The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Olympisch tennistoernooi 2012
#61
Kohlschreiber heeft zich afgemeld vanwege een voetblessure.
Reply
#62
Haha, wat een farce. Ik vond het altijd al een drol, maar nu is het ook nog een ongelooflijke domme kneus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
lol, een "eigen schuld, dikke bult" volstaat hier wel denk ik
Reply
#64
Heeft iemand al een SB kunnen vinden voor het Olympisch tennistoernooi?
Reply
#65
Nee, maar tipex is prima wmb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
De punten voor brons (360 dacht ik) staan niet in het schema, maar worden neem ik aan gewoon toegekend?
Reply
#67
(28-07-2012, 06:49 AM)kooltje Wrote: Jammer zeg dat we pas maandag starten met FTM. OS moet je waarderen...

Standaard reactie van je, begint oud te worden. Het is zeker leuker voor het spel, dat zal niemand ontkennen, maar je deelnemers moet je ook waarderen. Als je om de haverklap verschillende deadlines hebt dan gaan mensen ze missen en kappen ze er vervolgens mee.
Reply
#68
Ja brons zal uiteraard handmatig worden toegekend. Paste niet echt in het schema
Reply
#69
Als Kohlschreiber zich afgemeld heeft dan moet hij nog verwijderd worden in het FTM schema en vervangen worden door.....?
Reply
#70
Vishnu Vardhan. Je weet wel, die Indiër.
Reply
#71
done!

Weet iemand of de "wildcards" hier een 0 krijgen of een 5?
Reply
#72
(29-07-2012, 03:55 PM)mindlight Wrote: Heeft iemand al een SB kunnen vinden voor het Olympisch tennistoernooi?

http://2012.itftennis.com/olympics/home.aspx

hier is nog een live scoreboard te vinden.
Reply
#73
Elmont naar halve finale! Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Roger laat even zien dat het spielerei was een paar weken geleden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ik weet niet wat het is maar OS tennis boeit me totaal niet. Kijk geen eens livescores (op haase na) Ik blijf het vreemd vinden als Olympische Sport
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Benneteau was ook wel behoorlijk geblesseerd deze keer
Reply
#77
Goed dat er op de OS al een paar rondes gespoeeld zijn, dat zorgt voor meer evenwicht tussen de toernooien. Als er nog niet gespeeld was, had je beter het hele schema van Washington kunnen opkopen.
Reply
#78
Vooral goed dat er in Washington nog niks gespeeld is voor de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Beide ontwikkelingen zijn voor het spel prima inderdaad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Al vrees ik dat er geen grote verschillen worden gemaakt deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Waarom vrees je daarvoor?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
(30-07-2012, 05:25 PM)centre court Wrote: Beide ontwikkelingen zijn voor het spel prima inderdaad.

Dit heeft ook meegespeeld in onze overweging om de deadline op maandag avond te houden.
Reply
#83
Simon of Potro, that's the question.

In Washington is het easy, op de OS zijn nog wel wat keuzes te maken.
Vooral of je voor laf of gewaagd gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Team staat. Heb voor weinig spelers gekozen in de OS, vanwege een lage rendabiliteit. Deze week Ad eindelijk maar eens inhalen!
Reply
#85
Ik vond het maar moeilijk puzzelen. Zie echt bijna niemand rendabel worden op de OS. Alleen finalisten als Federer, Djoko en Murray. Maar zelfs die worden dan niet heel rendabel. Ik heb maar heel laf heel USA opgekocht op enkele prutsers na. Ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Beetje gekut op de OS, maar kan weinig gebeuren denk ik deze week. Benieuwd naar team Atlanta!

Hmm, stats doen het niet, helaas.

Ik kwam niet echt uit met m'n laatste 2500 euro. Dus heb nu maar wat laf Baghdatis en Davy genomen, al geef ik die niet veel kans de komende ronde. En maar ERV erbij genomen als opvulling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
kutzooi....was net voor tienen thuis en heb zelfs een aantal spelers moeten kiezen die al uitgeschakeld zijn Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Wtf, heb je Federer, Atlanta?!
Dan kan er nog wel wat verschil ontstaan zeg, leuk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Voor de stats staat de week nog op vorige week.
Reply
#90
(30-07-2012, 10:02 PM)buurs Wrote: kutzooi....was net voor tienen thuis en heb zelfs een aantal spelers moeten kiezen die al uitgeschakeld zijn Idontgetit

Als je tijd had om spelers te kiezen die er al uit zijn had je toch ook spelers kunnen aanvinken die er nog in zitten?

Laat me raden. Petz? Jaziri? Dimi?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: