The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2013
#61
Zelden met zo'n lastige draw gezeten.
Reply
#62
Inderdaad. Veruit de moeilijkste week tot nog toe dit jaar. Bij de AO was de keuze simpel, nu niet. Na een hoop berekeningen heb ik mijn team er in staan.
Reply
#63
Ik ga denk ik voor risico...
(wat overigens bijna nooit goed voor mij uitpakt, vandaar dat ik twijfel Cool )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Mijn team staat ook, maar ik vrees dat deze week de daling wel ingezet gaat worden. Wat een gegok om hier iets van te maken.
Reply
#65
Wat is risico? Er zijn niet echt risicovolle of risicomijdende teams te maken deze week.
Reply
#66
(07-03-2013, 03:48 PM)Atlanta Wrote: Wat is risico? Er zijn niet echt risicovolle of risicomijdende teams te maken deze week.

voor mijn gevoel is het risico Wink

maar ik heb er nog niet echt naar kunnen kijken.

vanaf rond 20 uur ga ik beginnen Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
er is echt geen risicovolle of risicomijdende keuze te maken, zeker niet in de top-8.
Reply
#68
In een onzekere week als deze gok ik op veel Djoko, toch redelijk NID dat hij wint.
Reply
#69
Ik durf het niet aan. Zelfs bij winst is hij niet extreem rendabel en bij verlies in of voor de finale ga je veel verliezen.

Mijn last-minute wissel is Verdasco eruit en Sijsling/Karlovic in. Ben benieuwd.
Reply
#70
Ik ga ook voor Djoko.

Heb maar Nishikori gekozen ipv een paar halve jongens (Malisse, Lorenzi, etc.).
Wilde nog Gasquet nemen, maar kreeg hem er niet in. Te weinig tijd voor, baal ik nu wel van. Hij heeft een positieve H2H tegen Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
(07-03-2013, 10:59 PM)mindlight Wrote: Ik durf het niet aan. Zelfs bij winst is hij niet extreem rendabel en bij verlies in of voor de finale ga je veel verliezen.

Ik denk dat als hij 1000 punten haalt (en die kans acht ik groot) dat hij rendabeler is dan de meeste andere spelers.
Reply
#72
Hup Andy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
(07-03-2013, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: Ik ga ook voor Djoko.

Heb maar Nishikori gekozen ipv een paar halve jongens (Malisse, Lorenzi, etc.).
Wilde nog Gasquet nemen, maar kreeg hem er niet in. Te weinig tijd voor, baal ik nu wel van. Hij heeft een positieve H2H tegen Berdych.

Ik verwacht veel van Berdych deze week, Gasquet toch weer wisselvallig sinds zijn toernooioverwinning.

(07-03-2013, 11:03 PM)buurs Wrote: Hup Andy!

cry

Je hebt wel woord gehouden, mooie gok.
Reply
#74
Kan een dure gok zijn, maar had een goed gevoel. Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
(07-03-2013, 11:03 PM)Overdune Wrote:
(07-03-2013, 10:59 PM)mindlight Wrote: Ik durf het niet aan. Zelfs bij winst is hij niet extreem rendabel en bij verlies in of voor de finale ga je veel verliezen.

Ik denk dat als hij 1000 punten haalt (en die kans acht ik groot) dat hij rendabeler is dan de meeste andere spelers.

Uiteraard, maar dat neemt niet weg dat Nadal rendabeler is als hij alleen al de finale haalt, of Karlovic rendabeler als hij alleen al R2 haalt.
Je hebt natuurlijk een goede week als Djoko wint, maar ook alleen dan.
Reply
#76
(07-03-2013, 11:04 PM)Overdune Wrote:
(07-03-2013, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: Ik ga ook voor Djoko.

Heb maar Nishikori gekozen ipv een paar halve jongens (Malisse, Lorenzi, etc.).
Wilde nog Gasquet nemen, maar kreeg hem er niet in. Te weinig tijd voor, baal ik nu wel van. Hij heeft een positieve H2H tegen Berdych.

Ik verwacht veel van Berdych deze week, Gasquet toch weer wisselvallig sinds zijn toernooioverwinning.

(07-03-2013, 11:03 PM)buurs Wrote: Hup Andy!

cry

Je hebt wel woord gehouden, mooie gok.

Op basis van zijn overwinning op Federer die er geen zin in had?
Denk dat ie het al heel lastig krijgt tegen Gasquet en de underdog is tegen Beest. Daar is ie veel te duur voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad zegt:
Wilde nog Gasquet nemen, maar kreeg hem er niet in

Gay
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
(07-03-2013, 11:06 PM)mindlight Wrote:
(07-03-2013, 11:03 PM)Overdune Wrote:
(07-03-2013, 10:59 PM)mindlight Wrote: Ik durf het niet aan. Zelfs bij winst is hij niet extreem rendabel en bij verlies in of voor de finale ga je veel verliezen.

Ik denk dat als hij 1000 punten haalt (en die kans acht ik groot) dat hij rendabeler is dan de meeste andere spelers.

Uiteraard, maar dat neemt niet weg dat Nadal rendabeler is als hij alleen al de finale haalt, of Karlovic rendabeler als hij alleen al R2 haalt.
Je hebt natuurlijk een goede week als Djoko wint, maar ook alleen dan.

Ja ok, maar vind dan maar eens een zooi spelers die met dezelfde zekerheid (in mijn ogen dan) minstens zo rendabel zijn om op hetzelfde puntenaantal als Djoko uit te komen. Het is zo onzeker allemaal.

(07-03-2013, 11:09 PM)Stille Wrote: Ad zegt:
Wilde nog Gasquet nemen, maar kreeg hem er niet in

Gay

lol
Reply
#79
Ferrer kan er weleens heel vroeg afgaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
(07-03-2013, 11:08 PM)Ad Wim Wrote:
(07-03-2013, 11:04 PM)Overdune Wrote:
(07-03-2013, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: Ik ga ook voor Djoko.

Heb maar Nishikori gekozen ipv een paar halve jongens (Malisse, Lorenzi, etc.).
Wilde nog Gasquet nemen, maar kreeg hem er niet in. Te weinig tijd voor, baal ik nu wel van. Hij heeft een positieve H2H tegen Berdych.

Ik verwacht veel van Berdych deze week, Gasquet toch weer wisselvallig sinds zijn toernooioverwinning.

(07-03-2013, 11:03 PM)buurs Wrote: Hup Andy!

cry

Je hebt wel woord gehouden, mooie gok.

Op basis van zijn overwinning op Federer die er geen zin in had?
Denk dat ie het al heel lastig krijgt tegen Gasquet en de underdog is tegen Beest. Daar is ie veel te duur voor.

Meer op basis van gevoel, we zullen zien.
Reply
#81
Baal toch wel echt van Gasquet. Hij zit ook in het andere deel dan Nishikori.
Moest echt goochelen met m'n laatste centen. Wilde niet alleen maar kleintjes nemen, maar ook nog iemand die met een goede run de SF kan halen. En Gasquet was natuurlijk onwijs goed begin dit jaar.
Maar goed, het gaat uiteindelijk om Djoko. Wint die, is het een prima week, en daar ga ik vanuit.

Wordt iig een interessante week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ik zie Berdych btw niet als underdog tegen Ferrer.
Reply
#83
6-3 voor in H2H, 3-1 op HC. Beest is veel te solide voor die ballbasher.
Ook nog eens veel beter in vorm dit jaar en onwijs constant.
Heb hem nog even overwogen, kan prima de finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Dan moet Verdasco (7-8 in de H2H met Ferrer) maar in een eerder stadium ingrijpen.
Reply
#85
Best wat topmanagers met Nadal, opmerkelijk. Als er iemand een risico is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Een relatief goedkope gok, in vorm, met kans op de finale.
Reply
#87
Tja, in vorm? Door die ene partij tegen Ferrer? Hij heeft veel gewonnen, maar dat waren trainingspotjes. Echt goed speelde ie niet.
Volgens mij heeft ie in een roes besloten hier te spelen, en komt ie daar nog wel op terug.

En ik vind hem dus nog veel te duur. Dan zou ik idd eerder Potro of Ferrer nemen. Die zie ik allemaal eerder het toernooi winnen of ver komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Nadal zal niet veel risico nemen.

Over een maand begint zijn periode.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Nadal lijkt mij toch ook de meest onzekere. Geen moment overwogen.
Reply
#90
3 toernooien gespeeld, 2 gewonnen en 1 verloren finale. Mag je toch in vorm noemen. Als hij erop terug komt is het een dure (maar niet rampzalige) gok geweest, speelt hij wel en komt hij ver is het een toppick.
Reply


Forum Jump: