The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Zo Rafa, zo Andy, zo feliciteer je een winnaar!
Reply
(06-07-2012, 05:34 PM)Ad Wim Wrote:
(06-07-2012, 04:10 PM)rhubarb Wrote: Wat een kans voor Murray om Wimbledon voor het eerst te winnen! Geen Djoko of Rafa die hij tegenkomt.

Je hebt het niet zo op Federer he, dat je hem zelfs na deze overwinning nog zo negeert? Kun je je nog de finales van de AO en USO herinneren?

Of wil/kun je je ongelijk niet toegeven?
Het feit dat hij al 2 jaar geen GS meer gewonnen heeft geeft toch wel aan dat zijn hegemonie tanende is. Leuk dat ie af en toe nog een opleving heeft en een vlaag van vroeger laat zien zoals nu, maar in mijn ogen is hij redelijk passé. Ik kan me nog de laatste finales van de AO en USO herinneren, maar daar zat geen Federer in.
Reply
Haha, af en toe een opleving als ie na zondag wellicht nummer 1 staat?!
Passé als ie na zondag op 1 staat?

Je lijkt Buurs wel. Maar prima hoor, blijf het maar negeren. Misschien moet ik er volgende keer iets op zetten, al is gelijk krijgen al lekker genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag mijn hoogste geldbedrag gewonnen ooit door Federer en Murray.
Reply
Je blijft maar hameren op dat ongelijk, maar ik zie niet in waar ik jou gelijk in zou moeten geven. Ik had vooraf niet verwacht dat hij verder zou komen dan de SF tegen Djokovic, en daar was ik ook zeker niet de enige in. Net als dat ik, net als jij dacht dat Nadal de finale wel zou halen. Maar goed, als we alles vooraf wisten zouden we dit spel net zo goed kunnen opdoeken.

Overigens zou ik het niet terecht vinden als Federer de nieuwe nummer 1 zou worden, hij heeft de afgelopen 2 jaar geen enkele finale op een GS gehaald... Dat alleen al geeft toch aan dat hij minder aan het worden is dan vroeger.
Reply
Als je op nummer 1 staat in een rolling ranking van een jaar, waarin geen van de andere twee geblesseerd zijn geweest, sta je terecht op nummer 1. Daar kunnen we lang of kort over zijn. En hij staat nu toch in een GS-finale?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-07-2012, 08:17 PM)rhubarb Wrote: Je blijft maar hameren op dat ongelijk, maar ik zie niet in waar ik jou gelijk in zou moeten geven. Ik had vooraf niet verwacht dat hij verder zou komen dan de SF tegen Djokovic, en daar was ik ook zeker niet de enige in. Net als dat ik, net als jij dacht dat Nadal de finale wel zou halen. Maar goed, als we alles vooraf wisten zouden we dit spel net zo goed kunnen opdoeken.

Overigens zou ik het niet terecht vinden als Federer de nieuwe nummer 1 zou worden, hij heeft de afgelopen 2 jaar geen enkele finale op een GS gehaald... Dat alleen al geeft toch aan dat hij minder aan het worden is dan vroeger.

Je vergeet Wimbledon, en je vergeet dat er niet naar de laatste 2 jaar gekeken wordt. De nummer 1 is altijd verdiend, aangezien dat degene is die de afgelopen 12 maanden de meeste punten bij elkaar getennist heeft. Schitterend dat dit nu GOAT blijkt te zijn!

(06-07-2012, 09:09 PM)Ad Wim Wrote: Als je op nummer 1 staat in een rolling ranking van een jaar, waarin geen van de andere twee geblesseerd zijn geweest, sta je terecht op nummer 1. Daar kunnen we lang of kort over zijn. En hij staat nu toch in een GS-finale?

Hehe
Reply
Ik hoop zo dat Murray zondag wint. Gun het de Britten wel en Federer heeft al genoeg gewonnen! Come on Andy !
Maar Federer wint gewoon in 3 sets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(06-07-2012, 08:17 PM)rhubarb Wrote: Je blijft maar hameren op dat ongelijk, maar ik zie niet in waar ik jou gelijk in zou moeten geven. Ik had vooraf niet verwacht dat hij verder zou komen dan de SF tegen Djokovic, en daar was ik ook zeker niet de enige in. Net als dat ik, net als jij dacht dat Nadal de finale wel zou halen. Maar goed, als we alles vooraf wisten zouden we dit spel net zo goed kunnen opdoeken.

Hier bijv:
(26-06-2012, 01:17 PM)rhubarb Wrote: Ad gaat deze week zo hard de plank misslaan met zijn team... Tongue

En deze had ik al terug gehaald:
(26-06-2012, 01:28 PM)rhubarb Wrote: Je mist een groot aantal must picks die een stuk meer punten halen dan dat een halve finale plaats voor Federer je oplevert. Duurt alleen nog even voor we daar achter gaan komen.


Maar goed, ik geef het maar op. Ik denk niet dat je je ongelijk gaat toegeven, gezien herhaaldelijke discussie. Verspilde moeite klaarblijkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-07-2012, 04:38 PM)buurs Wrote:
(06-07-2012, 04:37 PM)Atlanta Wrote: Geweldig Roger! Wat een heerlijke overwinning is dit!

jij ook feli!

En Kuiper!

Kuiper komt iedere keer bij de grote toernooien terug in de top.
Mooi om te zien.

Dank je Buurs.
Wel leuk dat het juist nu weer goed gaat.
Ik zei al aan het begin van het jaar dat ik er sinds een aantal jaren weer eens serieus voor zou gaan. Voorgaande jaren niet echt de motivatie gehad om er elke maandag serieus over na te denken.
Sinds de tijd van de MV-game niet weer zo serieus er mee bezig geweest en het werkt gelukkkig nog.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zie nu het interview met Djokovic na de wedstrijd. Grote klasse, wat een waardige verliezer.
Itt anderen die altijd klagen over iets als ze verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat je de plank misslaat deze week, moet ik bekennen dat ik ongelijk heb gekregen inderdaad. Je hebt nu 65 punten meer behaald dan ik, en dat kunnen er nog 800 extra worden dus well done.
Reply
Bij toernooiwinst Federer wordt het trouwens behoorlijk druk in de (sub)top --> de nrs. 5 t/m 16 komen dan binnen 350 punten van elkaar.
Reply
En ontstaat er inderdaad min of meer een kopgroep van de mensen met Federer in de top 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, daar gaan we.
Ze hebben pas 2x in een GS tegen elkaar gespeeld zie ik, 2-0 voor Roger en zelfs geen set voor Murray.

Ik zeg Federer in 4.

Sjezus, wat een ongelooflijk nerveus begin zeg. Anders sla je even 3 makkelijke UEs in een game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zozo, geheel onverwachts is de nerveuze start van Federer.

Murray zit er direct goed op.Eusa_clap
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Federer heeft me toch een dikke arm, tering. Dat zie je niet vaak. En serveer eens wat harder joh!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha we zijn 2 games bezig en klaag wim gaat alweer los, triest figuur!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Eindelijk weer eens wat prima punten aan het eind, maar die service zint me niet.
Hopelijk is het alleen de zenuwen.

Murray begint erg sterk zeg.

Dat is al beter, al werd ie hier ook wel geholpen. Maar slot van de game was goed, iig gen fouten meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray van 40-15 naar break tegen. Dat mag dus niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Slaat ie een keer een ace, challenget ie niet.

Ja joh, geef maar weer van die kadootjes...

Het blijft erg nerveus.

Wow, wat een reactie.

Heb wel het idee dat Federer alles maar op 70% slaat om geen fout te maken.
Murray gaat wel vol gas.
Degene die het meeste lef toont, wint het punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, goed herstel na die 0-30. Eindelijk de voorsprong, nu niet meer omkijken.
Met de volleys lijkt het iig goed te zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zijn de servicegames. Lekker aanvallend, goed serverend.

Nu maar breaken dan, de vorige game was het een kadootje op 2e service deuce.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kansen hier, 2e bp van de game.

Klote. Halve kansjes toch steeds, maar Murray speelt ook wel prima op de bps.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wordt tijd dat murray 1e serv gaat slaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pak die kansen nou eens. Hier had ie echt moeten breaken.

1e set is echt heel belangrijk, als je kijkt naar die nervositeit.
Ik denk dat als Federer hem pakt en wat relaxter wordt, het hard kan gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow die Murray werkte daar even een bp weg zeg, lage volley achter op de lijn. 4-4 nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niet gaan kloten nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongelofelijk weer
Reply
duidelijk een dikke arm game van federer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: