The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier Vina del Mar en Zagreb
#91
Heeft Viola MP gemist? Nou dan weet je wel wat het voor jaar het gaat worden. En dan zegt Buurs weer dat het tegen zit Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
(05-02-2013, 09:14 PM)Atlanta Wrote: Ik ben alleen tevreden met 7 uit 7 Smile

6 uit 7 uiteindelijk. Mathieu verpest het feestje Cool
Reply
#93
(05-02-2013, 11:46 PM)centre court Wrote: Buurs had ook klizan vs mijn mp missende Viola. Whenwillitend.

Viola geen mp gehad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
(05-02-2013, 08:29 PM)buurs Wrote: Tja, dit was natuurlijk NID.... duidelijk een tank.

3 davis cup wedstrijden gespeeld in 3 dagen en dan 2 dagen later opnieuw aan de bak...

6-7 6-7 een tank?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Pella, Bedene, Kuznetsov: namen voor de toekomst maar duidelijk nog niet klaar voor het grote werk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Uitstekende dag gisteren. Eigenlijk alleen Benneteau en Monaco nog veelgekozen spelers die ik niet heb.
Reply
#97
Meteen een leuke tweede ronde vandaag met Jarkko tegen Davy in Marseille.
Haase om 12:00 de baan op en Sijsling in het begin van de avond. Zeker mogelijkheden voor Haase met dit schema.
In Vina Del Mar de comeback van Rafa...Ik vind het opvallend dat hij het meteen met het dubbelspel combineert.
Reply
#98
Hij wilde juist zijn allereerste partij geen single laten zijn, om alvast een officiële wedstrijd gespeeld te hebben.
Jammer dat Delbonis zo'n lange partij heeft gespeeld, maar de echte test zal toch pas in de finale komen. Heel misschien tegen Robredo al.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
(06-02-2013, 10:18 AM)Ad Wim Wrote: Hij wilde juist zijn allereerste partij geen single laten zijn, om alvast een officiële wedstrijd gespeeld te hebben.
Jammer dat Delbonis zo'n lange partij heeft gespeeld, maar de echte test zal toch pas in de finale komen. Heel misschien tegen Robredo al.

Ja daar zit wel wat in, maar nou moet hij morgen sowieso eenmaal de baan op.
Reply
(06-02-2013, 10:18 AM)Ad Wim Wrote: Hij wilde juist zijn allereerste partij geen single laten zijn, om alvast een officiële wedstrijd gespeeld te hebben.
Jammer dat Delbonis zo'n lange partij heeft gespeeld, maar de echte test zal toch pas in de finale komen. Heel misschien tegen Robredo al.

Chardy?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm, gisteren werd ik nog weekwinnaar bij de door mij verwachte uitslagen. Nu is dat al 13e...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-02-2013, 11:11 AM)Ad Wim Wrote: Hmm, gisteren werd ik nog weekwinnaar bij de door mij verwachte uitslagen. Nu is dat al 13e...

Wie nu? Buurs?
Reply
Heb het alweer weggeklikt, geen idee eigenlijk. Buurs vast niet, aangezien die te weinig toppers heeft.
Met zo'n verdedigende tactiek word je zelden weekwinnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-02-2013, 11:21 AM)kooltje Wrote:
(06-02-2013, 11:11 AM)Ad Wim Wrote: Hmm, gisteren werd ik nog weekwinnaar bij de door mij verwachte uitslagen. Nu is dat al 13e...

Wie nu? Buurs?

Als Cilic, Seppi en Monaco hun plaatsing waar maken, dan ben ik kansloos.

Wanneer zij voor de finale eruit vliegen, wat ik verwacht, dan eindig ik in ieder geval op de 1e pagina.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-02-2013, 11:24 AM)buurs Wrote:
(06-02-2013, 11:21 AM)kooltje Wrote:
(06-02-2013, 11:11 AM)Ad Wim Wrote: Hmm, gisteren werd ik nog weekwinnaar bij de door mij verwachte uitslagen. Nu is dat al 13e...

Wie nu? Buurs?

Als Cilic, Seppi en Monaco hun plaatsing waar maken, dan ben ik kansloos.

Wanneer zij voor de finale eruit vliegen, wat ik verwacht, dan eindig ik in ieder geval op de 1e pagina.

Ik kom inderdaad op oematoema uit. Ad 28, Buurs 151 en ikzelf 40.
Dat is met Tipsa-Gasquet, Nadal-Monaco en Cilic-Seppi met de eerste als winnaar.
Reply
Zoiets denk ik ook, kool. Alleen heb ik Gasquet als winnaar en zou het ook nog Simon of Paire als finalist kunnen worden als Tipsa niet fit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-02-2013, 10:18 AM)Ad Wim Wrote: Hij wilde juist zijn allereerste partij geen single laten zijn, om alvast een officiële wedstrijd gespeeld te hebben.
Jammer dat Delbonis zo'n lange partij heeft gespeeld, maar de echte test zal toch pas in de finale komen. Heel misschien tegen Robredo al.

Nee hoor hij wilde het als training gebruiken (althans volgens oom Toni gisteren in sportjournaal)

Die hele SC heeft echt geen zin zo vroeg in de week. Dat is toch pas interessant vanaf de KF. Er zijn altijd vele rare uitslagen in de eerste dagen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar gaan we weer. 2e opgave deze week en speler nr 5 ligt eruit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wtf doet Lacko nou joh? Die gast speelde om de hoek in Slowakije en heeft twee dagen rust gehad. Watjes zijn het.
Neem een voorbeeld aan iemand als Zemlja. Die speelt gewoon een zware driesetter, gisteren ook nog eens. En die heeft 3 potten gespeeld dit weekend. Lacko maar 2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Meevaller dat Lacko heeft opgegeven. Heb er lang over nagedacht om hem in m'n team op te nemen, maar toch niet gedaan.
Reply
Lacko eraf...
Haase op achterstand...3-1

Nog niet mijn week zeg maar
Reply
Davy cry
Haase Bduh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse hoor Robin, jaar begint goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is niet mijn week. Dimitrov, Lacko, Haase, Davy..
Reply
Neem je Davy en PHM als favorieten om de QF te halen daar, gaan ze er beiden met 0 punten uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Davydenko pakt de 2e set nog wel, maar verliest in 3 als ik de odds goed interpreteer...
Keuze voor Veic zou nog wel leuk kunnen gaan uitpakken.
Reply
(06-02-2013, 11:42 AM)kooltje Wrote:
(06-02-2013, 11:24 AM)buurs Wrote:
(06-02-2013, 11:21 AM)kooltje Wrote:
(06-02-2013, 11:11 AM)Ad Wim Wrote: Hmm, gisteren werd ik nog weekwinnaar bij de door mij verwachte uitslagen. Nu is dat al 13e...

Wie nu? Buurs?

Als Cilic, Seppi en Monaco hun plaatsing waar maken, dan ben ik kansloos.

Wanneer zij voor de finale eruit vliegen, wat ik verwacht, dan eindig ik in ieder geval op de 1e pagina.

Ik kom inderdaad op oematoema uit. Ad 28, Buurs 151 en ikzelf 40.
Dat is met Tipsa-Gasquet, Nadal-Monaco en Cilic-Seppi met de eerste als winnaar.
Ik kom op Japie als weekwinnaar. Verder vooral onbekende namen in de top10.
Reply
Kut Nieminen!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(06-02-2013, 01:53 PM)Stille Wrote: Ad Buurs

Jij hebt gewoon 2 spelers gekozen die in de 1e ronde tegen elkaar spelen Eusa_hand
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: