The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2013
#31
Nog niet de officiële, maar wel via Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/2013_BNP_Pa...7s_Singles
Reply
#32
Thx, stond inmiddels ook op de site.

De database is dus open.
Reply
#33
Masters blijven lastige weken. Wat is nou rendabel.. Djoko voor 1000 ptn, of heel veel prutsers voor 25/45/90 ptn. Wordt flink puzzelen
Reply
#34
(06-03-2013, 07:53 AM)DaanvL Wrote: Masters blijven lastige weken. Wat is nou rendabel.. Djoko voor 1000 ptn, of heel veel prutsers voor 25/45/90 ptn. Wordt flink puzzelen

In het schema staat niet dat de winnaar 1000pnt krijgt. Misschien geeft dat onduidelijkheid voor wat minder serieuze gebruikers.
Reply
#35
(06-03-2013, 01:49 AM)Atlanta Wrote: Djokovic/Tsonga
Murray/Del Potro
Ferrer/Berdych
Federer/Nadal

Interesting Smile

Haha, is zeker een leuke indeling. Veel lastiger had ik hem niet kunnen verzinnen.
Reply
#36
(06-03-2013, 09:27 AM)kooltje Wrote:
(06-03-2013, 07:53 AM)DaanvL Wrote: Masters blijven lastige weken. Wat is nou rendabel.. Djoko voor 1000 ptn, of heel veel prutsers voor 25/45/90 ptn. Wordt flink puzzelen

In het schema staat niet dat de winnaar 1000pnt krijgt. Misschien geeft dat onduidelijkheid voor wat minder serieuze gebruikers.

Het staat er wel, maar niet op de juiste plek. Ik denk dat Mac dit nog wel kan fixen.
Reply
#37
zou inmiddels gefixed moeten zijn (iig bij mij is t gefixed nu)
Reply
#38
(06-03-2013, 09:58 AM)Mac Wrote: zou inmiddels gefixed moeten zijn (iig bij mij is t gefixed nu)

Top!

Nu de q's nog toevoegen en het is voor elkaar
Reply
#39
(06-03-2013, 09:32 AM)_Tampie Wrote:
(06-03-2013, 01:49 AM)Atlanta Wrote: Djokovic/Tsonga
Murray/Del Potro
Ferrer/Berdych
Federer/Nadal

Interesting Smile

Haha, is zeker een leuke indeling. Veel lastiger had ik hem niet kunnen verzinnen.

Idd dit is zeer interessant, er gaan belangrijke keuzes gemaakt moeten worden en dat zal ook grote verschillen gaan opleverenCool
Reply
#40
Aanhaken of afhaken.
Reply
#41
(06-03-2013, 10:01 AM)kooltje Wrote: Nu de q's nog toevoegen en het is voor elkaar

Die spelen nog een rondje vanavond.
Reply
#42
Zo wordt een team met Murray en Djoko al een stuk minder interessant.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#43
Wat is nou een goede tactiek in een groot toernooi als deze. Veel laaggeklasseerde spelers kiezen en hopen dat die het goed zullen doen en voor verassingen zullen zorgen? Of voor de zekerheid gaan en de wat hoger geklasseerde spelers kiezen en dus uiteindelijk maar weinig spelers in je team hebben?

Ik vind dit heel lastig, hopelijk kan iemand mij advies geven?
Reply
#44
Van beide wat. Bij zulke toernooien moet je eigenlijk altijd de winnaar hebben, plus wat goedkope opvulling. Maar zie maar eens de winnaar eruit te pikken, das niet makkelijk in dit soort weken. Met alleen kleine rukkers kom je er ook niet.
Reply
#45
Om de hoogste score te willen halen, zul je voor de finalisten moeten kiezen. Daarnaast nog de verrassingen, vaak blijkt dat een mix van een paar kleine spelers (tussen 350 en 700) en een paar spelers van de middencategorie (1000-2000). Vooraf uiteraard niet altijd te bepalen.

Als je vooral niet heel laag wilt scoren, is het beter te gaan voor de winnaar met daarnaast wat meer kleintjes die punten zullen sprokkelen (q punten) en daarnaast ook nog veel middencategorie spelers en wellicht nog een subtoppertje erbij.

Wil je veel te juichen hebben en bovenaan staan in het begin van de week, en later steeds verder wegzakken, dan neem je heel veel kleine spelers, verdeeld over het schema en laat je alles van 4000+ links liggen.
Reply
#46
(06-03-2013, 01:07 PM)_Tampie Wrote:
(06-03-2013, 10:01 AM)kooltje Wrote: Nu de q's nog toevoegen en het is voor elkaar

Die spelen nog een rondje vanavond.

Ja dat weet ik maar ze zijn helemaal niet te kiezen.
Reply
#47
Bij Indian Wells is het gewoon heel lastig goed te scoren met veel kleintjes omdat de 2e ronde slechts 25 punten oplevert waarbij ze meteen een geplaatste speler tegenkomen. Bij een 64 schema is dit gelijk al 45 punten wat een gigantisch verschil maakt.

Zoals hierboven dus ook al wordt gezegd, kiezen van de (halve) finalisten is een redelijke must hier.
Reply
#48
Ik denk dat het eerlijk gezegd zoals Mac al zegt, lastig scoren wordt met de kleinere spelers omdat ze in de 2e ronde slechts 25 punten krijgen en dan al een geplaatste speler tegenkomen omdat ze een bye hebben. Ik denk toch dat ik voor de zekerheid ga dus voor de dure spelers en dan nog een paar kleine spelers waarvan ik hoop dat ze zullen verassen en toen was mijn budget op! Wink
Reply
#49
Gaat Federer nu 'gewoon' van Nadal winnen of niet? Bij een finaleplaats is Fedje wel rendabel...
Reply
#50
Ben bang van niet, zolang Nadal zn knie het houdt. En dat is ook gelijk het probleem, anders was Nadal een nobrainer geweest maar hij kan zomaar in de 3e ronde opgeven en wachten op t gravel.
Reply
#51
Hij is echt heel moeilijk. Binnen de kansen die ik ze toedicht zijn Djoko, Murray, Federer, Nadal, Berdych, Potro allemaal ongeveer even rendabel. Het wordt dus echt hoe het kwartje gaat vallen in de QF / SF / F potjes. Leuk!
Reply
#52
(06-03-2013, 03:37 PM)Mac Wrote: Ben bang van niet, zolang Nadal zn knie het houdt. En dat is ook gelijk het probleem, anders was Nadal een nobrainer geweest maar hij kan zomaar in de 3e ronde opgeven en wachten op t gravel.

Precies zo is het...Nadal is de onzekere factor en het andere probleem is Murray....niet gespeeld sinds AO dus wat is zijn vorm en wat ook meespeelt is het feit dat hij hier de laatste jaren in de eerste ronde eruit vloog...Eusa_think
Reply
#53
Pffff heb eigenlijk verder nog heel niet naar het schema gekeken, maar zag die 8 geplaatste spelers staan en vond het toen al lastig. Maar dit is nu echt een weekje van tsja, wat moet ik er mee?

Djokovic? Gewoon de grote favoriet natuurlijk, maar zou er ook gewoon af kunnen gaan tegen Murray voor 360?
Murray? Stuk goedkoper dan Djoko maar met 360 punten ook niet echt rendabel, dus als hij verliest van Djoko, ook te duur.
Nadal? Houdt zijn knie het? Gaat ie voluit?
Federer? Zie Nadal. Als knie Nadal het houdt EN Rafa gaat voluit, dan schat ik dat Rafa gewoon wint van Federer.

Klein grut? Ja leuk, maar dan moet je wel al het goede kleine grut pakken.

Middelmoot? Zie klein grut.

Een week van veel afwegingen denk ik. (Dus zal het wel weer fout lopen voor mij. Wink)
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#54
Bij dit toernooi is er gewoon BNP Paribas Radio met alle partijen op CC live Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Echt wat voor jou!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Qualifiers zijn opgenomen in het speelschema:

http://www.atpworldtour.com/share/event-...04&draw=ms
Reply
#57
En staan ook al in de FTM draw.
Reply
#58
Staan er al in Japie!
Reply
#59
Staan er bij FTM al in. Wink

Lol Smile
Reply
#60
dat was bedoeld voor de mensen die de draw van FTM willen controleren Wink

volgende keer zal ik het eerst checken...
Reply


Forum Jump: