The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Rafa is opnieuw de te kloppen man op RG.
Reply
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee een medaille Hakkuh

Als ERV wint zilver, als Gulbis wint brons.

Hup ERV (Ook voor LTM Smile )
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(01-03-2013, 10:36 AM)buurs Wrote: Ik neem het gewoon op.

Nadal speelde vannacht in de 1e set als vanouds.

In de 2e set speelde Mayer ook erg goed.


Almagro sloeg in de 1e set 100% 1e serv in Eusa_clap

Zeballos maakte aan het begin van de 2e set een weergaloos punt.Komt vast wel in een samenvatting ergens voor.

http://www.ad.nl/ad/nl/1019/Tennis/artic...medium=RSS
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goud, eindelijk! Smile
Reply
feli! Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekkere run van ERV deze week, samen met toernooiwinst Nadal brengt het toch weer wat plaatsjes winst, en als ERV ook nog van Gulbis wint zelfs nog brons!
Reply
Gulbis,held!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
terug op de eerste paginaCool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als ik MTF zo lees heeft Gulbis een geinig interview gegeven na de wedstrijd. Iemand een link daarvan?
Reply
Gulbis wint, als je die niet hebt ben je toch aardig ziek van de choke van Querrey.

Rhubarb, Viper-500 en Jansoe feli met het eremetaal!
Reply
Dank je, ben er blij mee! Een aantal gedurfde keuzes voor underdogs als Fognini (tegen Wawrinka) en Lorenzi (tegen Paire) hebben goed uitgepakt.
Reply
Van 21 naar 12!! Daar stond ik 3 weken geleden ook. Nu doorpakken al denk ik dat er tijdens IW weinig grote verschillen in de top zullen zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-03-2013, 11:46 AM)Stille Wrote: Van 21 naar 12!! Daar stond ik 3 weken geleden ook. Nu doorpakken al denk ik dat er tijdens IW weinig grote verschillen in de top zullen zijn

Niet? Kan toch wel alle kanten op qua eindwinnaar (en dus keuzes).
Reply
(04-03-2013, 11:46 AM)Stille Wrote: Van 21 naar 12!! Daar stond ik 3 weken geleden ook. Nu doorpakken al denk ik dat er tijdens IW weinig grote verschillen in de top zullen zijn

Ik denk wel dat er behoorlijke verschillen zullen zijn, afhankelijk van de draw natuurlijk. Met zo'n 128-draw moeten er keuzes gemaakt worden.
Reply
Ik herinner me dat er vorig jaar aardig grote verschillen waren in IW. Had toen zelf een superweek met Isner en Federer in m'n team.
Reply
Denk toch dat bijna iedereen voor Djokovic/Murray gaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik denk dat een aardig aantal managers Djokovic inmiddels te duur vindt voor een Masters-toernooi.
Reply
(04-03-2013, 12:02 PM)Atlanta Wrote: Ik herinner me dat er vorig jaar aardig grote verschillen waren in IW. Had toen zelf een superweek met Isner en Federer in m'n team.

Toen was het ook wel flink verrassend met Federer als winnaar. Nu kan het eigenlijk alleen maar Djoko of Murray worden. Maar Djoko is idd randje qua prijs, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-03-2013, 12:40 PM)Atlanta Wrote: Ik denk dat een aardig aantal managers Djokovic inmiddels te duur vindt voor een Masters-toernooi.

En Murray te onzeker...
Reply
Haha, en dus grote verschillen.... we zullen het gaan zien, ben benieuwd naar de draw. Ik zal er morgenavond op wachten zodat de db morgenavond open kan, moet de draw niet na 23:30 ofzo komen.

Hm.... draw staat gepland om 15:00 daar, is volgens mij hier 0:00.

Dan zal ik het woensdag ochtend vroeg doen.
Reply
Murray een zekerheidje voor IW? Ja dat is hij zeker, maar wmb vooral om hem niet te nemen.
Reply


Forum Jump: