The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
#1
De DB is weer geopend, succes allen!
Reply
#2
Hamburg met een dramatische bezetting. Komt door de OS natuurlijk.
Reply
#3
Idd, dus waarschijnlijk een saaie week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Geinig dat Paire en Tomic exact even duur is, maar Tomic wel en Paire niet geplaatst is. Ben benieuwd waar ze dat op bepalen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
(16-07-2012, 03:49 PM)Ad Wim Wrote: Geinig dat Paire en Tomic exact even duur is, maar Tomic wel en Paire niet geplaatst is. Ben benieuwd waar ze dat op bepalen...

De plaatsing is voor deze week bepaald.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Dat snap ik, maar toen waren ze ook allebei 880 waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Klasse Hernych

Robredo laat het voorlopig bij een kortstondige opleving.
Reply
#8
Teampje staat. Saaie week.

Roddick moet het doen voor me, ik neem aan dat weinig hem kiezen dus hij zal de troef zijn voor de medailles. Hoewel ik daar ook niet echt voor ga.
Reply
#9
Zou Roddick niet heel snel naar Londen willen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Ik vind het nog niet zo makkelijk. Je kunt ook weer niet alles in Hamburg gooien.
Dus je zult keuzes moeten maken, maar die zijn nog niet zo makkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Team staat bij mij ook klaar en gaat niet meer veranderd worden.
Reply
#12
Ik vind het ook zo makkelijk nog niet. Met name wel/geen Almagro is een lastige. Normaal gesproken F or W hier, maar met zijn "blessure" en zijn nieuwe vlam vind ik het nog lastig.
Reply
#13
(16-07-2012, 09:16 PM)Stille Wrote: Zou Roddick niet heel snel naar Londen willen?

Waarom is ie hier dan heen gekomen?

(16-07-2012, 09:38 PM)mindlight Wrote: Ik vind het ook zo makkelijk nog niet. Met name wel/geen Almagro is een lastige. Normaal gesproken F or W hier, maar met zijn "blessure" en zijn nieuwe vlam vind ik het nog lastig.

Dat ook, maar ik vind wel of geen Mayer of wel of geen Wawrinka lastiger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Almagro heeft zich afgemeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Dit soort grappen kennen we inmiddels wel van je Buurs.
Reply
#16
(16-07-2012, 09:42 PM)buurs Wrote: Almagro heeft zich afgemeld.

Bedankt, maar eh... heb je een bron?
Reply
#17
twitter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Welk account?
Reply
#19
Heb z'n tweets net opgezocht, staat niets over.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Gaan jullie er nu serieus op in?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Tja het is buurs, dus ik raak nog niet in paniek nee. Lage kneus. Over 9 minuten zullen we zien dat hij hem zelf gewoon heeft.
Reply
#22
(16-07-2012, 09:50 PM)centre court Wrote: Heb z'n tweets net opgezocht, staat niets over.

niet die van almagro.

zo'n algemene nieuws tweet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Kun je de link geven van het account?
Reply
#24
Op zijn eigen account zegt hij "no se si jugare o no...el hombro parece q va a mejor,veremos"

ik weet niet of ik zal spelen, de schouder lijkt weer wat beter te gaan, we zullen zien.
Reply
#25
(16-07-2012, 09:56 PM)_Tampie Wrote: Op zijn eigen account zegt hij "no se si jugare o no...el hombro parece q va a mejor,veremos"

ik weet niet of ik zal spelen, de schouder lijkt weer wat beter te gaan, we zullen zien.

Begin jij nu ook al?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
(16-07-2012, 10:01 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 09:56 PM)_Tampie Wrote: Op zijn eigen account zegt hij "no se si jugare o no...el hombro parece q va a mejor,veremos"

ik weet niet of ik zal spelen, de schouder lijkt weer wat beter te gaan, we zullen zien.

Begin jij nu ook al?

Dat is gewoon waarheid Ad.

Ik heb hem en Simon weg gelaten. Ik hoop dat ze sneuvelen voor de halve finale. Dan is het prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Ben niet voor de jongens in Atlanta gegaan die OS spelen in Londen.
Was bijna nog voor Fish gegaan, maar vond hem nog te duur en te kort terug. Maar ik denk wel dat ie daar wint.

Voor de rest redelijk standaard volgens mij, met Anderson en Ramos als troeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
(16-07-2012, 10:01 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 09:56 PM)_Tampie Wrote: Op zijn eigen account zegt hij "no se si jugare o no...el hombro parece q va a mejor,veremos"

ik weet niet of ik zal spelen, de schouder lijkt weer wat beter te gaan, we zullen zien.

Begin jij nu ook al?

Wat denk jij zelf? Ik zoek n.a.v. het hoax bericht van buurs, en kwam dit tegen.

http://www.nicoalmagro.net/
http://twitter.com/NicoAlmagro/

Ik neem aan dat iedereen kan googelen op Almagro twitter en dat ook heeft gedaan na buurs z'n bericht.
Reply
#29
Bedoelde meer het stoken voor de deadline. Was niet echt tijd meer voor mensen om nog wat te veranderen.
Dat bericht was van vanmiddag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Geen Almagro, geen Cilic en geen Monaco hier. Redelijk afwijkend gokteam dus, maar zien wat het wordt.
Reply


Forum Jump: