The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




LTM 2013
#31
Haha ik wist dat je zou het gaan zeggen Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Cool Big GrinWink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Isner (3x) Fish (7x, terug in San Jose???) en Dimitrov (7x) moeten het vooral gaan doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Top mannen deze snelle verwerking. Helaas zal dit spel voor mij in maart al de prullenbak in kunnen.
Reply
#35
Veel overeenkomsten met Ad Wim's team. Vorig jaar had ik Benneteau als troef, dit jaar is dat een andere Fransman: Mathieu. Sock van Mist stond nog lang op m'n lijst, leuke troef voor hem.
Reply
#36
Wel een slecht begin van het jaar.. maar goed was zijn eerst potje ooit buiten Noord-Amerika, misschien moet 'ie nog wennen..
Reply
#37
Mooie stats Mitch.
Ik vond dus de categorie 26-50 veruit het moeilijkst om uit te kiezen. Geen uitgesproken grote talenten daar, ook geen zekerheidjes die volgend jaar ook nog zeker rond plek 30 staan. Heb maar voor de gok van Fish gekozen, en daar Baghdatis bijgenomen, omdat die toch ooit heeft laten zien top 10 te kunnen spelen. Maar ik had ook Mathieu, Bellucci, Benneteau, Anderson, etc. kunnen nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Robredo zie ik maar 8x gekozen. Die speelt nog een met een PR dus gelijk knallen de komende weken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Ik snap je keuze voor Starace niet echt Ad, die gaat tegenwoordig met een rollator naar de tennisbaan.
Romano maakt goede kans op de poedelprijs dit jaar.
Reply
#40
(29-12-2012, 01:02 PM)Ad Wim Wrote: Mooie stats Mitch.
Ik vond dus de categorie 51-100 veruit het moeilijkst om uit te kiezen. Geen uitgesproken grote talenten daar, ook geen zekerheidjes die volgend jaar ook nog zeker rond plek 30 staan. Heb maar voor de gok van Fish gekozen, en daar Baghdatis bijgenomen, omdat die toch ooit heeft laten zien top 10 te kunnen spelen. Maar ik had ook Mathieu, Bellucci, Benneteau, Anderson, etc. kunnen nemen.
Volgens mij haal je 2 categorieën door elkaar Wink
Reply
#41
Tja, het blijft adje...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Kudla was ook nog een optie voor de categorie buiten top 100. Vreesde alleen voor teveel challengers die niet meetellen (helaas).
Reply
#43
(29-12-2012, 01:22 PM)rhubarb Wrote:
(29-12-2012, 01:02 PM)Ad Wim Wrote: Mooie stats Mitch.
Ik vond dus de categorie 51-100 veruit het moeilijkst om uit te kiezen. Geen uitgesproken grote talenten daar, ook geen zekerheidjes die volgend jaar ook nog zeker rond plek 30 staan. Heb maar voor de gok van Fish gekozen, en daar Baghdatis bijgenomen, omdat die toch ooit heeft laten zien top 10 te kunnen spelen. Maar ik had ook Mathieu, Bellucci, Benneteau, Anderson, etc. kunnen nemen.
Volgens mij haal je 2 categorieën door elkaar Wink

Ja sorry, bedoelde 26-50.

(29-12-2012, 01:16 PM)rhubarb Wrote: Ik snap je keuze voor Starace niet echt Ad, die gaat tegenwoordig met een rollator naar de tennisbaan.
Romano maakt goede kans op de poedelprijs dit jaar.

Starace heeft alweer een hoop gespeeld de laatste weken, dus is weer helemaal fit. Hij heeft ook aangegeven dat ie veel qualis voor ATP-toernooien gaat spelen, ipv challengers, en dat is voor dit spel ook belangrijk. In die categorie van 100+ zit zo weinig wat op de ATP-tour actief gaat zijn.
Robredo was een zekerheid, en daarnaast was het voor de keus tussen Starace, Berankis en Mahut. Maar Berankis was het eind vorig jaar helemaal kwijt en Mahut vond ik te riskant met z'n knie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Hup Chardy, Sugita en Harrison.
Reply
#45
(28-12-2012, 11:18 PM)Mitch Wrote: Ondanks dat hij al heeft afgemeld voor de AO is er nog 1 die Nadal heeft (Voyou).

Vond het wel een mooie gok maar ik kon helaas de afgelopen dagen niet online komen om Nadal nog te wisselen.. SadSad Dan maar hopen dat hij elk toernooi wint na de AO Wink

Mooie statistieken Mitch!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#46
(29-12-2012, 07:02 PM)Scholten! Wrote: Hup Chardy, Sugita en Harrison.

Sugita?? Dat is niet nest denk ik. Vorig jaar heel ver in Chennai en nu niet door de Q. Die gaat zakken als een gek
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
(31-12-2012, 12:57 PM)Stille Wrote:
(29-12-2012, 07:02 PM)Scholten! Wrote: Hup Chardy, Sugita en Harrison.

Sugita?? Dat is niet nest denk ik. Vorig jaar heel ver in Chennai en nu niet door de Q. Die gaat zakken als een gek

Ik kijk verder dan de eerste week vh jaar.
Reply
#48
Maar als Sugita volgende 30-40 plekken zakt komt ie gene toernooi meer in. Lijkt me zonde
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Robredo en Paire zorgen voor de eerste punten! Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
Maak me beetje zorgen om Isner. Verliest 6-7 6-7 van Anderson en vandaag maar 5 games tegen Tsonga.

Deze week direct knallen : Ferrer, Dimitrov, Robredo en Stakhovsky

Haggie : Harrison heeft ook al punten voor je 5 x 12 voor de Q
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Kijk aan. Beetje jammer dat hij Robredo 1e Ronde had, al had hij hem moeten pakken.
Anderszijds kan dit weleens een topjaartje voor Tommy worden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
Voorlopig speelt hij nog op zijn PR dus komt ie overal binnen. Erg belangrijk dat ie nu punten scoort zodat ie straks op basis van zijn ranking de graveltoernooien in komt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Gaat wel lekker zo. Ferrer, Dimitrov, Monfils, Stakovsky en Robredo gaan de nodige punten scoren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
MonfilsEusa_clap
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Hop, Isner eruit en geblesseerd. Hopelijk mist ie ook de AO.
Lastigste keuze was Isner of Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Das lekker dan maar Dimitrov gaat dit jaar mij een hoop plezier brengen. Dag Raonic !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
(03-01-2013, 09:03 AM)Ad Wim Wrote: Hop, Isner eruit en geblesseerd. Hopelijk mist ie ook de AO.
Lastigste keuze was Isner of Cilic.

Van wat ik hoor is de AO gelukkig niet in gevaar voor Isner. Hij heeft zich uit voorzorg teruggetrokken.
Reply
#58
ha ha en hoe voorbarig kan Ad weer zijn...

de hopman cup telt niet eens mee...en met de AO is hij gewoon weer fit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Terugtrekken doe je natuurlijk niet zomaar. Hij zal ook wel spelen op de AO, maar ik vind dit prima nieuws voor dit spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Paire!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: