The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier Vina del Mar en Zagreb
#31
(04-02-2013, 11:08 PM)buurs Wrote: Monaco is ook niet fit.

Ja, die is ook opvallend vaak gekozen. En bij een finale is hij pas rendabel.
Reply
#32
(04-02-2013, 11:08 PM)buurs Wrote: Monaco is ook niet fit.
Kom je nou mee. Geen wonder dat je altijd wint als je alles voor jezelf houdt.
Reply
#33
Hij hoeft dat natuurlijk niet te delen hier. Maar t valt wel mee lijkt me. Gewoon gespeeld dit weekend. Hij is gewoon niet zo goed nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
(04-02-2013, 11:08 PM)buurs Wrote: Monaco is ook niet fit.

op 60% nog naar de finale.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
(04-02-2013, 11:14 PM)andre Wrote:
(04-02-2013, 11:08 PM)buurs Wrote: Monaco is ook niet fit.
Kom je nou mee. Geen wonder dat je altijd wint als je alles voor jezelf houdt.

zijn geruchten...

ik post alleen iets als ik het zeker weet Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
Allez Filippo!
Reply
#37
seppi was mijn enige twijfel.

hopelijk pakt petzschner hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Giraldo weinig gekozen, had de zege toch bijna binnen met aardige kans op meer.
Mijn "laatste speler" en troef Mayer nu in actie, zet hem op!
Reply
#39
Cilic zal wel weer snel verliezen, die hopeloze drol, maar laten liggen was ook niet echt een optie. En die kut-Davy heeft mij weer gedwongen hem te nemen, plus twee back-ups!
Reply
#40
Gekozen om Cloenfils te laten liggen, die zal me wel naaien.

Monaco heeft gewoon op zondag nog een dead rubber gespeeld, dus die is fit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Nou dat leek nergens op, Mayer. Faalt toch weer op het hoogste niveau.
Reply
#42
3 games tegen Volandri Smile
Reply
#43
Hup grote jongens deze week. Het is nog vroeg in het seizoen, ze hebben niet ver hoeven reizen en de meesten spelen (min of meer) thuis. Dus ik ga uit van finales Cilic-Seppi, Gasquet-Tipsa en Nadal-Monaco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
(05-02-2013, 09:31 AM)Ad Wim Wrote: Hup grote jongens deze week. Het is nog vroeg in het seizoen, ze hebben niet ver hoeven reizen en de meesten spelen (min of meer) thuis. Dus ik ga uit van finales Cilic-Seppi, Gasquet-Tipsa en Nadal-Monaco.

Ik dacht dat jij altijd juist niet was van de spelers die davis cup hadden gespeeld....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Ik ook niet maar Cilic en Seppi hebben bijv een bye en gaan pas donderdag de baan op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
ai, klizan al meerdere sp gemist in de 2e set... nu tb
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Klizan van 5*-2 en 6-4* naar 8-6 in de tb

niet best
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
(05-02-2013, 01:41 PM)buurs Wrote: Klizan van 5*-2 en 6-4* naar 8-6 in de tb

niet best

Hij had er idd al af kunnen liggen. nu *1-0 maar hij loopt al 5 minuten te kloten met zn eigen service. En nu, zelfs rebreak. 1-1.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Tering Viola. Zo close. Wordt t weer zo'n jaar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
(05-02-2013, 02:26 PM)centre court Wrote: Tering Viola. Zo close. Wordt t weer zo'n jaar?

een Buurs jaar bedoel je?

Gooo Devvarman!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Hajek hetzelfde wedstrijdpatroon zoals Devvarman please.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
Sijsling begon slecht maar herpakt zich gelukkig. Zou wel heel erg zijn als ie dit verliest
Reply
#53
Sjezus Berrer, zo'n draw nog verkloten. Gelukkig had vrijwel iedereen hem.
Hajek mag idd wel even winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
sijsling wint dit wel, zou mooi zijn als hajek ook het potje er ff uitsleept
Reply
#55
Ai, geen lekker begin van de dag. Viola en Berrer allebei nipt eraf.
Reply
#56
lekker Hajek. Nu door.

Buurs,CC,Kooltje,Vos,Cruijff,Jornstars en rhubarb met Sela.
Doe je ding Hajek!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
2-0 Hajek. Koekkoek.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Prima Hajek en Sijsling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Lekker hoor drie wedstrijden en drie man kwijt Confused
Reply
#60
Zo Kool, jij hebt veel favo-spelers. Ik vind Viola ook een held in wording.
Reply


Forum Jump: