The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie Manager 2012 - 2013
#1
hij is in de lucht...
ze hebben dit keer iets bedankt met Facebook liken en vrienden uitnodigen voor extra budget (max 10 miljjoen extra)... pffff wat heeft dit nou weer met het spel te maken Huh
Wie dit leest is gek
Reply
#2
Waardeloos!

Mooi moment om mijn spel te promoten; ik speel het al enkele jaren en heb besloten ook de forumleden dit jaar uit te nodigen. De deelname sheet wil ik deze week maken.

De spelregels:
Er zijn 10 europese topcompetities geselecteerd (NL, ENG, FRA, ITA, SPA, BE, RUS, GRI, POR, DUI).
Je kiest bij ieder land 1 ploeg. Die 10 ploegen leveren punten op. Heb je de kampioen, krijg je 100 punten, enzovoorts. (60-40-25-15).
De meeste ploegen zijn gratis. Een aantal (de betere uiteraard) kosten echter wel punten. Je budget is 200 punten, dat mag je niet overschrijden. Je mag daar wel onderblijven.
Teams met meer dan 200 punten zijn ongeldig.

De inleg is 20 euro. De pot wordt verdeeld aan het eind van het seizoen.
Na de deadline zal ik een overzicht van de deelnemers met hun keuzes sturen. Ongeveer 1x per maand stuur ik een update met de dan geldende stand in de competities (begin wat minder vaak, later wat vaker).

Als de sheet klaar is, zal ik hem hier plaatsen en ook sturen aan degenen die al met tour of OS spel hebben meegedaan.

Toevoeging: ook voor de nationale beker zijn punten te verdienen, respectievelijk 50 en 20 voor winnaar en verliezen finalist.
Reply
#3
(01-08-2012, 10:11 AM)Kleine Jan Wrote: hij is in de lucht...
ze hebben dit keer iets bedankt met Facebook liken en vrienden uitnodigen voor extra budget (max 10 miljjoen extra)... pffff wat heeft dit nou weer met het spel te maken Huh

Ik heb alles doorgelezen, maar ben dit niet tegen gekomen.
Waar staat dit? Of is t inmiddels al weggehaald
The great old Ludwig von...
Reply
#4
a ik zie t nu ik registratie aan t voltooien ben..
triest
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Ik dacht, ik doe dit jaar maar weer een keertje mee, maar als je extra budget krijgt voor het uitnodigen van vrienden never nooit. Ik hou het maar weer op alleen de Fantasy Premier League...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#6
Ik heb hun uitnodiging beantwoord:

Dus ik heb minder budget dan anderen die hun vrienden ook opgeven? Wat een aanfluiting, dus dan heb ik minder kans als ik dat niet doe. Dag CM, vorig jaar kon ik door omstandigheden niet meedoen, maar met zulke regels kap ik er nu helemaal mee. Jammer het was zo’n leuk spel. Ik heb het van het begin af meegedaan.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#7
Natuurlijk weer een of andere marketing rukker die denkt dat het 'hip' is als ook de sociale media erbij betrokken worden. Het hele management idee is alleen wel verdwenen zo. Zielig. cry
Reply
#8
Ik denk dat het voor mij na zo'n 13/14 jaar deelname nu ook gaat stoppen.
Ik heb eveneens de ronde prijs van vorig jaar niet ontvangen, zal ze daar nog eens over mailen, die stumperds.
Reply
#9
Kijk hier eens naar: http://www.footballdeal.nl/site
Speel nu week mee en is wel aardig, als Eredivisie straks gaat beginnen wordt het alleen maar leuker.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
Voor wie er interesse heeft, hier de definitieve invulsheet voor mijn Kampioenenspel. Voor mail adres en bank rek nr, stuur me een PM.


Attached Files
.xlsx   Kampioenenspel 2012 Deelnamesheet v2.xlsx (Size: 18.99 KB / Downloads: 1)
Reply
#11
Maccie had toen toch een soort vervanger voor CM?
Men, ik wou dat ik er een beetje verstand van had, ik zou dan echt veel tijd investeren in een nieuw cm. Gat in de markt
The great old Ludwig von...
Reply
#12
zweeler.com heeft ook veel spelletjes.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
ja, maar wel heel anders dan dit.
Overigens is mijn mail naar hun beantwoord.
Ik heb zo maar een flauw vermoeden dat ze dit nog gaan aanpassen
The great old Ludwig von...
Reply
#14
is lang geleden idd maar zijn ooit begonnen met een CM vervanger. Dit zou echter voor 95% opnieuw geschreven moeten worden en dat gaat me gewoon niet lukken voor begin van de competitie.

Hoop dat ze gewoon tot inkeer komen. Dit zou wel een compleet dieptepunt zijn van die gasten namelijk
Reply
#15
Ha, antwoord gekregen:

Beste Bredanaar,

Het is spijtig om te horen dat u niet meer wilt meespelen met Competitie Manager 2012-2013. Een gebruiker kan in het totaal 5 miljoen extra budget verdienen. dus het verschil valt te overzien. U kunt tevens ook de Facebook Fan pagina like-en voor een extra 2 miljoen.

Mvg,


Team Competitie Manager 2012 - 2013


Blijkbaar hebben ze niet in de gaten hoeveel het uitmaakt als een ander 7 miljoen meer heeft te besteden. Maar ze reageerden tenminste wel. Dus misschien helpt het als nog veel meer trouwe CM-liefhebbers reageren dat dit toch echt niet kan?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#16
7 miljoen extra voor dat soort onzin??? Huh

Ik zal er vanmiddag eens naar kijken en ze een mail sturen. Dit gaat toch nergens over...Puke
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#17
Heb ook een mail gestuurd aan info@competitiemanager.nl:

Beste Competitie-manager makers,

Wat leuk dat jullie eindelijk met de tijd meegaan en gebruik maken van Social-Media om meer gebruikers te trekken. Goed plan om andere deelnemers te belonen voor het onder de aandacht brengen van dit spel. Met meer deelnemers wordt het spel leuker en kunnen de te winnen prijzen omhoog en de kosten om deel te nemen naar beneden.

Hulde voor deze opzet!

Groet,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Nog mensen die meedoen aan footballdeal.nl? Concept is wel leuk dat je spelers als aandelen ziet en dat je iedere maand uit een divisie kunt promoveren/degraderen. Bij meer gegadigden kan ik wel een subleague aanmaken...
Reply
#19
Jullie zijn een stel zeikerds. Altijd maar zeuren en klagen. Ze kunnen het in jullie ogen toch nooit goed doen. Dan zeik je over het feit dat ze ineens geld vroegen, toen de nieuwe puntenverdeling, nu is het weer om het extra budget. Laat je je nu kennen..............

EDIT: en dan heb ik het nog niet eens over al die quizvragen, databaseverwerking, spelerswaarde. ZUCHT!!!!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Wat een gezeur of dat gezeur. Zucht....
Reply
#21
volgens mij is het inmiddels iets aangepast.. toen ik eerste keer keek kon je max 10 miljoen erbij krijgen.. inmiddels max 5...

Ik doe uiteraard gewoon mee, er gelijk mee stoppen vind ik nou ook weer wat overdreven Smile


voor de forummers die ook meedoen:
Subleague
Inlog: forum
ww: forum
Wie dit leest is gek
Reply
#22
Ach 3x een accountje aanmaken (je hoeft niet eens te betalen). Je moet dus alleen 3 mailadressen misbruiken en een keer facebook liken. Zoveel moeite is dat ook niet voor 5 miljoen budget :-)
Reply
#23
die FB liken doe ik wel maar de rest geloof ik wel..
mocht ik bij de eerste ronde 1-3 miljoen te kort komen kan dat altijd nog
Wie dit leest is gek
Reply
#24
Ligt het aan mij of slaan de waardes van spelers op competitie manager nergens op...
Reply
#25
Begint dat geneuzel meteen dit weekend of (zoals gebruikelijk) over een paar weken?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#26
over 2 weken begint dat geneuzel

(07-08-2012, 11:48 AM)rhubarb Wrote: Ligt het aan mij of slaan de waardes van spelers op competitie manager nergens op...

heb nog niet zo goed gekeken maar geef eens wat voorbeelden waar jij het niet mee eens bent?
Wie dit leest is gek
Reply
#27
supliek is gemaakt;
de gebruikelijke ww en login; competitieteam
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Alle Ajax-spelers zijn duurder dan alle Heerenveen spelers. Theo Janssen die een van de duurste spelers van het spel is. C-garnituur van Ajax die duurder is dan topspelers van subtoppers...
Reply
#29
(07-08-2012, 03:40 PM)gittermaster Wrote: supliek is gemaakt;
de gebruikelijke ww en login; competitieteam

oh ik had
forum
forum
aangemaakt

mij maakt niet uit, welke doen we?
Wie dit leest is gek
Reply
#30
sorry, had er overheen gelezen. Jouwe uiteraard, jij was eerder Smile
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: