The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2013
#91
Ik heb Nadal toch genomen. Makkelijke route tot aan de kwartfinale. Als hij van Federer wint (die kans schat ik op 45%), dan heeft hij ook meteen een grote kans om de finale te halen. Verder heb ik nog Djoko als troef. Erg duur, maar wel de grote favoriet. De wedstrijd tegen Murray wordt een regelrechte kraker.
Reply
#92
Leuk, weinig mensen met Murray en er kan dus veel verschil gemaakt worden! Verder Raonic onverwacht veel gekozen en dat geldt eigenlijk ook voor Berdych, hoewel hij voor mij in dat kwart licht favoriet is boven Ferrer.

Malisse last minute nog genomen maar daar krijg ik spijt van denk ik. Hewitt was anders mijn optie geweest. Verder bijna alle q's, die zijn gezien de onzekere toppers rendabel genoeg denk ik.

(07-03-2013, 11:31 PM)Atlanta Wrote: De wedstrijd tegen Murray wordt een regelrechte kraker.

Zeker! Buurs en tampe vs. de rest!
Reply
#93
Heb X eruit gegooid voor Nishikori, dus laat die maar meteen verliezen hier.

(07-03-2013, 11:31 PM)Atlanta Wrote: Ik heb Nadal toch genomen. Makkelijke route tot aan de kwartfinale. Als hij van Federer wint (die kans schat ik op 45%), dan heeft hij ook meteen een grote kans om de finale te halen. Verder heb ik nog Djoko als troef. Erg duur, maar wel de grote favoriet. De wedstrijd tegen Murray wordt een regelrechte kraker.

Ik vind dat je daar te makkelijk over denkt. Hij heeft echt bijna een jaar niet (serieus) op HC gespeeld hè.
Voetenwerk is heel anders en veel belastender voor de knieën.
Hij heeft idd een makkelijke loting, maar zonder enig ritme op HC gaat ie echt niet van Federer winnen en krijgt ie het al zeer lastig tegen Tipsarevic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
(07-03-2013, 11:31 PM)_Tampie Wrote: Leuk, weinig mensen met Murray en er kan dus veel verschil gemaakt worden! Verder Raonic onverwacht veel gekozen en dat geldt eigenlijk ook voor Berdych, hoewel hij voor mij in dat kwart licht favoriet is boven Ferrer.

Malisse last minute nog genomen maar daar krijg ik spijt van denk ik. Hewitt was anders mijn optie geweest. Verder bijna alle q's, die zijn gezien de onzekere toppers rendabel genoeg denk ik.

(07-03-2013, 11:31 PM)Atlanta Wrote: De wedstrijd tegen Murray wordt een regelrechte kraker.

Zeker! Buurs en tampe vs. de rest!

Ik snap de keuze voor Murray niet zo goed. Zei jij niet ook eerder hier dat ie nooit iets gepresteerd heeft hier?
En gaat ie dan dé man in vorm, die echt schier onverslaanbaar is, verslaan na een maand niet gespeeld te hebben?

Raonic-Cilic lijkt me 50-50 en daar vond ik hem te duur voor. Maar dat vind ik wel een mooie pik. Ik koos liever voor Nishi die het tot de QF makkelijker heeft.

En laat Murray eerst maar eens van Nishi en Potro winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
(07-03-2013, 11:39 PM)Ad Wim Wrote:
(07-03-2013, 11:31 PM)_Tampie Wrote: Leuk, weinig mensen met Murray en er kan dus veel verschil gemaakt worden! Verder Raonic onverwacht veel gekozen en dat geldt eigenlijk ook voor Berdych, hoewel hij voor mij in dat kwart licht favoriet is boven Ferrer.

Malisse last minute nog genomen maar daar krijg ik spijt van denk ik. Hewitt was anders mijn optie geweest. Verder bijna alle q's, die zijn gezien de onzekere toppers rendabel genoeg denk ik.

(07-03-2013, 11:31 PM)Atlanta Wrote: De wedstrijd tegen Murray wordt een regelrechte kraker.

Zeker! Buurs en tampe vs. de rest!

Ik snap de keuze voor Murray niet zo goed. Zei jij niet ook eerder hier dat ie nooit iets gepresteerd heeft hier?
En gaat ie dan dé man in vorm, die echt schier onverslaanbaar is, verslaan na een maand niet gespeeld te hebben?

Raonic-Cilic lijkt me 50-50 en daar vond ik hem te duur voor. Maar dat vind ik wel een mooie pik. Ik koos liever voor Nishi die het tot de QF makkelijker heeft.

Murray speelde vorige jaren altijd Dubai en verzaakte in IW.

Nu heeft hij juist Dubai laten lopen om IW te kunnen winnen.
Daarom hoeft hij natuurlijk nog niet van Djoko te winnen, maar die 2 zijn altijd zeer aan elkaar gewaagd. Ik zeg 55-45 voor Djoko.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Ik vind het wel verrassend dat niemand in de top Federer heeft genomen. Hij blijft in de onderste helft toch de favoriet om de finale te halen.
Reply
#97
(07-03-2013, 11:45 PM)Atlanta Wrote: Ik vind het wel verrassend dat niemand in de top Federer heeft genomen. Hij blijft in de onderste helft toch de favoriet om de finale te halen.

inderdaad, maar op dit moment kan hij ook van veel mensen verliezen.

Ik acht een finale Djoko - Federer het grootst, maar een finale Murray - Berdych lijkt mij niet ondenkbaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
(07-03-2013, 11:45 PM)Atlanta Wrote: Ik vind het wel verrassend dat niemand in de top Federer heeft genomen. Hij blijft in de onderste helft toch de favoriet om de finale te halen.

Eens ja, hij is wel wat te duur en daarom naar mijn verwachting niet rendabel genoeg gezien zijn kansen, maar echt niemand heeft hem. De nederlagen tegen Benneteau en Berdych hebben natuurlijk wel twijfel gezaaid.

(07-03-2013, 11:43 PM)buurs Wrote: Ik zeg 55-45 voor Djoko.

Ik denk nog schever, 65-35 voor Djoko, maar dat was voor mij nog voldoende om voor Murray te gaan.
Reply
#99
Federer was bij mij zelfs rendabeler dan Djoko, maar ik vind het risico te groot. Al lijkt ie me wel vol te gaan hiervoor, met 2 maanden rust voor de boeg.
Als je Djoko neemt, heb je er geen geld meer voor. Maar mensen zonder Djoko en wel met Berdych, Nadal of Murray; die hadden mijns inziens idd beter Federer kunnen hebben.

Mij lijkt Djoko-Murray ook 65-35, gezien dat het IW is misschien zelfs 70-30.
Ik denk dat alleen een blessure Djoko van de titel kan houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de veel gekozen Nalbi staat al gelijk een break achter...Cool
Reply
Inmiddels weer 3-3 na bijna een uur spel

Sport1 zendt niet uit?
Reply
Sport1 zendt het uit vanaf zaterdag.
Reply
Ahh ok, wacht ik daarop!
Reply
Alle hooggeklasseerde met veel q's. Zijn deze zo rendabel? Zelfs die tegen elkaar spelen met een tweede ronde tegen nishi
Reply
(08-03-2013, 12:02 AM)Kraai Wrote: En de veel gekozen Nalbi staat al gelijk een break achter...Cool

9-2 tussensprintje van Nalbi, 6-4 3-0 nu.
Reply
(08-03-2013, 12:59 AM)kooltje Wrote: Alle hooggeklasseerde met veel q's. Zijn deze zo rendabel? Zelfs die tegen elkaar spelen met een tweede ronde tegen nishi
Voorlopig presteren de qualifiers uitstekend!
Reply
Prima uitslagen. Vooral Hewitt, Brands en Zverev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Bagh. Hoe dan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Brands wint 'm toch, jammer dat ik in mijn laatste opzet die er niet bij heb staan (en Malisse wel Doh).
Verder weinig spannend toch deze eerste nachten, het gaat om de kanonnen, zeker aangezien de top allemaal het q-veld heeft leeggeplukt.
Reply
ik heb alle q behalve brands en Gulbis....vol voor Baghdatis gegaan..
Slechste scenario tot nu toe dus voor mij, helaas. Puke
Reply
Tering Baghdatis. Het laffe managen wordt vooralsnog beloond.
Reply
Mooi programmaatje vanaf 8 uur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4 partijen om acht uur gelijk allemaal van belang. Puntjes bij elkaar schrapen
Reply
3 vd 4 met belangen. Boredo-Mato niet van belang dacht ik. Petz-Tursu zelfs al vrij belangrijk, beide vrij vaak gekozen. Ik ga voor Petz. Ook Johnson belangrijk om te sprokkelen. Hij moet gravelaartje Andugaaaar pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov was dik favoriet, daarom maar niet beiden gekoezen. Maar dat begint nog niet goed. Ebden en Johson zouden leuk zijn, maar niet essentieel. En die lijken me ook favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bij verlies was petschner nog rendabel Wink

Ebden en Matosevic zijn must wins voor mij naar die piep Baghdatis
Reply
Klasse Ebden en Petz...heb de juiste keuze gemaakt door niet voor Tursu te gaan
Reply
Klasse petje en ebden. Nu alleen maar saaie potten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wanprestatie van Tursunov, en Johnson eigenlijk ook gewoon heel slecht tegen fucking Andujar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zat er aan te komen dat Tursu keer vroeg zou verliezen natuurlijk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: