The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2013
Pffffff
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wanneer begint de mannenfinale? ongelofelijk wat een breaks
Reply
pfff, Murray 3x een break voorgestaan in de 3e set...

Pakken die pot!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(31-03-2013, 07:51 PM)buurs Wrote: pfff, Murray 3x een break voorgestaan in de 3e set...

Pakken die pot!

Je hebt Murray geeneens?
Reply
klopt, maar ik heb 7 euro op combi toernooiwinst williams-murray staan voor 69,30

en jij en tampie zijn de enige echte concurrenten met murray


15-40 Angry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
komen de mensen met murray hier even goed weg zeg... mp ferrer en hij stopt de rally... bal mm in
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Andy, eindelijk weer eens goed nieuws op ftm-gebied.

Nog lekkerder als je het van het begin af aan voorspeld hebt.
Hopelijk blijft dit gevoel nog even.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit kan er ook nog wel bij....

(31-03-2013, 08:31 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Andy, eindelijk weer eens goed nieuws op ftm-gebied.

Nog lekkerder als je het van het begin af aan voorspeld hebt.
Hopelijk blijft dit gevoel nog even.

pff hij heeft ook eens een keertje gelijk en dan direct na de wedstrijd posten. Wat een naar ventje ben je toch
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die 400 bonuspunten hingen wel even aan een zijden draadje. Fysieke uitputtingsslag, even leek Ferrer de fitste maar in de tb was hij zowel mentaal als fysiek op na het gemiste mp.

Degenen met Djoko worden hard gestraft deze week. Ik snap het niet zo, heb het na IW al gezegd dat hij gewoon te duur was en dat was zonder Federer en Nadal natuurlijk nog meer het geval.

Nu naar het gravel, het zal gaan om de beste picks naast Nadal, die is NID denk ik.
Reply
Ik sta nog steeds achter de keus voor Djoko vorige week. Toen zat er ook wel heel weinig tussen 360 en 1000 punten.
Deze week was ie idd stuk minder interessant, door de loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik voel me steeds dommer worden hier, maar leg dan eens uit hoe dat komt? De prijs was ongeveer gelijk, en 2 van zijn belangrijkste tegenstanders deden niet mee in dit toernooi. Dan wordt hij toch alleen maar interessanter?
Reply
Ach ML.

Ad had 910 minder moeten hebben met zn mustpick.
Djoko was deze week veel meer obv dan vorige week.
Vorige week echt een baggerpick. Je weer toch inmiddels hoe hij altijd zijn eigen teams recht praat?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik geloof wel dat ik de achterliggende gedachte begrijp (zijn alternatieven gaan verder komen), maar dat neemt niet weg dat normaal gesproken zijn eigen winkansen ook groter worden met de afwezigheid van die 2.

En ach, vorige week wat geluk gehad, maar deze week zat het wel echt behoorlijk tegen. Gelukkig zak ik minder ver weg dan ik vreesde.
Reply
Ik heb volgens mij mijn argumenten gedurende de afgelopen weken al gegeven, maar hierbij nog een keer.

- Voorafgaand aan vorige week was Djoko onverslaanbaar en dé man in vorm. In IW vertoonde hij scheurtjes, dus was ie voor mij minder interessant in Miami.
- Ik vond Nadal een te grote gok in IW, Federer een non-pick en Murray eigenlijk ook gezien zijn lange afwezigheid en slechte prestaties in IW. En aangezien er nooit echt iemand van buiten de top 6 de finale haalt, laat staan winnen, kom je dan al snel bij Djoko uit.
- Murray was voor mij in Miami een heel logische pick, gezien zijn loting. Als je dan wat qualis erbij neemt en must-picks, heb je al geen geld meer voor Djoko.
- In Miami kwam je heel goed uit met de logische picks Murray, Berdych, Potro plus kleintjes. Dat was in IW niet zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leg ook nog even uit waarom je Ferrer en Gasquet graag in Indian Wells wou?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(01-04-2013, 11:21 AM)buurs Wrote: Leg ook nog even uit waarom je Ferrer en Gasquet graag in Indian Wells wou?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat lijkt me duidelijk als je ziet wat ze in miami presteerden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-04-2013, 09:23 AM)mindlight Wrote: Ik geloof wel dat ik de achterliggende gedachte begrijp (zijn alternatieven gaan verder komen), maar dat neemt niet weg dat normaal gesproken zijn eigen winkansen ook groter worden met de afwezigheid van die 2.

Inderdaad, alternatieven waren nog aantrekkelijker. De verwachte opbrengst voor Djoko zelf was inderdaad iets gestegen (niet veel, omdat zijn vorm zoals Ad terecht zegt, matig leek) maar die van de alternatieven was flink omhoog gegaan. De kosten van het totale veld waren zonder FedEx en Nadal flink lager, de opbrengsten gelijk.
Reply
Jammer dat Berdych verloor van Gasquet. Kost me in de subleague mijn 2e goud, nu met 1627 brons. (1640 goud en 1630 zilver)

Die hadden ook allebei gasquet, terwijl ik Berdych had. Maar al met al niet ontevreden met hoe het tot nu toe gaat. Na mijn dramatische gok op de AO (geen Murray, maar DelPo en een aantal kleintjes) heb ik de weg omhoog in geslagen en sta ik (na de AO 117) nu alweer op 23 in het AK
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: