The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




USA, the next generation
#1
In dit topic ga ik de resultaten, de progressie, de pieken en de dalen van de nieuwe generatie Amerikanen bij houden. Wie volgt Roddick op? Komt er weer top 5 materiaal aan? Wie is uberhaupt de sterkste van deze gasten?

Als ik Kudla, Sock, Johnson, Harrison en Williams tot ''de nieuwe generatie'' bestempel, zie ik dan iemand over 't hoofd?

Deze week probeert een aantal gasten zich te kwalificeren voor de AUS Open. Harrison speelt in Sydney.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#2
- Young
- Britton
- Christian Harrison!
- Novikov!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
YoungBig Grin Die heeft zijn jaar al in 2011 gehad.
Reply
#4
Leuk! Ik zie Harrison en Sock toch als de grootste talenten van deze generatie. Kunnen allebei de top 10 halen. Harrison was op hele jonge leeftijd al erg goed. Afgelopen jaar qua ranking wat gestagneerd, maar als hij zich blijft ontwikkelen is hij een goede kandidaat voor de top 10. Sock's speelstijl lijkt erg op die van Roddick (toeval of niet, ze komen allebei uit Nebraska). Goede service en forehand. Kudla heeft een degelijke service, en zijn baselinespel is ook behoorlijk goed. Als hij van zijn forehand een echt wapen kan maken zie ik hem de top 20 halen, en wie weet wel meer. Johnson zie ik niet verder komen dan de top 30. Prima speler, maar zijn technische skills zijn limited. Williams zou de top 50 kunnen halen. Of hij verder komt, hangt o.a. af van zijn ontwikkeling in het mentale departement. Hij is af en toe een beetje een 'headcase'.

Verder zie ik Kosakowski en Klahn wel de top 100 halen, en let ook op Christian Harrison (1994; broertje van) en vooral Stefan Kozlov (1998; beste van zijn jaar).
Reply
#5
Young nog steeds maar 23

Ik denk dat hij nog wel een top 30 speler kan worden binnen 3 jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
De jonge Harrison is geloof ik het beste dat Amerika te bieden heeft.
Reply
#7
(08-01-2013, 05:47 PM)mindlight Wrote: De jonge Harrison is geloof ik het beste dat Amerika te bieden heeft.

samen met Novikov
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Mis ik hier nu Austin Krajicek? Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Erg optimistische inschattingen allemaal. Sock heeft wat meer wapens dan Kudla en Harisson, dus meer potentie mijn inziens. Voor dit jaar verwacht ik het meest van Johnson, die net als Isner en Anderson veel ervaring op collegeniveau heeft, en nu op z'n 23e de top 100 gaat bestormen.

Jullie vergeten nog het Amerikaanse talent met de mooiste voornaam: Tennys Sandgren
Reply
#10
Kudla
Sock
Johnson
R. Harrison
Williams
Young
Britton
C. Harrison
Novikov
Kosakowski
Klahn
Kozlov(duurt nog een paar jaar)
Krajicek
Britton
Sandgren

Mooi rijtje namen zo. De ene wat talentvoller dan de ander, ook in leeftijd scheelt het nogal wat. Interessant om ze in 2013 te volgen. Mooi ook dat de ''kenners'' het redelijk oneens zijn over de potentie van verschillende talenten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Vroeger volgde ik altijd de young guns van steve g, bekend bij jullie?
Wat zijn de leeftijden en de rankings begin 2013 van het rijtje dat CC noemt?
Reply
#12
Ja goede oude tijd met SteveG. Je ziet wel dat talenten tegenwoordig op een stuk latere leeftijd pas doorbreken (pas rond hun 21/22e).

69 R. Harrison (20)
137 Kudla (20)
150 Sock (20)
175 Johnson (23)
190 Young (23)
191 Williams (21)
232 Sandgren (21)
254 Klahn (22)
255 Kosakowski (20)
330 Krajicek (22)
378 Britton (21)
501 C. Harrison (18)
557 Novikov (19)
1402 Kozlov (14)

Voorspelling eind 2013:
44 Harrison
77 Johnson
88 Sock
99 Kudla
133 Young
Reply
#13
Harrison stoomt dit jaar door naar de top 40, Kudla en Sock naar de top 100. Sock heeft inderdaad veel potentie, maar heeft ook geluk gehad met wc's en dergelijke. Ik vind het knap dat Johnson zich op de achtergrond heeft opgewerkt, ondanks dat hij als 'oudere vd talenten' wat minder in de schijnwerpers staat. Ikzelf ben ook onder de indruk van Williams, heb met hem gegokt bij Zweeler. Laten we hopen dat deze gasten verder gaan komen dan Sweeting, Smyczek en een Ginepri.

Goed initiatief dit CC, zorgt ook weer voor wat leven op het forum. Kun je er nog een poll in gooien?
Reply
#14
Young heeft dit jaar weinig te verdedigen en heeft volgens mij een nieuwe coach. Denk dat ie wel weer de weg omhoog gaat vinden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Young kan inderdaad niet al te veel te verdedigen hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Is nog geen garantie dat ie gaat stijgen...
Reply
#17
Viel me op dat Young vorig jaar zo ontzettend veel 3-setters verloor, kijk de statistieken er maar op na. Denk ook wel dat hij snel richting top 100 gaat. Maar dat geaai van hem met die linkerarm spreekt me niet aan.
Reply
#18
Klahn en Johnson zijn laatbloeiers (door een studie geloof ik). Ik heb ze beiden zien spelen en die kunnen echt wel wat, complete spelers al heeft Johnson een matige backhand.
Young wordt echt nooit meer wat, die stopt denk ik binnen 3 jaar met tennis.

Verder denk ik dat Atlanta wat te optimistisch is. Top 10 voor Harrison zie ik niet snel gebeuren, dan had ie echt al eerder progressie moeten maken.
Ik zie ook niet zo veel talent en kwaliteit dat het een kwestie van tijd is.

Helaas barst het niet van de megatalenten in de huidige generatie. Er staat gewoon geen enkele tiener in de top 250. Dat is wel echt heel matig als je het vergelijkt met het verleden.

(08-01-2013, 05:47 PM)mindlight Wrote: De jonge Harrison is geloof ik het beste dat Amerika te bieden heeft.

Dan moet ie wel opschieten, die is ook al 18 en staat nog 505 op de ranking. Zijn broer deed het op die leeftijd al een stuk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
(08-01-2013, 09:07 PM)rhubarb Wrote: 69 R. Harrison (20)
137 Kudla (20)
150 Sock (20)
175 Johnson (23)
190 Young (23)
191 Williams (21)
232 Sandgren (21)
254 Klahn (22)
255 Kosakowski (20)
330 Krajicek (22)
378 Britton (21)
501 C. Harrison (18)
557 Novikov (19)
1402 Kozlov (14)

Conclusie: het staat er zeer slecht voor in de USA. Hoe komt dat, zijn ze dingen anders gaan aanpakken dan in het verleden? Concurrentie sterker geworden?
Reply
#20
Denk vooral een gat in generatie. Over 5 jaar kunnen ze gewoon 10 man in de top 50 hebben.

En dit zijn alleen de talenten he. Ze hebben nog wel Isner, Querrey en Fish (als zijn hart goed is).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Querrey kan nog wel wat kan stijgen, Fish en Isner kunnen niet meer beter. Smyczek en Sweeting maximaal top 50.
Reply
#22
Isner is top 10-materiaal, net als Fish. Die laatste zal het waarschijnlijk niet meer halen, maar kan tov nu zeker flink stijgen.

Die twee idd niet, maar van die hele rits hierboven zitten er echt wel grote talenten tussen die prima top 50 kunnen halen.
Als Berlocq, Fognini en Andujar het al kunnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(09-01-2013, 10:53 AM)Ad Wim Wrote: Isner is top 10-materiaal, net als Fish. Die laatste zal het waarschijnlijk niet meer halen, maar kan tov nu zeker flink stijgen.

Die twee idd niet, maar van die hele rits hierboven zitten er echt wel grote talenten tussen die prima top 50 kunnen halen.
Als Berlocq, Fognini en Andujar het al kunnen...

Een keertje de tiende (of 50e) positie halen vind ik anders dan een top-10 (of top-50) speler zijn, dan moet je toch wat structureler op die positie staan voor mijn gevoel. Ik zie Haase en De Bakker nog niet als top-50 speler bijvoorbeeld. En ook Fish, Isner en Almagro zijn wat mij betreft nog geen top 10 spelers. Het is niet met een schaartje te knippen wanneer je dat wel bent, ik denk dat in totaal 100 weken een aardige richtlijn zou kunnen zijn. Of zien jullie dat anders?
Reply
#24
Ik vind 100 weken wel heel veel. Ik denk dat je gewoon naar het moment moet kijken. Tipsarevic is nu een top 10-speler.
En anders over potentie moet praten. Isner, Fish en Almagro zijn in potentie top 10-spelers, ook al staan ze er nu niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(09-01-2013, 11:38 AM)Ad Wim Wrote: Ik vind 100 weken wel heel veel. Ik denk dat je gewoon naar het moment moet kijken. Tipsarevic is nu een top 10-speler.



Je prestaties blijven 52 weken staan, dus heb je een aantal goede prestaties in een korte periode, dan sta je zomaar 40 weken op een bepaalde positie, vandaar dat ik de lat zo hoog zo willen leggen.


(09-01-2013, 11:38 AM)Ad Wim Wrote: En anders over potentie moet praten. Isner, Fish en Almagro zijn in potentie top 10-spelers, ook al staan ze er nu niet.

Het praten over de potentie is vrij subjectief, tenzij ze er al gestaan hebben (en dus hebben aangetoond de potentie te hebben daar te staan voor minimaal 1 week).

Wat ik met mijn 100-weken suggestie bedoel is bijvoorbeeld dat je van Goffin zegt dat het top 30 materiaal is, maar is hij dat dan als hij de komende weken 300 punten bij elkaar speelt, op 30 staat, en vervolgens na RG zakt omdat zijn 4R van vorig jaar eraf valt, en hij vervolgens nooit meer hoger dan 60-70 komt?
Reply
#26
Dat met potentie bedoelde ik idd. Die jongens hebben aangetoond er iig een aantal maanden te kunnen staan, dan vind ik het in potentie top 10-spelers.
Dan kun je verder discussiƫren of bijvoorbeeld Raonic in potentie een top 10-speler is, aangezien die er nog niet heeft gestaan. Maar dat is idd subjectief (al zal iedereen het er bij hem over eens zijn).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Mag ik een vrouw toevoegen? Ik zit nu naar Madison Keys te kijken, 17 jaar. Ze heeft Zheng en Safarova al compleet van de baan gehakt. Ze gaat het nu net niet redden tegen Li, hoewel ze dichtbij was in de tweede set. Knalharde groundstrokes en ze staat vrolijk tegen de 200 km/u te serveren. Niet normaal!
Reply
#28
Goed he. Ze staat in mijn zweeler team en ze is nauwelijks gekozen. Niemand kent haar. Als we het over toptalenten hebben dan moeten we het komende jaar ook Donna Vekic in de gaten houden. pas 16 en al randje top 100. Ben benieuwd.
Verder qua USA dames goed op Sloane Stephens letten. Ik denk dat zij rap richting top 15 gaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
Isner zie ik idd wel als (onderkant) top-10 materiaal. Qua spel Fish ook, maar ik vrees dat hij nooit meer het niveau van 1,5 jaar geleden gaat halen ivm dat hart.

Ik heb eerlijk gezegd te weinig van de jongere garde gezien om daar nou een afgewogen oordeel over te kunnen vellen. Johnson vorig jaar wat meer, maar die had toen een goede run, en gasten als Sock moet ik wat intensiever gaan volgen voordat ik daar uitspraken over kan doen.
Reply
#30
(09-01-2013, 12:53 PM)Overdune Wrote: Mag ik een vrouw toevoegen? Ik zit nu naar Madison Keys te kijken, 17 jaar. Ze heeft Zheng en Safarova al compleet van de baan gehakt. Ze gaat het nu net niet redden tegen Li, hoewel ze dichtbij was in de tweede set. Knalharde groundstrokes en ze staat vrolijk tegen de 200 km/u te serveren. Niet normaal!

Vergeet dan niet Vekic, Martic, Bouchard, en vooral Stephens en Watson.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: