 versie 4.2.xlsx (Size: 93.24 KB / Downloads: 0)
The great old Ludwig von...
Reply
#50
Hup Frankrijk ;-) (die liggen er vanavond gewoon uit hoor, maar goed eigen schuld....hadden ze mss maar hun best moeten doen tegen Zweden)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#51
helaas Eks
The great old Ludwig von...
Reply
#52
Torres moet even een hattrickje maken in de SF (zodat Spanje de meeste goals heeft en Gomez geen topscorer wordt) en vervolgens Duitsland gewoon het toernooi winnen. Kat in 't bakkie toch?
Reply
#53
Zeker als Gomez niet speelt haha Smile

Ik zie kansen Tampie Wink
Reply
#54
(26-06-2012, 01:45 PM)_Tampie Wrote: Torres moet even een hattrickje maken in de SF (zodat Spanje de meeste goals heeft en Gomez geen topscorer wordt) en vervolgens Duitsland gewoon het toernooi winnen. Kat in 't bakkie toch?

In dat geval gaat misschien Eb nog wel in de prijzen vallen, na zijn dramatische start
The great old Ludwig von...
Reply
#55
Ziet er best goed uit zo Smile

Als Balotelli niet weet te scoren in de finale, is Gomez Topscorer van het toernooi & kan de overwinning volgens mij niet meer ontgaan Smile
Reply
#56
Ik heb mss nog een kansje op plek 4, maar dan moe en Italie winnen en Gomez geen topscoreren worden en Duistland de meeste goals maken :-)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
(29-06-2012, 11:20 AM)cruijff Wrote: Ziet er best goed uit zo Smile

Als Balotelli niet weet te scoren in de finale, is Gomez Topscorer van het toernooi & kan de overwinning volgens mij niet meer ontgaan Smile

heb je wel de aanpassing meegenomen.
Engeland - Oekraine had ik verkeerd ingevuld

Maar inderdaad, volgens mij heb je gelijk
The great old Ludwig von...
Reply
#58
(29-06-2012, 12:03 PM)Ekslem Wrote: Ik heb mss nog een kansje op plek 4, maar dan moe en Italie winnen en Gomez geen topscoreren worden en Duistland de meeste goals maken :-)

das gewoon een 2-1 voor Italie met een doelpunt van Balotelli, zelfs een 1-0 met een goal van Balotelli is voldoende
The great old Ludwig von...
Reply
#59
Het kost mij dan wel deze pool, maar morgen moet Spanje wel ff winnen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#60
Kan ik nog meedoen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: