The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincy
#91
Haas - nalbi op sport1
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
2 vd belangrijkste wedstrijden meteen om 5 uur. Hup Haas en Nishi.

Beide heren breaken meteen.Eusa_clap
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Gaat al weer gelijk goed Icon_evil Zowel FTM en Zweeler als Nederlandse bij alle partijen break achter (Nalbi, Granollers, Pironkova, Bertens)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Wat een kabaal daar op dat park joh. Nalbi en Haas klagen er beide over.

Nishi en Haas 3-0 nu. Doorrrrrr.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Break eens granollers!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
5-2 en 4-1
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Haas mist 5 sps op eigen service, en wordt gebroken, en Granollers mist 5 bps in de set. Dat kan alleen in een buursweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Anders mis je even 6 sps in 2 games waarvan 5 op *5-3 Haas. Dit wordt erg lastig. Nalbi sterker eind vd set.

Nishi wel prima natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
En nu weer een 0-30 gemist en een sp, wat een gekut.

Nishi die over Granollers heen walst is ook lekker logisch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anders verliest Haas vanaf 5-2* even 3 lange games waarin ie in elke game minimaal 1 sp mist. 5-5 nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goede hold, nu geen gezeik meer.

Goed begin aan de TB joh.

En nog maar een mishit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, geef die TB maar weg hoor. Gewoon letterlijk 4 UEs van de 5 punten. Wat een topper, die Haas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Nishi. Dat ie deze zou winnen was NID maar zo dik is wel lekker voor het vertrouwen. Maar hij is er nog niet. Blake is de volgende maar hij zal ook langs Beest moeten.

Tommy geeft 't helemaal weg. 5-3 40-15 man man.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En UE 6 erachteraan voor de set.
Een van mijn grootste troeven mist 6 sps en verliest de set, wat een grap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij verliest nu 13 punten op rij. Dit gaat niet goed zo. Must hold nu.

15 op rij nu. Bijna 4 volledige lovegames. Vermoeidheid van de afgelopen weken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ga zo door Nalbi; het is jouw feestje!
Reply
Haas raakt echt helemaal niks meer. Ook nog 4-0 voor in H2H, Nalbandian al maanden niks gepresteerd, gaat nergens over dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas maakt weer een punt Eusa_think

Edit: twee punten achter elkaar zelfs!

Edit: drie punten achter elkaar!
Reply
Dit lijkt me klaar. Dan maar hopen dat Potro top is, dan gaat het maar om 35 punten. Anders is het een hele zure dobber.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi mist meteen 4 BP's, gaat toch nergens over dit. Wink

Maar nr. 5 is wel raak.
Reply
Nalbi is nu wel goed, maar Haas forceert consequent en is steeds een stap te laat. Ik denk serieus dat ie de laatste 4 games 20 UEs slaat.
Winst van de 1e set en het was nu natuurlijk een heel ander verhaal geweest.

Krijgt ie uit het niets nog een bp om weer momentum te krijgen, slaat ie weer 2 UEs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kadootje van Nalbi en toch de break. Eens kijken hoe Haas hier mee omgaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en op 2-2 mist Haas weer 2 bp's
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Rare pot, Haas opeens weer 15-40, maar dan Nalbi opeens weer goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Nishi, samen met Simon en Cilic en in mindere mate Chardy mijn gokje van de week. Leek me toch beter zo gedoseerd wat te gokken dan om Federer of Djoko te nemen waar je eigenlijk weinig mee opschiet als ze het toernooi winnen en gewoon verliest als ze dat niet doen.
Reply
Nalbi 1 uit 9 met bp in de 2e set

Dat kan alleen in een ad-week... Niet te geloven

Nid dat haas dit wint

Wordt zo'n domme keuze weer beloond
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elke game bps, zeer close allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Querrey 'gewoon' wint van Melzer dan zijn alle WC's door de eerste ronde heen gekomen. Redelijk uniek lijkt me?
Reply
(14-08-2012, 07:00 PM)_Tampie Wrote: Lekker Nishi, samen met Simon en Cilic en in mindere mate Chardy mijn gokje van de week. Leek me toch beter zo gedoseerd wat te gokken dan om Federer of Djoko te nemen waar je eigenlijk weinig mee opschiet als ze het toernooi winnen en gewoon verliest als ze dat niet doen.

Dat ben ik dus niet met je eens, zeker niet in jouw positie. Deze toernooien zijn zo topzwaar dat je alleen echt flink inhaalt als je een winnaar hebt die vrijwel niemand heeft.

En maar weer 2 bps gemist.

Man man, wat een kans op dat 3e bp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nummer 4 ook maar gemist. Wat een kansen zeg, hoe frustrerend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: