The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis / Marseille / Buenos Aires
#61
Ik denk dan eerder dat Haas volgende week tankt, maar ik heb ook wel wat backup ingebouwd door daar iig ook Becker te nemen.
Maar vorig jaar had ie volgens mij ook een run van een paar weken achter elkaar, dus hij kan het nog wel.

Als je voor de medailles wilt gaan, moet je idd bewust mensen laten liggen, maar zeker Harrison had hier zo 90 punten kunnen halen.
Los daarvan zit er zo ongelooflijk veel kwaliteit in die andere 2 toernooien, met vrij duidelijke finalisten, dat vrijwel niemand daar rendabel wordt.
Daarom heb ik het bij kleintjes (met potentie) gehouden, en Tomic en Ramos die al door waren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Haha, Devvarman, ontzettende chokebaas. Gewoon even 3 mps missen.
Het is nog niet echt belangrjik, maar er vallen wel twee potjes vervelend verkeerd zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
(19-02-2013, 02:07 PM)Ad Wim Wrote: Haha, Devvarman, ontzettende chokebaas. Gewoon even 3 mps missen.
Het is nog niet echt belangrjik, maar er vallen wel twee potjes vervelend verkeerd zo.

Devvarman weer op voorsprong...
Stak komt er wat beter in maar denk dat die naar Davy gaat
Reply
#64
(19-02-2013, 02:07 PM)Ad Wim Wrote: Haha, Devvarman, ontzettende chokebaas. Gewoon even 3 mps missen.
Het is nog niet echt belangrjik, maar er vallen wel twee potjes vervelend verkeerd zo.

Ga je nu alweer klagen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Schandalig hoe die Paire speelt in eigen land.
Reply
#66
Devvarman wint alsnog, mooi. Nu Davy nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Stakkie pakt wel de tweede set...Zou lekker zijn...
Reply
#68
(19-02-2013, 02:44 PM)kooltje Wrote: Stakkie pakt wel de tweede set...Zou lekker zijn...

Maar al snel op grote achterstand in de derde Sad
Reply
#69
Maak 't maar af Davy. Kunnen de Q puntjes voor Stakkie worden opgeschreven en meteen rood worden gemaakt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Llodra in ieder geval weer hersteld! Al pakte Goffin al 6 games meer dan de vorige week.

Hup Gulbis! Ben benieuwd of je het hoge niveau vast kan houden.
Reply
#71
(19-02-2013, 04:14 PM)kooltje Wrote: Llodra in ieder geval weer hersteld! Al pakte Goffin al 6 games meer dan de vorige week.

Hup Gulbis! Ben benieuwd of je het hoge niveau vast kan houden.

Hoop dat je blij bent met deze 20 puntjes van Llodra. Meer worden het er niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
(19-02-2013, 04:15 PM)Haggie Wrote:
(19-02-2013, 04:14 PM)kooltje Wrote: Llodra in ieder geval weer hersteld! Al pakte Goffin al 6 games meer dan de vorige week.

Hup Gulbis! Ben benieuwd of je het hoge niveau vast kan houden.

Hoop dat je blij bent met deze 20 puntjes van Llodra. Meer worden het er niet.

Hoe voelt dat nou als je alles zo goed weet en 34ste staat?
Reply
#73
(19-02-2013, 04:25 PM)kooltje Wrote:
(19-02-2013, 04:15 PM)Haggie Wrote:
(19-02-2013, 04:14 PM)kooltje Wrote: Llodra in ieder geval weer hersteld! Al pakte Goffin al 6 games meer dan de vorige week.

Hup Gulbis! Ben benieuwd of je het hoge niveau vast kan houden.

Hoop dat je blij bent met deze 20 puntjes van Llodra. Meer worden het er niet.

Hoe voelt dat nou als je alles zo goed weet en 34ste staat?

Kon niet lang duren voordat de stand erbij werd gehaald. Dat is alleen het missen van Del Potro 500 puntjes Cool.

Come on Gulbis.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
Gulbis NID.
Reply
#75
Tuurlijk Gulbis!
Reply
#76
Deze was NID. Nu Berdych pakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#77
Wow gulbis! Op naar finale
Reply
#78
(19-02-2013, 05:13 PM)kooltje Wrote: Wow gulbis! Op naar finale

Hij moet nu tegen jouw favoriet Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
(19-02-2013, 05:25 PM)buurs Wrote:
(19-02-2013, 05:13 PM)kooltje Wrote: Wow gulbis! Op naar finale

Hij moet nu tegen jouw favoriet Wink

Geslaagd voor de geheugentest!

Is wat afgenomen maar nog steeds 1 van de favorieten
Reply
#80
Hup Michael en Igor!

Meteen de break voor Ieg. That's how we're doing Hakkuh
Reply
#81
Direct 2 bps Sijs! Belangrijke pot. Ook hup Russell.

3-1! Atlanta week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
CC week! Smile
Reply
#83
Wat heb ik toch een enorme hekel aan die Melzer zeg. Bah! Vorig jaar had ik hem niet en wint hij dit toernooi, nu heb ik hem en exit 1R.
Reply
#84
En hoppakee, ook een 0-40 weggepoetst.
Reply
#85
(19-02-2013, 06:55 PM)_Tampie Wrote: Wat heb ik toch een enorme hekel aan die Melzer zeg. Bah! Vorig jaar had ik hem niet en wint hij dit toernooi, nu heb ik hem en exit 1R.

Buursiaans voorbarig. Sijsling werkt een 0-40 weg op *2-3. Nu die deksel dan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Go Russel en Sijs!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
Wanneer ga je breaken, apekop?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Come on Igor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
(19-02-2013, 07:15 PM)buurs Wrote: Wanneer ga je breaken, apekop?

Laat deze week geen Buursweek worden dan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Ik denk ik kijk even hoe veel mensen Russell missen, gezien jullie opmerkingen hier. Blijken het er nog verdomde veel te zijn ook. En prompt wordt ie gebroken...

Hop, maar dan breaken voor de winst. Mooi!

Bp Sijs!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: