The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tms shanghai 2012
#61
(08-10-2012, 04:03 PM)_Tampie Wrote:
(08-10-2012, 02:19 PM)Ad Wim Wrote:
(08-10-2012, 01:18 PM)mindlight Wrote: Vind ik eerlijk gezegd niet. Hij zegt eigenlijk dat je niet moet zeuren als je uit de top-5 valt door deze keuzes, wat ik een logische constatering vind. Mocht dit onverhoopt toch goed uitpakken komt Tamp er vast wel op terug.

Het gaat mij om de toon. Wat heeft die zin over dat klagen nou voor toegevoegde waarde? Alleen zeggen dat ik roekeloos gespeeld heb, is toch genoeg?
Net alsof ik de hele vorige week geklaagd heb dat mijn tactiek niet goed uitpakte en ik daardoor gezakt ben.
Ik zeg toch ook constant dat ik weet dat er een risico aan zit en dat risico bewust neem?

Bovendien is het ook niet echt verrassend, aangezien ik de afgelopen weken ook al zo speelde.

Ik vind het prima dat hij ervoor kiest om op safe te spelen, ik zal het niet laf noemen, om zo vijfde te worden. Maar ga dan geen commentaar geven op mijn risicovolle tactiek om nog proberen te winnen.

Die laatste zin was met een Wink bedoeld. Volgens mij ben je het verder wel eens met me dat je team niet gewaagd is maar meer dan dat. Toon was dus niet zo kwaad bedoeld.

(08-10-2012, 02:19 PM)Ad Wim Wrote: Je levert nu kritiek op mijn team door het roekeloos te noemen en dat ik niet moet zeuren als het mis gaat. Je zou ook kunnen zeggen dat het moedig is dat ik er nog voor ga, en niet mijn top 5-plek verdedig. Dat is een flink nuancerschil

Roekeloos moet voor jou toch als een compliment klinken? Consequentie is wat mij betreft dat de kans dat het mis gaat vrij groot is, dus dan niet piepen inderdaad. Wink

Ik zie het als een compliment als mijn teams laf zijn Wink

De overschatte Haas gaat toch nog van Almagro winnen. Robredo moet hij ook makkelijk kunnen pakken.

Jammer, had mooi geweest als Almagro dit stuk had kunnen opvegen.

Goed om te weten dat je het niet kwaad of lullig bedoelde.
Roekeloos is in dit geval een compliment idd, want dan heb ik m'n doel bereikt op voorhand.

Spelers die uit vorm zijn of een tijd niet gespeeld hebben, maar wel een hoge top hebben, daar lag mijn tactiek. Dus Isner, Haas en vooral Federer. Wel jammer dat Isner zo veel gekozen is, dat had ik echt niet verwacht. En dat ik Bogo niet even heb kunnen ruilen voor Robredo, maar dat is mijn probleem.
Verder opgevuld met in mijn ogen goedkope must-picks om niet helemaal een achterlijk team te hebben.

Hopelijk zit het deze week iets meer mee dan de vorige. Haas is iig alvast een leuke meevaller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
(08-10-2012, 01:53 PM)Stille Wrote: Volgens mij was database al zaterdag open dus ik snap niet dat mensen zich niet goed konden voorbereiden. Ik had Petzchner ook in mijn team maar heb hem vanmorgen toijdens het autorijden (lees file) kunnen wijzigen. 30 seconden werk
Ook al is het 30 seconde werk, ik vind het not-done om tijdens een overleg mijn team te gaan wijzigen. Maar zoveel last heb ik er niet van gehad, ik zou het alleen zelf nooit doen om een uitgeschakelde speler te nemen.
Reply
#63
Die director bij de Shanghai Masters moet toch lol hebben gehad om zijn eigen statistiek?

Average rally length bij Isner-Anderson: 2 shots.
Reply
#64
(09-10-2012, 08:26 AM)mindlight Wrote: Die director bij de Shanghai Masters moet toch lol hebben gehad om zijn eigen statistiek?

Average rally length bij Isner-Anderson: 2 shots.

Die kunnen ook net zo goed gelijk de tb spelen.
Reply
#65
Voorlopig Anderson licht beter, pas 1 punt tegen op eigen service, Isner iets meer.
Reply
#66
NID dat Anderson dit wint trouwens. Buurs met Anderson, de rest van de top 5 met Isner.
Reply
#67
Je zou eigenlijk de stats voor alleen de tb moeten kunnen raadplegen. Die zijn bij Isner erg goed vermoed ik.
Reply
#68
Ja, denk ik ook. Wint deze TB waarmee hij op 39 gewonnen TB's komt dit jaar. Nog 1 nodig om de speler met de meeste gewonnen TB's ooit in 1 seizoen te worden.
Reply
#69
(09-10-2012, 08:42 AM)_Tampie Wrote: NID dat Anderson dit wint trouwens. Buurs met Anderson, de rest van de top 5 met Isner.

Isner wint met 4 punten verschil de tb en toch heeft Anderson meer punten gewonnen in de 1e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
(09-10-2012, 09:03 AM)buurs Wrote:
(09-10-2012, 08:42 AM)_Tampie Wrote: NID dat Anderson dit wint trouwens. Buurs met Anderson, de rest van de top 5 met Isner.

Isner wint met 4 punten verschil de tb en toch heeft Anderson meer punten gewonnen in de 1e set.

Dat is niet zo vreemd. Isner speelt 15% beter in de tb en Anderson 15% minder. Beide geen breekkansen, dus die paar punten die Anderson weet te maken gedurende de set zeggen niet zo veel. In de tb pakt Isner gewoon 100% (5 uit 5) service punten en komt Anderson maar tot 60% (3 uit 5).
Reply
#71
(09-10-2012, 09:03 AM)buurs Wrote:
(09-10-2012, 08:42 AM)_Tampie Wrote: NID dat Anderson dit wint trouwens. Buurs met Anderson, de rest van de top 5 met Isner.

Isner wint met 4 punten verschil de tb en toch heeft Anderson meer punten gewonnen in de 1e set.

Ga je nou echt Isner die een tiebreak wint als pech bestempelen?
Reply
#72
Klasse Mayer en Istomin. Murray is gewaarschuwd!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Mayer gaat echt niet van Murray winnen.
Reply
#74
(09-10-2012, 09:14 AM)Mac Wrote:
(09-10-2012, 09:03 AM)buurs Wrote:
(09-10-2012, 08:42 AM)_Tampie Wrote: NID dat Anderson dit wint trouwens. Buurs met Anderson, de rest van de top 5 met Isner.

Isner wint met 4 punten verschil de tb en toch heeft Anderson meer punten gewonnen in de 1e set.

Ga je nou echt Isner die een tiebreak wint als pech bestempelen?

Anderson had voor deze pot 5 van de 6 tb gewonnen van Isner.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Ineens 0-40 op de service van Isner. Hup Kevin!

En weer deuce Sad
Reply
#76
en alledrie gemist, waarvan 2 op 2e service
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Stel je toch voor dat Isner deze tiebreak weer wint! Wat een geluk zou dat zijn zeg
Reply
#78
ik heb het toch niet over geluk.

anderson krijgt alleen voldoende kansen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Isner ook, had meermaals 0-30 deze set.

Komt die Anderson weer even goed weg hier, maak gebruik van je geluk!

SP #1!
Reply
#80
Mist John daar nou mp eigen service in een Tb? Niks voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Weg geserveerd

(09-10-2012, 09:58 AM)Ad Wim Wrote: Mist John daar nou mp eigen service in een Tb? Niks voor hem.

Nee.
Reply
#82
Stond wel op tipex idd
Reply
#83
Vorige week tegen Djoko vond ik Mayer best aardig spelen. Nu ook een overtuigende score, Murray zal er wel moeten staan om van Mayer te winnen. Als dat het geval is, dan is het NID Murray in 2.
Reply
#84
Ahh ok, dan zat Tipex mis.

SP #2

Weer weggeserveerd Big Grin

SP Anderson op eigen service nu!
Reply
#85
Nu een kans voor Anderson op eigen service!
Reply
#86
Boem, raak!

Isner er hier uit zou wel super zijn zeg.
Reply
#87
Netjes, laat Isner het nu maar weggeven!
Reply
#88
Wat is dit dan weer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
oei oei oei wat een pech!
Reply
#90
helaas nu een afspraak
hup Kevin!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: