The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Blanco - The succes story
#1
Het wielerseizoen is alweer eventjes onderweg, weliswaar niet met de meest spraakmakende koersen, en Blanco ProCycling Team is met een redelijk indrukwekkende zegereeks bezig. De teller staat alweer op 5!

3e etappe Tour Down Under - Slagter
Eindklassement Tour Down Under - Slagter
2e etappe Ronde van de Middelandse Zee - Boom
1e etappe Ronde van de Algarve - Martens
2e etappe Ronde van de Algarve - Bos

Al de dopingverhalen en bekentenissen lijken de ploeg goed te doen! Bij al deze koersen is de (sub)top van de wielerwereld gewoon aanwezig.
Reply
#2
Mollema vandaag 3e, Gesink ook in de kopgroep in de Ruta del Sol.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
1e etappe Ruta del Sol, Clement en Mollema in de top 10 tijdens de tijdrit. Etappe twee Mollema en Gesink ook in de top 10. Gaat lekker. En zege nummer 6; Boom wint de 2e etappe in de Haut Var.
Reply
#4
Bos alweer 2 zeges!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
Nummer 9: Renshaw wint Classica Almeria
Reply
#6
Ongelooflijk he. Toeval, of zijn de renners blij dat de conservatieve boerenbank met veel regeltjes is gestopt?
Reply
#7
Gemotiveerd door de dopingperikelen en vertrekken Rabo. Veel jonge honden die tot op het bot gemotiveerd zijn
Reply
#8
En door het feit dat de rest het momenteel even rustig aan doet met epo, zul je bijna denken.
Reply
#9
En nu wint Leezer! Mag dan de ronde van Langkawi zijn, maar bizar al dit succes.
Reply
#10
Niet normaal Guardini staat perplex. Reeg vorige jaren de zeges aan elkaar maar nu is het de beurt aan Blanco!! Vorig jaar was de winst van Matthews in de Classica Almeria de eerste zege van het seizoen, nu was het de 9e!
Reply
#11
Mollema kopman voor AGR? Weinig kans denk ik op succes voor Blanco. Wie zien jullie naast Sagan en Gilbert als kanshebbers?

Wie weet er trouwens een goede site voor uitslagen? Ik gebruikte vroeger Wielerland.nl maar daar moet je nu betalend lid worden.
Reply
#12
(12-04-2013, 10:56 AM)_Tampie Wrote: Mollema kopman voor AGR? Weinig kans denk ik op succes voor Blanco. Wie zien jullie naast Sagan en Gilbert als kanshebbers?

Wie weet er trouwens een goede site voor uitslagen? Ik gebruikte vroeger Wielerland.nl maar daar moet je nu betalend lid worden.

Sporza haal ik veel informatie vandaan.

Sagan is topfavoriet met dit parcours. Al vind ik wel dat hij nu al heel lang in vorm is.

Rodriquez zal iedereen los moeten rijden op de Cauberg en dan nog volhouden, haast onmogelijk.
Valverde zie ik Sagan niet losrijden en die is in de sprint gewoon minder.

Zie dan nog eerder een type Boom, Van Avermaet verrassen door voor de Cauberg al weg te zijn.
Reply
#13
(12-04-2013, 10:56 AM)_Tampie Wrote: Mollema kopman voor AGR? Weinig kans denk ik op succes voor Blanco. Wie zien jullie naast Sagan en Gilbert als kanshebbers?

Wie weet er trouwens een goede site voor uitslagen? Ik gebruikte vroeger Wielerland.nl maar daar moet je nu betalend lid worden.

sportwereld APP.

Nieuwsblad.be is dat geloof ik.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
(12-04-2013, 11:21 AM)kooltje Wrote:
(12-04-2013, 10:56 AM)_Tampie Wrote: Mollema kopman voor AGR? Weinig kans denk ik op succes voor Blanco. Wie zien jullie naast Sagan en Gilbert als kanshebbers?

Wie weet er trouwens een goede site voor uitslagen? Ik gebruikte vroeger Wielerland.nl maar daar moet je nu betalend lid worden.

Sporza haal ik veel informatie vandaan.

Sagan is topfavoriet met dit parcours. Al vind ik wel dat hij nu al heel lang in vorm is.

Rodriquez zal iedereen los moeten rijden op de Cauberg en dan nog volhouden, haast onmogelijk.
Valverde zie ik Sagan niet losrijden en die is in de sprint gewoon minder.

Zie dan nog eerder een type Boom, Van Avermaet verrassen door voor de Cauberg al weg te zijn.

Thanks. Die Van Avermaet is ook wel aardig in vorm geloof ik. Jammer eigenlijk dat de streep niet meer aan het einde van de beklimming van de Cauberg ligt.
Reply
#15
Van Avermaet is in vorm maar gewoon niet goed genoeg, moet mazzel hebben. Gasparotto!!
Reply
#16
Mooie zeges de afgelopen dagen.

Bos klopt vandaag Greipel en Cavendish!
Reply
#17
Ja en die dekselse Wagner pakt ook zomaar een overwinning. Niet verwacht dat hij het in een proloog kon. Maar het is echt wachten tot een ritzege in de Tour. Heb een goed voorgevoel over Bauke!

Door de overname van Belkin zijn er nu ook speculaties over een fusie met Radioshack - Leopard
Reply
#18
Ik heb er helaas weinig vertrouwen in dat de Nederlandse etappedroogte gaat worden doorbroken. 9 juli 2005, bijna 8 jaar geleden Sad
Reply
#19
Lang geleden, zeker om te bedenken dat Nederland 167 etappes ooit heeft gewonnen in de Tour. En dan zo´n periode van droogte. Gaat goed komen deze zomer, heb er vertrouwen in!
Reply
#20
En we gaan vrolijk verder. Boom wint de koninginnerit en pakt waarschijnlijk algemeen klassement. Terwijl Mollema Rui Costa ''liet winnen'' in Zwitserland omdat hij ervan uitging dat ze voor de tweede plek reden.
Reply
#21
Mollema 4e in de tour!
Reply


Forum Jump: