The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis / Marseille / Buenos Aires
#31
Lekker Kubot!!
Reply
#32
Poeh, wel een erg lekkere dit. Dit soort gokjes moeten goed uitpakken in zo'n week.
Reply
#33
(18-02-2013, 11:29 PM)buurs Wrote: En dan lijkt het voor Atlanta toch weer goed uit te pakken...

Was al verbaasd dat zo weinig mensen ook niet Kubot hadden genomen.
Reply
#34
Laflanta Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
(18-02-2013, 11:47 PM)mindlight Wrote: Poeh, wel een erg lekkere dit. Dit soort gokjes moeten goed uitpakken in zo'n week.

Nog 34 teams over voor de weekwinst Wink
Reply
#36
(18-02-2013, 11:48 PM)Stille Wrote: Laflanta Smile

Haha Wink Deze week iig wel.
Reply
#37
Tweede week op rij dat online zijn rond de deadline negatief uitpakt.
Reply
#38
Nu moet niet Cilic de feestvreugde direct verpesten natuurlijk.
Reply
#39
NID natuurlijk.

Cilic wilde ik eigenlijk laten liggen maar je weet het nooit met die gast en dan ben je meteen de lul. Dus maar flink wat back-ups in dat kwart.
Reply
#40
Kroatische Fix
Reply
#41
Netjes Zebbie! Van 40-0 achter op 5-4 naar setwinst Hakkuh
Reply
#42
(19-02-2013, 01:18 AM)Atlanta Wrote: Netjes Zebbie! Van 40-0 achter op 5-4 naar setwinst Hakkuh

Dat wordt een tegenvaller bij het opstaan Wink
Reply
#43
Klasse bedene!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Mooi, overschatte en veel te dure Zeballos eruit en Cilic gewoon door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Prima begin zo.
Vandaag de focus op Sijsling en Becker.

Lopez en Melzer zijn toch wel de meest grote stukken stront vd tour.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
(19-02-2013, 09:27 AM)Haggie Wrote: Prima begin zo.
Vandaag de focus op Sijsling en Becker.

Lopez en Melzer zijn toch wel de meest grote stukken stront vd tour.

Je hebt gewoon zoveel mogelijk spelers genomen...Ga nou niet over Melzer en Lopez beginnen om dat te verbloemen
Reply
#47
(19-02-2013, 12:18 AM)Overdune Wrote: NID natuurlijk.

Cilic wilde ik eigenlijk laten liggen maar je weet het nooit met die gast en dan ben je meteen de lul. Dus maar flink wat back-ups in dat kwart.

Heb je serieus over hem getwijfeld?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Samen met Japie (nr 18) hebben wij als enige uit de top 50 Istomin.

Ik verwacht in ieder geval dat Isner het heel erg lastig gaat krijgen gezien zijn vorm.
Verder speelt Istomin altijd erg goed indoor in Amerika.

Jammer dat die partij vannacht is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
(19-02-2013, 09:57 AM)buurs Wrote: Jammer dat die partij vannacht is.

Scheelt je een hoop ergernis. Met links wint Isner nog van Istomin.
Reply
#50
(19-02-2013, 10:10 AM)_Tampie Wrote:
(19-02-2013, 09:57 AM)buurs Wrote: Jammer dat die partij vannacht is.

Scheelt je een hoop ergernis. Met links wint Isner nog van Istomin.

Isner speelde vorige week niet best, terwijl Istomin toch aardig in vorm is.
Ben benieuwd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
(19-02-2013, 11:08 AM)buurs Wrote:
(19-02-2013, 10:10 AM)_Tampie Wrote:
(19-02-2013, 09:57 AM)buurs Wrote: Jammer dat die partij vannacht is.

Scheelt je een hoop ergernis. Met links wint Isner nog van Istomin.

Isner speelde vorige week niet best, terwijl Istomin toch aardig in vorm is.
Ben benieuwd.
Zeker...
Met moeite winnen van Becker en verliezen van Raonic
In 5 sets winnen van Wu...wie? Wu
AO...Winnen van Sijsling en verlizen van Seppi.

Na dit gezegd te hebben zal hij wel winnen van Isner
Reply
#52
(19-02-2013, 11:17 AM)kooltje Wrote:
(19-02-2013, 11:08 AM)buurs Wrote:
(19-02-2013, 10:10 AM)_Tampie Wrote:
(19-02-2013, 09:57 AM)buurs Wrote: Jammer dat die partij vannacht is.

Scheelt je een hoop ergernis. Met links wint Isner nog van Istomin.

Isner speelde vorige week niet best, terwijl Istomin toch aardig in vorm is.
Ben benieuwd.
Zeker...
Met moeite winnen van Becker en verliezen van Raonic
In 5 sets winnen van Wu...wie? Wu
AO...Winnen van Sijsling en verlizen van Seppi.

Na dit gezegd te hebben zal hij wel winnen van Isner

Ik bekijk het iets anders.

Staat 8-4 in partijen in 2013.

Hij heeft het Raonic vorige week het lastigst gemaakt van iedereen.
Nu dezelfde soort ondergrond en omstandigheden.

Tegen Wu was op gravel.

In 5 sets verloren van Seppi en die won daarna van Cilic.

En Isner verloor indoor al van Bellucci en had vorige week 3 sets nodig tegen Pospisil... en verloor simpel van Haas.

Isner licht favoriet in mijn ogen: 55-45
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Zou het wel direct een ontzettende buursweek maken, dat is wel NID. Wink
Reply
#54
(19-02-2013, 07:45 AM)kooltje Wrote:
(19-02-2013, 01:18 AM)Atlanta Wrote: Netjes Zebbie! Van 40-0 achter op 5-4 naar setwinst Hakkuh

Dat wordt een tegenvaller bij het opstaan Wink

Haha, dat kon je wel zeggen.
Reply
#55
(19-02-2013, 12:17 PM)_Tampie Wrote: Zou het wel direct een ontzettende buursweek maken, dat is wel NID. Wink

Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Paire verliest eerste set na spannende tb...
Reply
#57
Denk dat het een saaie week wordt idd, maar wat Tampie zegt, zo wordt wel een beetje het kaf van het koren gescheiden. Kijk bijvoorbeeld wat de nummer 2 allemaal in Marseille en BA heeft geïnvesteerd...

Hopelijk heb ik iig de winnaar in Memphis. Dat ging voor een hoop mensen vorig jaar nog verkeerd toen Melzer ermee aan de haal ging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Toch heb ik er welbewust een paar laten lopen in Memphis (o.a. Harrison, Haas), om iets meer in Marseille en BA te kunnen investeren. Zolang 1 van die gasten de finale maar niet haalt is de schade wel te overzien.
Reply
#59
(19-02-2013, 01:04 PM)mindlight Wrote: Toch heb ik er welbewust een paar laten lopen in Memphis (o.a. Harrison, Haas), om iets meer in Marseille en BA te kunnen investeren. Zolang 1 van die gasten de finale maar niet haalt is de schade wel te overzien.

Ik las van de week ergens dat Haas nog altijd een GS wilt winnen. Dan moet Memphis zeker kunnen Wink.

(19-02-2013, 01:02 PM)Ad Wim Wrote: Denk dat het een saaie week wordt idd, maar wat Tampie zegt, zo wordt wel een beetje het kaf van het koren gescheiden. Kijk bijvoorbeeld wat de nummer 2 allemaal in Marseille en BA heeft geïnvesteerd...

Hopelijk heb ik iig de winnaar in Memphis. Dat ging voor een hoop mensen vorig jaar nog verkeerd toen Melzer ermee aan de haal ging.

Oa Paire en die gaat er af momenteel...
Reply
#60
Dat Haas een GS wil winnen is leuk voor 'm, maar dat zie ik niet gebeuren. Vorige week had hij een goede run, maar op zijn leeftijd 2 weken achter elkaar leek me wat veel van het goede. Daarbij komt hij Raonic al wel erg snel weer tegen, die het in Memphis traditioneel goed doet.
Reply


Forum Jump: