The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




's-Hertogenbosch / Eastbourne
#1
Db zal waarschijnlijk pas vanavond open gaan, ben heel de dag druk in de weer. Gezien de sluiting maandagavond lijkt dat me geen probleem.
Reply
#2
De sheet van Rosmalen is bekend: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/440/mds.pdf
Reply
#3
En de sheet van Eastbourne: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/741/mds.pdf
Reply
#4
Toch even tijd tussendoor, dus ik zal de boel erop zetten.
Reply
#5
Db is open, plaatsingen en andere schoonheidsfoutjes daargelaten maar dat trek ik nog even recht.

Schoonheidsfoutjes wordt later; maar iedereen is kiesbaar.
Reply
#6
Alle seeds toegevoegd, wc's en ook de q's onderaan gezet, die vandaag nog de laatste ronde q spelen.

Opgemerkte onvolkomenheden hoor ik graag.
Reply
#7
Matig deelnemersveld zeg in Den Bosch (evenals Eastbourne)
Reply
#8
Haase verliest even een set van een nobody...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
En gewoon verliezen, wat een aanfluiting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Wat een drol......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Hi-la-risch. Een "Ouahabje".
Reply
#12
Haha wat een afgang! Verlies effe 2 x weer in 1e ronde op rij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Echt, waar is de ondergrens van Haase gebleven? Die gaat straks weer flink zakken als Kitzbuhel er weer afvalt. Met z'n top 30 ambities.
Reply
#14
Ouahab en Pavic. Wat een treurnis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Het is hier weleens drukker rond de deadline. We liggen eruit hè, dus het EK is niet meer belangrijk!
Reply
#16
Spanje op 1 doelpunt van uitschakeling Wink
Reply
#17
Team staat. Lang getwijfeld over sommige spelers.

Verrassend, Scholten zonder team.
Reply
#18
Toch nog aardig wat verschillen...
Met name Seppi Kohlschreiber wordt leuk als het zover komt...Net als Gasquet Baghdatis...

Die weekstatistieken kloppen al weken niet trouwens...
Reply
#19
Hmm jammer van Scholten, vergeten vrees ik..
Reply
#20
Ik vind de verschillen wel meevallen, vorige week kon je meer verschil maken.
Nu moeten erv, harrison en falla het doen. Maar dat zijn niet echt winnaars, al weet je het nooit in zulke poeptoernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
(18-06-2012, 10:10 PM)Jornstars Wrote: Hmm jammer van Scholten, vergeten vrees ik..

Haha, inderdaad. Daar is-ie weer, het weekje dat ik een keer in het jaar vergeet. Vorig jaar na 8 maanden, nu na 6. Klote, maar het zat eraan te komen. Zeven uur thuis van werk, vanaf acht uur zat ik in een vergadering. Een jaar is gewoon te lang voor mij. Nu zal het wel snel gedaan zijn met de motivatie.
Reply
#22
Zeker jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(18-06-2012, 10:35 PM)Scholten! Wrote:
(18-06-2012, 10:10 PM)Jornstars Wrote: Hmm jammer van Scholten, vergeten vrees ik..

Haha, inderdaad. Daar is-ie weer, het weekje dat ik een keer in het jaar vergeet. Vorig jaar na 8 maanden, nu na 6. Klote, maar het zat eraan te komen. Zeven uur thuis van werk, vanaf acht uur zat ik in een vergadering. Een jaar is gewoon te lang voor mij. Nu zal het wel snel gedaan zijn met de motivatie.

Een schop onder je kont geven en dan weer doorgaan!
Wimbledon komt eraan, de juiste keuzes maken en je kan nog best hoog eindigen. Al is natuurlijk doodzonde als je straks door dit weekje net de top 3 niet haalWink
Reply
#24
(18-06-2012, 10:42 PM)Jornstars Wrote:
(18-06-2012, 10:35 PM)Scholten! Wrote:
(18-06-2012, 10:10 PM)Jornstars Wrote: Hmm jammer van Scholten, vergeten vrees ik..

Haha, inderdaad. Daar is-ie weer, het weekje dat ik een keer in het jaar vergeet. Vorig jaar na 8 maanden, nu na 6. Klote, maar het zat eraan te komen. Zeven uur thuis van werk, vanaf acht uur zat ik in een vergadering. Een jaar is gewoon te lang voor mij. Nu zal het wel snel gedaan zijn met de motivatie.

Een schop onder je kont geven en dan weer doorgaan!
Wimbledon komt eraan, de juiste keuzes maken en je kan nog best hoog eindigen. Al is natuurlijk doodzonde als je straks door dit weekje net de top 3 niet haalWink

Door deze opbeurende woorden zal ik iig nog wat proberen te maken van Wimbledon Eusa_clap
Reply
#25
Wat zou het fijn zijn als Kohlschreiber er snel uitvliegt. Hoop net als vorige week met de meest gekozen Raonic op max. 45 punten. Ik heb er iig geen vertrouwen in dat hij 2 weken op rij presteert.
Reply
#26
Maar even over tot de orde van de dag. Deze week wat risk genomen met oa Tomic. Kubot is een troef dus die moet erg ver gaan komen. Hoop toch wel weer iets te winnen op concurrentie voordat de ultieme aanval op Wimbledon gaat komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Prima inderdaad Kubot! Ook alweer de break in de tweede set te pakken...
Reply
#28
Hup Lu, Llodra en Darcis. Mocht Ebden van Darcis winnen, dan ook van Bagha please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
(19-06-2012, 11:54 AM)centre court Wrote: Hup Lu, Llodra en Darcis. Mocht Ebden van Darcis winnen, dan ook van Bagha please.

CC, aangezien jij in de organisatie zit.

Jij kan er toch wel even voor zorgen dat scholten alsnog een team kan maken.
Zal toch geen probleem zijn?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Wat een zielig gefrustreerd mannetje ben je...
Reply


Forum Jump: