The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "fragment" - Line: 1492 - File: inc/class_parser.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/class_parser.php 1492 errorHandler->error_callback
/inc/class_parser.php 1638 postParser->mycode_parse_video
[PHP] postParser->mycode_parse_video_callback
/inc/class_parser.php 513 preg_replace_callback
/inc/class_parser.php 228 postParser->parse_mycode
/inc/functions_post.php 817 postParser->parse_message
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1585 - File: inc/class_parser.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/class_parser.php 1585 errorHandler->error_callback
/inc/class_parser.php 1638 postParser->mycode_parse_video
[PHP] postParser->mycode_parse_video_callback
/inc/class_parser.php 513 preg_replace_callback
/inc/class_parser.php 228 postParser->parse_mycode
/inc/functions_post.php 817 postParser->parse_message
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europese invasie Galatasaray op komst.
#1
Hallo ontwetenden,

Graag wil ik jullie op de hoogte brengen van de aankomende sensatie van het voetbalseizoen 2012/2013. Terwijl jullie je blindstaren op het eindeloze saaie getik van Barcelona is er een andere grootmacht ‘GALATASARAY’ zich aan het klaarstomen voor de Cup met de grote oren. Wij houden niet van al dat onnodig gepass op eigen helft en zullen de teams die dat doen ook afstraffen met agressiviteit, inzet en karaktervoetbal.

Met onze imparator Fatih Terim aan het roer zal er nooit gebrek zijn aan motivatie en strijd in ons team. Dankzij Terim zullen we wederom Europa veroveren. Ons spelersmateriaal is zo goed dat elke Nederlander zich direct zou schamen bij een vergelijking met welke Nederlandse ploeg dan ook.

Onze sluitpost is Fernando Muslera, hij behoort ongetwijfeld tot de 5 beste keepers ter wereld. Onze verdediging bestaat uit spelers als Emannuel Eboue, Hakan Balta, Tomas Ujfalusi en Semih ‘the Rock’ Kaya. Deze verdediging kan je niet op een fout betrappen en aanvallers van de tegenpartijen zullen hoe dan ook de 90 minuten tegen Galatasaray ervaren als een HEL.
Ons middenveld kan zich meten met elke middenveld van welke Europese topploeg dan ook. Onze pitbull Felipe Melo is weer paraat om de tegenstanders uit elkaar te scheuren. Met Turkse topspelers zoals Hamit Altintop, Selcuk Inan (momenteel de beste Turkse voetballer) en toptalent Emre Colak beschikken we zowel over voldoende creativiteit als teamspelers. Nordin Amrabat is onze kers op te taart. Velen van jullie hebben de hersencapaciteit van een strontvlieg en zullen roepen dat Amrabat niet goed genoeg was voor de Nederlandse competitie. Niet dat jullie mening enige impact zal hebben op mij, maar door creatieve spelers als Amrabat te verbannen uit de Nederlandse competitie zullen jullie altijd een Mickey Mouse competitie blijven. Wanneer hij de verdediging van topclubs zoek zal spelen zullen jullie wederom spijt hebben dat jullie voor de zoveelste keer een topspeler hebben laten gaan. Onze doelpuntenmachines Johan Elmander en Burak Yilmaz van zich laten horen, wees paraat voor een knap staaltje koelbloedigheid.
Ik snap dat jullie in een langdurige emotionele dip zitten. Er heeft al jarenlang geen enkele Nederlandse iets kunnen betekenen in het Europees voetbal. Vervolgens zijn jullie op het laatste EK ook nog eens vernederd door 0 punten te pakken. Hoe pijnlijk dit ook voor jullie was, jullie hadden altijd Barcelona nog. En bij elke simpele terugspeelbal op Valdes of een hakje op eigen helft krijgen jullie al een orgasme. Hier zal dit jaar ook een einde aan komen, Galatasaray zal Europa veroveren en geen spaan heel laten van teams als Barcelona.

You know it is so!
Reply
#2
Dat klinkt weer interessant DENIZ, gelukkig heb ik sinds kort ook Turks voetbal dus ik kijk nu al uit naar dit wonderteam!

Welkom terug!
Reply
#3
Enne.... doe je ene Umut Bulut niet tekort door hem niet te noemen? Hij slachtte eigenhandig Fenerbahce in de supercup afgelopen weekend.
Reply
#4
_Tampie is één van de voorlopers van de Nederlandse bevolking. Het is een kwestie van tijd dat alle Nederlanders een decoder zullen aanschaffen om de roodgele helden uit Istanbul te volgen. Ook zullen alle Barca shirtjes dit seizoen ingeruild worden voor Galatasaray shirtjes. Helaas zitten vele ontwetenden nog in een afwachtende houding of nog steeds niet in de erkenningsfase. Dit soort gedrag zorgt ervoor dat Nederland geen punt heeft weten te pakken op het EK.

You know it is so!
Reply
#5
Umut Bulut is een versterking geweest dat puur is bedoeld voor de breedte van de selectie. Tegen een club als Fenerbahce, ook wel bekend van de talloze omkoopschandalen, hebben we onze beste schakels niet nodig. Ook al speelden we met ons rolstoelbasketballteam, dan had Fener nog steeds schijn van kans.

You know it is so!
Reply
#6
Ik ben erg benieuwd naar Yilmaz, bij Trab speelde hij erg goed!

Ünal Aysal doet het er goed, ik denk dat ze inderdaad weer goede tijden tegemoet gaan.
Reply
#7
Deniz, ik ben om! Ik ga Galatasaray op de voet volgen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Ik ook, al is het alleen al vanwege Deniz.

Cim Bom Bom!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
merhaba
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Haha geinig dit. Mijn cluppie is Antalyaspor. Volg ze wekelijks. Ben er toen ik klein was (en nog 2e of 3e lig speelde) een keer geweest. Toen nog in het oude gare Ataturk Stadion. Jammer dat ze tegenwoordig in zo'n modern stadion spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Johan Elmander cry
Reply
#12
Ze hadden het anders behoorlijk moeilijk tegen het kleine stadgenootje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Wederom door doelpunten van tweede garnituur speler Bulut, kennelijk hebben ze dus weer met het rolstoelbasketbal team aangetreden.
Reply
#14
(16-08-2012, 11:59 AM)rhubarb Wrote: Johan Elmander cry



Voorproefje, you know it is so !

(21-08-2012, 07:23 PM)_Tampie Wrote: Wederom door doelpunten van tweede garnituur speler Bulut, kennelijk hebben ze dus weer met het rolstoelbasketbal team aangetreden.

Onze B en C garnituur is in staat om vele wedstrijden voor ons te kunnen winnen tegen teams die het niveau van de Nederlandse competitie niet kunnen overstijgen.

Het zware geschut bewaren we vooral voor de wedstrijden in de Champions League.

You know it is so!
Reply
#15
(22-08-2012, 03:15 PM)DENIZ Wrote: Het zware geschut bewaren we vooral voor de wedstrijden in de Champions League.

Ik heb gisteren grote delen zitten kijken op Sport 1, maar het viel me toch wat tegen. Misschien was het grut wat te zwaar?
Reply


Forum Jump: