The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Man man man, wat een dramagame.

Eerst moet je breaken, dan word je zelf zo makkelijk gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1e services nu Andy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pff, word je daar even genaaid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30-15. Nog 2.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roger wat laat je gebeuren...
Reply
Tjonge jonge, de set lag voor het oprapen, en zo verlies je hem met twee kutgames.
Zo'n cruciale 1e set ook.

Gelukkig kan Federer nog 3 niveaus beter, maar dat moet ie dan wel laten zien nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens mij is ad nerveuzer dan federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Pak je kansen eens! Neem eens initiatief op die bps, zoals je wel doet op andere punten.

Echt, die tweede servicereturns zijn zo slecht vandaag.

Het wordt echt tijd dat ie de kansen gaat pakken, hij krijgt er genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer genaaid. Lijnrechters zijn zeker Brits.

En het is nog bepalend ook. Het zit wel lekker mee.

En kap eens met die halve dropshots!

Klasse overleefd, trek dat eens door dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Miste Andy daar nou 2 bps net waarvan 1 grote kans?Angry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 ijzersterke servicegames van Murray. Break 'm nog maar eens op 4-4!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klopt

Had de break moeten zijn
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
BP!!!

Waarom zo wild?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Van Federer ja, wanneer gaat ie eens goed spelen? Echt geen schim van het niveau van de vorige wedstrijden.

Murray is goed, dat wel. Maar Roger moet veel dwingender gaan spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat komt die Federer weer goed weg zeg. Weer 2 bps gemist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu dan maar het omgekeerde van de vorige sets. 2-0 voor Murray zou wel wat geflatteerd zijn.

Haha, echt elke lijnrechter is nu tegen hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray nu duidelijk de betere

Toch is het zeker dat het 1-1 wordt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-07-2012, 04:49 PM)Ad Wim Wrote: Nu dan maar het omgekeerde van de vorige sets. 2-0 voor Murray zou wel wat geflatteerd zijn.

Haha, echt elke lijnrechter is nu tegen hem.

Dat maakt toch niks uit nu ze Hawkeye hebben?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray speelt zijn beste wedstrijd van het toernooi, Federer zijn slechtste tot nu toe.

Overleven en deze set eruit slepen, Roger!

Wat een punt, SP. One time!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo onterecht he, hij blijft er maar mee weg komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ROGER!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Come on! Zelf gehaald, wat een koning.

Die laatste twee punten, wereldklasse. Alleen de echt groten spelen opeens hun beste spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-07-2012, 04:59 PM)Ad Wim Wrote: Murray speelt zijn beste wedstrijd van het toernooi, Federer zijn slechtste tot nu toe.

Overleven en deze set eruit slepen, Roger!

Wat een punt, SP. One time!

Ha ha, tegen benne was hij veel slechter

Zo onterecht weer dit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha wat een lachtertje WEER !!! Het houdt gewoon niet op met die ratje wim
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-07-2012, 05:04 PM)buurs Wrote:
(08-07-2012, 04:59 PM)Ad Wim Wrote: Murray speelt zijn beste wedstrijd van het toernooi, Federer zijn slechtste tot nu toe.

Overleven en deze set eruit slepen, Roger!

Wat een punt, SP. One time!

Ha ha, tegen benne was hij veel slechter

Zo onterecht weer dit

Nee hoor, toen speelde Benneteau van een andere planeet in de eerste twee sets en speelde Federer muv de eerste set prima.

Geen regen nu please.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Regen dus. Het zit Federer op dit vlak dus absoluut niet mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die volley ook op sp Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-07-2012, 05:13 PM)Ad Wim Wrote: Regen dus. Het zit Federer op dit vlak dus absoluut niet mee.

Omdat ie het momentum voor het eerst deze wedstrijd heel even had misschien.

Verder heeft ie er keer op keer voordeel van omdat hij met dak in voor hem ideale omstandigheden speelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, daar zijn de meningen dus over verdeeld. Er was totaal geen wind vandaag, dus dat verschilt al niets.
Bovendien serveert Murray beter vandaag en wordt het verder trager. Dat wil Federer niet.
En de sfeer wordt er veel heftiger van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: