The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam Sao Paulo San Jose
#61
Benieuwd of er veel verschillen zijn deze week. Redeijk wat budget natuurlijk maar vind het een lastige week.
Reply
#62
Heb op zich wel zin om 's middags even langs te komen, maar het is eigenlijk net even te lastig allemaal.
Reply
#63
Ik denk dat er een foutje is gemaakt, want ik kan van andere spelers zien wie ze deze week (tot nog toe) in hun team hebben staan.
Reply
#64
je hebt gelijk, sorry, is gefixed
Reply
#65
Allez PHM. Ik wil ook eens punten in LTM scoren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
(11-02-2013, 09:46 AM)_Tampie Wrote: Heb op zich wel zin om 's middags even langs te komen, maar het is eigenlijk net even te lastig allemaal.

kom op!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Als Janowicz hier van Hanescu gaat verliezen indoor, dan zie ik hem toch echt niet veel klaarmaken dit jaar. Maar in de tiebreak zal hij wel aan het langste eind trekken mag ik aannemen.

(11-02-2013, 12:52 PM)buurs Wrote:
(11-02-2013, 09:46 AM)_Tampie Wrote: Heb op zich wel zin om 's middags even langs te komen, maar het is eigenlijk net even te lastig allemaal.

kom op!

Misschien dat ik wat kan schuiven, ligt ook een beetje aan het programma voor overdag.
Reply
#68
(11-02-2013, 12:55 PM)_Tampie Wrote: Als Janowicz hier van Hanescu gaat verliezen indoor, dan zie ik hem toch echt niet veel klaarmaken dit jaar. Maar in de tiebreak zal hij wel aan het langste eind trekken mag ik aannemen.

Jerzy gaat hier gewoon verliezen.... die staat op 4 november weer gewoon 62e waar hij thuishoort.
Reply
#69
(11-02-2013, 12:55 PM)_Tampie Wrote: Als Janowicz hier van Hanescu gaat verliezen indoor, dan zie ik hem toch echt niet veel klaarmaken dit jaar. Maar in de tiebreak zal hij wel aan het langste eind trekken mag ik aannemen.

(11-02-2013, 12:52 PM)buurs Wrote:
(11-02-2013, 09:46 AM)_Tampie Wrote: Heb op zich wel zin om 's middags even langs te komen, maar het is eigenlijk net even te lastig allemaal.

kom op!

Misschien dat ik wat kan schuiven, ligt ook een beetje aan het programma voor overdag.

Wanneer weet je of je gaat?

Programma is namelijk pas dinsdagavond rond 20 uur bekend en ik moet anders mijn vrije dag voor morgen intrekken...

En het lijkt me wel handig dat we vooraf kaarten regelen.
Stille zou dinsdagavond voor ons kaarten willen kopen....

En over het programma hoef je je niet echt druk te maken, denk ik.
woensdag overdag is vaak de mooiste sessie van de week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Baak komt toch ook? Tribunes zijn in de praktijk niet zo heel erg vol, dus je hoeft niet per se het juiste stoeltje te hebben, als je maar op de juiste ring zit.
Reply
#71
haggie gaat op vrijdag en het is voor mij en cc onbekend of hij ook woensdag gaat.

cc gaat alleen als haggie gaat.

voor de rest gaat er niemand.

als jij gaat, kom ik ook en wellicht cc dan ook.
ik kan hem eventueel onderweg ergens oppicken.

en ik heb 3 jaar geleden meegemaakt (ik was er rond 10.45), dat het uitverkocht was.
woensdag is kidsday en dus hebben ze veel kaarten aan scholen verkocht.

ga je wel of niet, haggie?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Als die Haggie nou eens reageert. Hij moest nu nog een vervanger regelen. Lekker op tijd zeg....

Ik moet uiterlijk morgenmiddag weten hoeveel kaarten ik haal. Ik kan ze woensdag meenemen maar jullie moeten wel rond 10.45 uur op het punt staan waar de kaarten gescand worden

Morgenavond : Del Potro-Monfils Hakkuh
Dat wordt of juichen of schelden aangezien ik Del Potro ga nemen

Overigens komen wij in de middag ook gewoon bij jullie zitten. We hebben eerst van 1100 tot 1230 wat verplichtingen maar daarna gewoon de tijd om met jullie de middag door te brengen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Logisch stille.

Ik hoop dat tampie en haggie morgen iets meer weten!

Hup Tampie! Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Quote:Federer op woensdag
Op woensdagavond om 19.30 uur verschijnt Roger Federer voor het eerst op de baan. Hij speelt om 19.30 uur in de openingsronde tegen de Sloveen Grega Zemlja.

mooi zo, goed gegokt dus, ik ga woensdagavond
Reply
#75
(11-02-2013, 01:47 PM)Mac Wrote:
Quote:Federer op woensdag
Op woensdagavond om 19.30 uur verschijnt Roger Federer voor het eerst op de baan. Hij speelt om 19.30 uur in de openingsronde tegen de Sloveen Grega Zemlja.

mooi zo, goed gegokt dus, ik ga woensdagavond

federer zie je dan 40 min op de baan die zal zo klaar zijn met zemlja
denk 6-2 6-3
Reply
#76
Dat zal wel ja
Reply
#77
yep en dan krijg je er waarschijnlijk winnaars mayer/davydenko-tomic/dimitrov bij

Ik had vorige week 2 man tegen elkaar (niet bewust) Misschien ga ik het dit jaar wel doen. Winnaar Del Potro/Monfils gaat natuurlijk 180 punten halen (en in geval del potro) nog meer. Forza buurstactiek
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
laffe hond!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
buurstactiek staat er bij dus het moet ergens vandaan komen Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Llodra-Benne is met Hanescu in 2R ook wel een potje om laf beide te nemen.... Laf spelen met Hanescu en Klizan heb ik ook nog weinig vertrouwen in. De laffe q's gaan er nu ook uit denk ik (Viola en Brands). Daarmee blijft Rotterdam moeilijk en wordt er in Sao Paulo / San Jose (bijna) niets gespeeld voor de deadline. Lastig weekje!
Reply
#82
Brands break voor tegen Simon. Goede speler natuurlijk wel, die Brands.... dat weten alle kenners.
Reply
#83
Granollers Puke
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
Viola gaat hem nog pakken zeg.... Kunnen we even zien hoeveel managers er dit jaar een serieuze poging doen om goed te scoren bij FTM.
Reply
#85
Jammer dat er al zoveel wordt gespeeld in Rotterdam. Zal de Buurs-teams in aantal doen stijgen.
Reply
#86
(11-02-2013, 04:09 PM)kooltje Wrote: Jammer dat er al zoveel wordt gespeeld in Rotterdam. Zal de Buurs-teams in aantal doen stijgen.

Ik denk dat het wel meevalt, doordat mannen als Klizan en Hanescu winnen, die in principe 2R underdog zijn. Winnaar Tomic / Dimitrov en een Viola, die zullen wel veel gekozen zijn ja.
Reply
#87
Wat beweegt die tomic toch traag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Tomic was een verschrikking vanmiddag. Op deze manier komt hij er nooit. Wel was het gaaf om de echte GOAT eens in actie te zien, leuke interactie zo nu en dan met het publiek ook.

Ook nog bij Janovicz-Hanescu geweest. Vreemde pot, want Janovicz was stukken beter. Vanaf de TB lukte er echter niets meer bij hem.
Reply
#89
Sao Paulo:
Ramirez-Souza
Mello-Alund (LL ipv Mayer)
Clezar-Bellucci
Nalbandian-Aguilar
Zeballos-Capdeville
Reply
#90
(11-02-2013, 08:38 PM)andre Wrote: Sao Paulo:
Ramirez-Souza
Mello-Alund (LL ipv Mayer)
Clezar-Bellucci
Nalbandian-Aguilar
Zeballos-Capdeville

Hmm, speelt Alund dan vandaag alweer? Want Mello - Mayer stond gepland voor 20 uur NL-tijd.
Reply


Forum Jump: