The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Paris
#91
Breakje Benne in de 2e. 4-2.Eusa_clap
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
(30-10-2012, 10:01 PM)centre court Wrote: Breakje Benne in de 2e. 4-2.Eusa_clap

Die choket Benne nog wel terug. NID tb naar Tsonga.
Reply
#93
Nogmaals, jo speelt niet best.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Ik heb Tsonga dan wel in mijn team, maar hoop dat Benneteau wint. Wat een held is dat toch!
Reply
#95
Tsonga speelt met een dikke arm.

Ik heb nog geen lach op zijn gezicht gezien, in tegenstelling tot normaal.

Invloed nieuwe coach?

Hier wordt benne genaaid
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Tsonga nog mps gehad? Nu wel 4-2 in de tb, hup Jo!

En **5-2, kom op!
Reply
#97
Balen, was een superbelangrijke TB. Bij een overwinning van Benne had het gat deze week nagenoeg gedicht kunnen worden.
Reply
#98
Klasse mentale weerbaarheid getoond Jo!
Reply
#99
(30-10-2012, 11:08 PM)Atlanta Wrote: Balen, was een superbelangrijke TB. Bij een overwinning van Benne had het gat deze week nagenoeg gedicht kunnen worden.

Idd

Dit moet tegen almagro en waw/ferrer veel beter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Snel vergeten en overmorgen weer op 0 beginnen. Dit was niet best nee.
Reply
Tegen een landgenoot in eigen land is altijd lastig denk ik. Hij heeft iig gewonnen.
Reply
(30-10-2012, 01:09 PM)buurs Wrote:
(28-10-2012, 09:05 PM)kuiper Wrote: Nog één keer alles of niets????

Als je echt voor alles of niets was gegaan, dan had je team gehad met:

- Simon/Nishikori
- Gasquet/Berdych
- Cilic
- Dolgo/Tipsa
- Tsonga/Almagro
- Wawrinka
- Delpo/Isner
- Raonic

Ik ben het met buurs eens; dit is niet de juiste keuze om echt dichterbij te kunnen komen. Zelfs in het gunstige geval dat het Djoko def. Murray wordt, win je bij een verder normaal verloop maar 200 punten op zowel buurs als Atlanta.
Reply
Vandaar ook de vier ????
Ik durfde toch niet alles te riskeren, maar ongewild doe ik het toch door Djoko te nemen.
Gewoon domme keuze en niet goed over nagedacht!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hij gaat in ieder geval gewoon spelen. Vaak zie je dat ze in de QF met een tank komen om fris naar Londen te gaan. Ik ben benieuwd.
Reply
Heerlijk FTM dagje!

COURT CENTRAL Start 10:30 am
Marcel Granollers (ESP) [4] David Ferrer (ESP): Ferrer mag wel winnen
[12] Richard Gasquet (FRA) Kevin Anderson (RSA): Allez Richard!! Belangrijke pot.
Sam Querrey (USA) [2] Novak Djokovic (SRB): Wie weet kan Querrey stunten, zou Kuiper flink pijn doen.
[WC] Michael Llodra (FRA) [10] John Isner (USA): geen Llodra bij Kuiper en andre, zou mooi zijn als hij wint
[3] Andy Murray (GBR) [WC] Paul-Henri Mathieu (FRA): Murray moet deze gewoon winnen
[14] Milos Raonic (CAN) Jeremy Chardy (FRA): Maakt niet uit, doe Raonic maar die kan Djoko denk ik meer pijn doen.

COURT 1 Start 10:30 am
[Q] Igor Sijsling (NED) [8] Janko Tipsarevic (SRB): hup Sijs, maar voor FTM natuurlijk Tipsa.
[9] Juan Monaco (ARG) [Q] Grigor Dimitrov (BUL): vos zonder Dimitrov, zou mooi zijn als hij wint.
[LL] Victor Hanescu (ROU) Gilles Simon (FRA): Hanescu zou mooi zijn.
Albert Ramos (ESP) [11] Nicolas Almagro (ESP): Ramos is makkelijker voor Tsonga.
[7] Juan Martin Del Potro (ARG) [Q] Alejandro Falla (COL): Belangrijk dat Potro zonder overwerk wint!
Reply
Wat een spanning!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een beleving ook op het forum!

Sijs breekt terug als Tipsa voor de wedstrijd serveert.
Reply
Dat is bijna het hele jaar helaas
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sijsling eruit, toch een aantal plaatsen omhoog naar een career-high 67 volgende week!
Reply
Heb wat beelden op Unibet gezien. Speelde vrij aardig en zat in winners-UE niet zo slecht. Benieuwd of ie volgende weken nog een challenger gaat spelen. Misschien wel verstandig om ranking verder te pushen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Typische 7-6 6-3 bij Gasquet.

(31-10-2012, 02:08 PM)Stille Wrote: Heb wat beelden op Unibet gezien. Speelde vrij aardig en zat in winners-UE niet zo slecht. Benieuwd of ie volgende weken nog een challenger gaat spelen. Misschien wel verstandig om ranking verder te pushen

Hij heeft niets meer te verliezen, hij oogt nog fris. Bratislava en Helsinki lijken nog goed te doen.
Reply
Pfff.... Kom op Richard! Allez!
Reply
Het lijkt weer zo'n dag te gaan worden dat er vele spelers uit mijn team eruit gaan vliegen.. #bijltjesdag

Wel spannend!
Reply
Ok Richard, nu doooooor!!

Gelijk een break.... dag Richard, kneus dat je d'r bent.
Reply
Tampie, even een vraagje?
Heb jij toevallig ook niet heel lang meegedaan aan het tennisspel megatennis?
Reply
Wtf, nu wel hoor, die Anderson. Tot nu toe alles verkeerd vandaag, waar ik er een stuk meer van had verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-10-2012, 03:20 PM)Tennismaster Wrote: Tampie, even een vraagje?
Heb jij toevallig ook niet heel lang meegedaan aan het tennisspel megatennis?

Nee, zegt me niets.

Kut Gasquet. Waardeloze fransoos.
Reply
Kevin Anderson jalalalala
Kevin Anderson jalalalala
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
gelukkig kan querrey het djoko lekker lastig maken....
Reply
Best wel ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: