The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2013
#31
(20-03-2013, 09:01 AM)Ad Wim Wrote:
(18-03-2013, 09:14 PM)Ad Wim Wrote: Djoko, Murray plus een quali. Easy.

Kut, net niet genoeg voor die quali.

Ja nu moet je nadenken he Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Verwacht veel dezelfde teams...Meer dan in IW.
Reply
#33
(20-03-2013, 10:20 AM)kooltje Wrote: Verwacht veel dezelfde teams...Meer dan in IW.

Inderdaad. Daar waren lastigere beslissingen te nemen, zonder meer.
Reply
#34
Wel of niet Djokovic is toch wel een belangrijke beslissing.
Reply
#35
Ben toch benieuwd naar de teams. Maar heb sterk het gevoel dat ik niet veel zal afwijken van teams van buurs, andre, cc. Atlanta heeft altijd wel z'n verrassingen.
Reply
#36
Met deze draw voor mij een duidelijke niet.

Ik ben er wel uit, geloof ik. Beetje tegen m'n principes in, maar zie niet zo gauw een andere oplossing.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ik kies ook anders dan anders Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
(20-03-2013, 10:53 PM)andre Wrote: Wel of niet Djokovic is toch wel een belangrijke beslissing.

Kom op Djoko!
Reply
#39
(20-03-2013, 10:53 PM)andre Wrote: Wel of niet Djokovic is toch wel een belangrijke beslissing.

Vind ik dus wel meevallen. Met een verwachtingswaarde van 800 punten is hij nog niet rendabel genoeg. Dan kan je dus bij toernooiwinst maximaal 200 winnen. Geen Djoko voor mij derhalve.
Reply
#40
Potro mijn grootste twijfel, omdat ie zo veel gespeeld heeft de laatste tijd. Maar voor deze prijs in deze vorm, leek het me een goede optie.

Hup tampie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
(20-03-2013, 10:54 PM)_Tampie Wrote: Ben toch benieuwd naar de teams. Maar heb sterk het gevoel dat ik niet veel zal afwijken van teams van buurs, andre, cc. Atlanta heeft altijd wel z'n verrassingen.

Deze keer is Almagro mijn 'dark horse' Smile

Toch wel aardig wat verschillen deze week. Een mogelijke Raonic - Berdych wordt een kraker.
Reply
#42
Erg weinig Murray. Het was ook mijn minst rendabele speler, maar ik had vorige week al een gevoel dat ie deze week zou winnen. Erg duidelijke favoriet voor de finale, itt vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Als je kijkt naar Murray's resultaten op 1000 toernooien, zie je duidelijk slechtere resultaten. Ik gok het er niet op deze week.
Reply
#44
Murray ook geen makkelijke loting natuurlijk

tomic - dimitrov - seppi/janowicz - tsonga - berdych
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Klopt, het is ook geen zekerheid (wie wel eigenlijk, naast Djokovic?). Maar zijn loting is prima en hij moet toch gaan presteren dit toernooi, met gravel op komst en gezien zijn finaleplaats vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
(20-03-2013, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: Hup tampie!
Jullie zijn er allebei, dus dit is toeval?
Reply
#47
Waar zijn we allebei?

Great minds think alike.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Sela 53x gekozen en kan die druk niet aan
Reply
#49
Uiteindelijk niet voor Djokovic gegaan (wat Tampie zegt), maar dat betekent wel dat ik spelers heb waaraan ik twijfel. Murray vind ik te onzeker (al zou hij ook het toernooi kunnen winnen).

(20-03-2013, 11:20 PM)Ad Wim Wrote: Waar zijn we allebei?
Op het forum.
Reply
#50
Poeh, een totaal ander team dan gemiddeld. Ik heb gewoon de top-6 gekozen niet. Hup Djokovic dan maar!
Reply
#51
(20-03-2013, 11:22 PM)andre Wrote: Uiteindelijk niet voor Djokovic gegaan (wat Tampie zegt), maar dat betekent wel dat ik spelers heb waaraan ik twijfel. Murray vind ik te onzeker (al zou hij ook het toernooi kunnen winnen).

(20-03-2013, 11:20 PM)Ad Wim Wrote: Waar zijn we allebei?
Op het forum.

Klopt, al jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(19-03-2013, 01:55 PM)Stille Wrote: zeker ja
er moeten nu al wat risicootjes genomen worden dus murray, almagro, del potro komen er in

Wat een blufkop ben je ook. Geen Murray, geen Almagro en ook geen Del Potro in je team. Idontgetit Wink
Reply
#53
Typisch Big Grin
Reply
#54
En zelfs dat was helemaal geen risico.

TWee niet-gekozen qualis eruit en Sela door, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
(20-03-2013, 11:19 PM)andre Wrote:
(20-03-2013, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: Hup tampie!
Jullie zijn er allebei, dus dit is toeval?

Ik vond het wel obvious dat mijn team vaker zou voorkomen. Nog 2 deelnemers hebben hetzelfde, anja en danejstrup. In de scenariocalculator (volgens mijn verwachting dus) winnen we 4-way goud bij Murray def. Djoko, en is het goud voor Stille, Scholten en Overdune bij Djoko def. Murray.
Reply
#56
(21-03-2013, 12:30 AM)Atlanta Wrote:
(19-03-2013, 01:55 PM)Stille Wrote: zeker ja
er moeten nu al wat risicootjes genomen worden dus murray, almagro, del potro komen er in

Wat een blufkop ben je ook. Geen Murray, geen Almagro en ook geen Del Potro in je team. Idontgetit Wink

Heb om 21.30 uur alles omgegooid nadat iemand mij ging uitdagen mbt hogere eindklassering. Daar is meer te verdienen dan het AK bij ons

En uiteindelijk heb ik met Djokovic wel een gok (maar 51x gekozen)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
De zoveelste keer, stille, dat je je woorden niet nakomt Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Meer dan het AK bij ons? Wat zijn dat voor idiote weddenschappen dan? 1000 euro?
Reply
#59
Yep 150 eurootjes (maar niet met iemand van het forum)
Ik moet gewoon zorgen dat ik in de top 15 eindig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
(21-03-2013, 11:39 AM)Stille Wrote: Yep 150 eurootjes (maar niet met iemand van het forum)
Ik moet gewoon zorgen dat ik in de top 15 eindig

ha ha, dat lijkt me een vreemde weddenschap...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: