The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Dak dicht

Gsm federer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-07-2012, 04:57 PM)centre court Wrote:
(08-07-2012, 04:49 PM)Ad Wim Wrote: Nu dan maar het omgekeerde van de vorige sets. 2-0 voor Murray zou wel wat geflatteerd zijn.

Haha, echt elke lijnrechter is nu tegen hem.

Dat maakt toch niks uit nu ze Hawkeye hebben?

tuurlijk wel, als jij een bal op de lijn slaat is de kans vrij klein dat de ander hem nog lekker terugslaat. Als het punt dan volledig opnieuw gespeeld moet worden sta je er beter voor.

Maar goed ik moet zeggen dat al die calls randje waren dus zie er niks raars in.

Hopelijk wat minder fouten nu van Federer nu het dak dicht is. Misschien net wat meer stabiliteit. 14 UE's ofzo met z'n forehand is ongekend veel natuurlijk in 2 sets.
Reply
Nou ja, Federer sloeg de bal wel 2x vol op de lijn, duidelijk in (die ene service was zelfs binnenkant lijn volgens mij, de forehand DTL op de lijn). Federer maakte zich er terecht boos om.
Reply
Murray zit er weer prima in. Als ik nu buurs of stille zou zijn, zou ik het uitschreeuwen wat een pech dit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roger wint iig weer rally's, maar eens breaken dan.

Hop, dat is het weer, tweede bp.

Klote, Murray serveert het weer weg. Hij moet het echt van z'n service hebben momenteel.

En weer geen call op een bal die duidelijk uit was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-07-2012, 06:05 PM)Ad Wim Wrote: Roger wint iig weer rally's, maar eens breaken dan.

Hop, dat is het weer, tweede bp.

Klote, Murray serveert het weer weg. Hij moet het echt van z'n service hebben momenteel.

En weer geen call op een bal die duidelijk uit was.

En juist die calls zijn toch totaal niet van belang nu met hawkeye?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai, krijgt ie een kans op bp met 2e service, slaat ie een waardeloze return.

(08-07-2012, 06:10 PM)centre court Wrote:
(08-07-2012, 06:05 PM)Ad Wim Wrote: Roger wint iig weer rally's, maar eens breaken dan.

Hop, dat is het weer, tweede bp.

Klote, Murray serveert het weer weg. Hij moet het echt van z'n service hebben momenteel.

En weer geen call op een bal die duidelijk uit was.

En juist die calls zijn toch totaal niet van belang nu met hawkeye?

Als Fed hem niet challenget, is het gewoon een onterechte ace.

Zak nou niet in! Weer een dramareturn op 2e service. Het ging zo goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-07-2012, 06:10 PM)Ad Wim Wrote: Ai, krijgt ie een kans op bp met 2e service, slaat ie een waardeloze return.

(08-07-2012, 06:10 PM)centre court Wrote:
(08-07-2012, 06:05 PM)Ad Wim Wrote: Roger wint iig weer rally's, maar eens breaken dan.

Hop, dat is het weer, tweede bp.

Klote, Murray serveert het weer weg. Hij moet het echt van z'n service hebben momenteel.

En weer geen call op een bal die duidelijk uit was.

En juist die calls zijn toch totaal niet van belang nu met hawkeye?

Als Fed hem niet challenget, is het gewoon een onterechte ace.

Als hij zo duidelijk uit is als dat jij zegt dan lijkt me dat niet zo zo'n probleem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo goed wat Federer deze games laat zien. Nu nog omzetten in de score.

Neeeeeeee! Anders mis je even 4 bps...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop! Andy trekt een kop alsof ie een blessure heeft, dan zit 't wel goed!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(08-07-2012, 06:13 PM)centre court Wrote:
(08-07-2012, 06:10 PM)Ad Wim Wrote: Ai, krijgt ie een kans op bp met 2e service, slaat ie een waardeloze return.

(08-07-2012, 06:10 PM)centre court Wrote:
(08-07-2012, 06:05 PM)Ad Wim Wrote: Roger wint iig weer rally's, maar eens breaken dan.

Hop, dat is het weer, tweede bp.

Klote, Murray serveert het weer weg. Hij moet het echt van z'n service hebben momenteel.

En weer geen call op een bal die duidelijk uit was.

En juist die calls zijn toch totaal niet van belang nu met hawkeye?

Als Fed hem niet challenget, is het gewoon een onterechte ace.

Als hij zo duidelijk uit is als dat jij zegt dan lijkt me dat niet zo zo'n probleem.

Het gaat erom dat Federer moet challengen en dus actie ondernemen, anders wordt ie benadeeld. En dat is nu al zeker 4x gebeurd.

Nummer 5 dan.

Echt ongelooflijk dit...

Elke keer zo'n goed punt op deuce spelen, maar dan 3x op een 2e service een return uit slaan. Hoeveel kansen heb je nodig?
Hij is zoveel beter. Wordt een belangrijke game zo.

Jaaaaaaaaaaa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer houdt publiek te vriend en wint zo ook
Reply
geef anders even een game weg na 40-0...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Come on!
Nu zo blijven spelen, dit was een one-way set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Roger, niet verslappen. Gas erop en initiatief houden.

Dat is beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk grastennis van Federer nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze 2000 punten voelde je aankomen toen Benneteau die simpele aanvalsbal miste om op MP te komen in de TB van de 4e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(08-07-2012, 06:52 PM)centre court Wrote: Deze 2000 punten voelde je aankomen toen Benneteau die simpele aanvalsbal miste om op MP te komen in de TB van de 4e set.

klopt.

daarna speelde iedereen zijn slechtste wedstrijd tegen hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een kansen mist die Murray nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(08-07-2012, 06:52 PM)centre court Wrote: Deze 2000 punten voelde je aankomen toen Benneteau die simpele aanvalsbal miste om op MP te komen in de TB van de 4e set.

Ga jij nou een buursiaanse uitspraak doen?

O wacht, jij was ook degene die wel eens GSM zei midden in de partij de laatste weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die enorme kans op 15-40 bij 4-4 in de 2e set is vandaag cruciaal.

nu mist hij een soortgelijke bal om op 15-40 te komen...

(08-07-2012, 06:56 PM)Ad Wim Wrote:
(08-07-2012, 06:52 PM)centre court Wrote: Deze 2000 punten voelde je aankomen toen Benneteau die simpele aanvalsbal miste om op MP te komen in de TB van de 4e set.

Ga jij nou een buursiaanse uitspraak doen?

O wacht, jij was ook degene die wel eens GSM zei midden in de partij de laatste weken.

jij begon toch ook al over opgave in de wedstrijd tegen Malisse?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laat ie nog 1x ouderwets choken dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gefeliciteerd Ad en Atlanta o.a. Mooie gedurfde keuze die wel erg goed uitpakt.

Ook hulde voor Federer. GOAT!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Koning Roger strikes again!
Reply
Grote klasse, Roger, grote klasse. Er is maar één GOAT, geen twijfel over mogelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjezus, wat heftig dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hulde aan Roger, een groot kampioen! Ook felicitaties aan Murray, een geweldig toernooi heeft hij gespeeld. Het was een mooie finale (incl. prijsuitreiking).

Thx voor de felicitaties CC!
Reply
Wat een terechte en fantastische winnaar.
Hulde Roger!!Eusa_clapEusa_clap
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
prachtig! Wat een man, wat een overwinning. Ook het in mijn ogen belangrijkste record (aantal weken nummer 1) nu in zijn handen.

Jammer voor murray, gun hem op zich wel een GS overwinning maar denk dat dat nog wel een keer komt. Hij heeft z'n spel echt verbeterd het afgelopen jaar.
Reply
Gefeliciteerd Ad, Atlanta, Kuiper, Mac, ML, Mitch, Haggie, Cruijff. Beetje gelukkig tegen Benneteau, maar in de andere partijen beter dan zijn tegenstander
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: