The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2013
#91
Gelijk de break voor hewitt. Knap hoor!
Reply
#92
Nu ineens veel breaks...
Reply
#93
(13-01-2013, 11:33 PM)Ad Wim Wrote: En ik exact hetzelfde als Kraai. Denk dat er relatief weinig unieke teams zijn.

Ik had eerst precies hetzelfde team als Buurs...gelukkig op het laatst nog Dimitrov eruit gehaald voor Bemelmans en Monfils..scheelt toch weer een paar puntjesCool
Reply
#94
Wat is die Anderson aan het doen? Volgende ronde een eitje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Ook Ito erg veel moeite met Millman, behoorlijke instorting na de 2e set
Reply
#96
Bp Tipsa, kom op!

Bp #2..
Reply
#97
HewittAngry
Reply
#98
en Hewitt geeft een dubbele break voorsprong weg... Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Lijnrechters lijken wel omgekocht, zoveelste bal die minstens 10 cm uit is en gewoon niet gecalld wordt. Gelukkig is de umpire en Tipsa wakker.
Reply
(14-01-2013, 12:18 PM)Overdune Wrote: Lijnrechters lijken wel omgekocht, zoveelste bal die minstens 10 cm uit is en gewoon niet gecalld wordt. Gelukkig is de umpire en Tipsa wakker.

hoeven toch niet omgekocht te worden?
Reply
Tipsa on fire nu.

(14-01-2013, 12:19 PM)kooltje Wrote:
(14-01-2013, 12:18 PM)Overdune Wrote: Lijnrechters lijken wel omgekocht, zoveelste bal die minstens 10 cm uit is en gewoon niet gecalld wordt. Gelukkig is de umpire en Tipsa wakker.

hoeven toch niet omgekocht te worden?

Gewoon partijdig, hoewel dat ook wel mee zal vallen. Foutje kan gebeuren maar dit waren hele rare (non-)calls.

Tipsa mist een open kans op 15-30.. Nu wel 30-30.
Reply
Wat een rally en sp!
Reply
Baghdatis met 7-0 eraf in de TB Smile
Reply
Wat een winners van Tipsa, niet normaal. Sp no 2.
Reply
Lekker Hewitt...Sta je dan met je grote mond!
Reply
En nog een geniale returnwinner van Tipsa en de set is binnen. Hakkuh
Reply
Lekker tipsa! Weg met die ouwe.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een dag alweer. Bemelmans die tot 2x een break voorsprong in de 5e verziekt. Bogo die ook in 5 verliest en Hewitt die net de 2e set niet uit kan serveren. Wat een grap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Millman geeft een redelijk epische partij weg op baan 3. Bp op 5-5 (open kans), daarna 5-7.
Reply
Hewitt is inmiddels afgezakt naar plaats 81 op de wereldranglijst, maar weet nog van geen wijken. De 31-jarige Australiër, die vorige week erg sterk speelde tijdens een demonstratietoernooi, is niet geschrokken van het feit dat de als achtste geplaatste Janko Tipsarevic in de openingsronde zijn tegenstander is. ,,Ik ga gewoon zijn plaats in het schema innemen’’,

Lekker Hewitt...Eusa_think
Reply
Hewitt staat niet slecht te spelen maar Tipsa is echt geweldig af en toe.
Reply
Hewitt speelt inderdaad niet slecht maar het is Tipsa die me versteld doe tstaan. Die staat echt goed te meppen
Reply
GSM Tipsa...
Anderson draait de boel om...

Geen goed begin Sad
Reply
Lang getwijfeld over zowel Dimitrov als Hewitt, uiteindelijk toch op Tipsa vertrouwd. Dat Dimi er ook al uit ligt is meegenomen.
Reply
Lol, die Baghdatis stopt op 5-3 in de tb gewoon midden in een rally omdat hij denkt dat de bal uit is. Bal blijkt idd 2mm uit.
Reply
Radek serveert voor de partij en wordt gebroken door Troicki Hypocrite
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Anderson maar wint, vind ik het prima. Hewitt is ingecalculeerd.
Ik kan als stille gaan schelden dat ik er al twee kwijt ben op de eerste dag, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bogomolov, pff.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(14-01-2013, 01:32 PM)Ad Wim Wrote: Als Anderson maar wint, vind ik het prima. Hewitt is ingecalculeerd.
Ik kan als stille gaan schelden dat ik er al twee kwijt ben op de eerste dag, maar ja...

3 kwijt en op dimi na alle veel gekozen spelers door
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De verschillen zullen minimaal zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: