The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Premier League
#1
Wie is jullie favoriete club?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Liverpool natuurlijk!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#3
Klasse Jansoe. Ook deze club volg ik wekelijks via Sport 1. Sinds de gouden jaren 80 met helden als Rush, Dalglish, Barnes en Grobbelaar. Ben er zelf 4 x geweest en een paar keer uitwedstrijdenin Londen wezen kijken. En natuurlijk ook bij PSV en Vitesse in de Europa cup
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Competitie begint morgen. Zal wel weer tussen City en United gaan. Chelsea, Spurs en Liverpool gaan voor de overige 2 plekken CL strijden. Denk dat Newcastle en Arsenal minder jaar gaan draaien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Tottenham, al jaren Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Arsenal maar sinds vorig jaar ook Spurs. Liverpool en Leeds bezocht, in september naar Chelsea.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Wat een drama alweer gisteren. 3-0 verliezen bij fucking WBA en dan geven mensen de scheids de schuld (soort feyenoord publiek) maar als je het objectief bekijkt de schuld lag echt bij ons zelf
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
Zoals JD Stouten al terecht opmerkte, het calimerogedrag op Woudestijn ligt behoorlijk hoog de afgelopen weken. En dan is hij nog neutraal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
(20-08-2012, 05:46 PM)centre court Wrote: Zoals JD Stouten al terecht opmerkte, het calimerogedrag op Woudestijn ligt behoorlijk hoog de afgelopen weken. En dan is hij nog neutraal.

Leer eerst eens de naam goed te spellen. En noem eens een voorbeeld van calimerogedrag?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Big GrinBig Grin
Hier ook Liverpool, maar ik moet zeggen dat t me de laatste jaren allemaal een stuk minder boeit over de grenzen
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Aardige pot gisteren Everton-Man Utd. Morgen is volgens mij Chelsea-Reading en wat te denken van Liverpool-City zondag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
(21-08-2012, 11:59 AM)Stille Wrote:
(20-08-2012, 05:46 PM)centre court Wrote: Zoals JD Stouten al terecht opmerkte, het calimerogedrag op Woudestijn ligt behoorlijk hoog de afgelopen weken. En dan is hij nog neutraal.

Leer eerst eens de naam goed te spellen. En noem eens een voorbeeld van calimerogedrag?

Begin eens met naar jezelf te kijken bijvoorbeeld. Laat ik 2 voorbeelden van afgelopen weekend noemen:
- De sfeer in de Kuip zou zo slecht zijn. Volgens mij valt dat wel mee. Zeker als je die avond daarvoor zelf bij Excelsior-Emmen bent geweest.
- FC Rijnmond zou alleen maar over Feyenoord gaan en minder over Excelsior en Dordt. Zo gek is dat toch niet? In de VI staat toch ook meer over Ajax dan over Telstar in? Je zendt uit of schrijft wat je kijkers/lezers willen zien/lezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
1) Ik zeg toch ook niet dat de sfeer bij Excelsior goed is. Ik geef een mening over dat het publiek van Feyenoord (85 min stil en andere 5 min was het we love you feyenoord we do en kuipers is een kk jood + zijn moeder een hoer) Wat heeft dat met calimerogedrag van Excelsior te maken vraag ik me dan af?
2) Daar heb je mij niet veel over gehoord. Heb er 1 dingetje over gezegd. Ik maak er verder ook geen probleem van, maar ik kijk niet naat dat programma. Wat boeit mij het nou dat Clasie een scheet heeft gelaten op de training of dat het konijn van Erwin Mulder stampertje heet.

Maar laten we dit topic over Engeland laten gaan.

Vanavond Chelsea-Reading. Ik verwacht een simpele overwinning 3-0
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Brentfort United. Een keer wezen kijken en sindsdien blijven volgen. Wat een sfeer daar op zo'n niveau (3e divisie op dat moment).
Reply


Forum Jump: