The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De invloed van een forum op een leven
#1
Disclaimer: Alvast excuses voor de behoorlijk lange, nostalgische post, maar ik vond dit moment wel een post waard.

Ruim 10 jaar geleden kwam ik terecht op het tennismanager forum van sportdreams. Al snel was ik verslaafd en kwam ik daar meerdere keren per dag. Eerst op het oude blauwe forum en later op hun modernere forum waar ik ook moderator werd voor het tennis deel.

Op een dag was dit forum echter opeens verdwenen. Niemand kon er meer bij en niemand wist waarom. Na een paar dagen berichtjes sturen op hattrick besloten jazz en ik om een simpel eigen forum op te richten. Al snel was zo ongeveer iedereen van dat oude forum op dit nieuwe forum te vinden en hadden we een levendig forum. Eindelijk volledige controle voor de gebruikers over het hele forum, wat een vrijheid.

In die periode was ik ook tijdelijk gestopt met mijn opleiding en had ik dus veel vrije tijd. De vrijheid van een forum in eigen beheer beviel me wel en ik ging aan de slag om ook een eigen competitiemanager te maken. Gratis te spelen voor iedereen en zelfs met prijzen door onszelf gesponsord. Met als hoogtepunt de kaarten voor een wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK 2006 in Duitsland.

Wat begon als hobby ging al snel veel tijd in zitten en waar ik eerst richting economie of rechten zat te denken als carriererichting besloot ik dit om te draaien en ik ging een ICT opleiding doen aan de HVA. Eindelijk had ik mijn roeping gevonden en ik ging dan ook binnen 3 jaar door een 4-jarige opleiding en zit vandaag de dag nog steeds in de ICT.

Eind 2006 kreeg ik een berichtje van Elikian, of ik een website wilde bouwen voor zijn MV-game. Nog vrij basic, alle verwerkingen deed hij zelf en hij voerde zelf alle scores in. Hij wilde echter wel een site die er wat beter uitzag dan de platte tekst die hij zelf erop zette. Bovendien wilde hij mensen de mogelijkheid geven om een team te maken in plaats van het heen en weer sturen van excel files. Toen Elikian dan ook besloot te stoppen met de MV-game heb ik niet lang hoeven nadenken om te besluiten dit spel in iets andere vorm voort te zetten. Inmiddels is dit uitgegroeid tot een prachtige site met een ongelofelijk fanatieke spelersgroep waar ik nog dagelijks ongelofelijk veel plezier uit haal.

In die periode werd er ook al veel over poker gepraat op het forum. In het begin leek het me maar niks maar op een gegeven moment intrigeerde het me toch wel en ik besloot wat te gaan spelen op internet. Dit werd steeds meer en op een gegeven moment speelde ik bijna dagelijks. Een nieuwe passie was geboren. Een passie die me ook veel ervaring heeft opgeleverd. Mijn eerste tv-moment (ok het was kort maar ik zat toch maar mooi) tijdens pokerkampioen van nederland en ook een vakantie naar las vegas die zonder deze passie waarschijnlijk nooit had plaatsgevonden zijn daar toch wel de hoogtepunten van. Het echte hoogtepunt moest echter nog komen.

Iemand die deze passie met me deelde was gittermaster. Ik had gittermaster al een paar keer ontmoet bij forummeetings en hattrickmeetings en het duurde dan ook niet lang voor er ook pokermeetings kwamen. Aangezien gittermaster en ik ook nog eens vlakbij elkaar woonden waren er ook regelmatig toernooiavondjes met z'n allen op de laptop.

Gittermaster besloot op een avond 4,5 jaar geleden ook eens een live toernooiavondje te organiseren. Tijdens deze avond kwam er ook een meisje, Sam. Sam en ik hadden al snel meer contact en het duurde dan ook niet lang voor we een relatie hadden. Een jaar later kocht ik m'n eigen huis en ze heeft welgeteld nog 1 avond thuis geslapen voor we besloten dat het misschien slimmer was om samen te gaan wonen.

Vorige week vond ik dat het wel tijd was voor de volgende stap in onze relatie en ben ik op 1 knie gegaan. Gelukkig zei ze meteen ja!

Direct of indirect, in the end heb ik een groot deel van mijn leven te danken aan dit forum en kan ik niet gelukkiger zijn. Ik hoop dan ook dat dit forum en de mensen erop nog lang hier blijven en een onderdeel in mijn leven blijven spelen.
Reply
#2
Ik ben ook even in de archieven gedoken. Hieronder wat screenshots van oude versies van de sites:


Attached Files Thumbnail(s)
                   
Reply
#3
Maccie!!!!!!!!
Gefeliciteerd kerel, of moet ik zeggen gecondoleerd.... Wink
trouwen!!! pfff.
Mooi stuk om te lezen man.
Ik heb aan dit forum ook een aantal vrienden/kennissen over gehouden.
Een jaar of tien geleden postte Bumme op het forum of iemand zin had om mee te gaan naar Volendam (ik meen tegen GAE). Ik reageerde en heb daarna 3 jaar gespeeld in zijn vriendenteam bij Muiderberg. Al spreek ik Bumme niet heel veel, is het wel mijn maatje geworden.
Leuke tijd gehad.
Ook poker is eigenlijk door dit forum bij mij begonnen.
Ik speel nu nog wat spelletjes op de Iphone met Waf en sms nog sporadisch als er iets leuks mbt feyenoord te melden valt. Vandaag maar even niet Wink

Ook geregeld wat pokeravondjes gehad in de kroeg via Treesong.
En zoals je zelf al omschreef hebben ook wij elkaar leren kennen via dit forum.

Ik moet zeggen dat ik het forum van "toen" ook wel mis. Voor de tijd van "het afzeiken" waren er echt leuke discussies op dit forum. Helaas verdween dat op de een of andere manier en is het forum niet meer het forum wat het ooit was.

Samenvattend; ook ik heb wel eea te danken aan dit forum en zou willen dat het weer wordt zoals het ooit was!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Fantastisch verhaal Mac. Gefeliciteerd man!
Ik ben ook al behoorlijk actief geweest op dit forum. Ook nog meegedaan aan de MV game van Eli.
Een tijdje de ITT gedaan op het voetbal forum en niet te vergeten de Bookies!!

Ook poker is bij mij binnengeslagen en ben in den beginne zelfs nog met buurs naar een live toernooitje in Emmen geweest.
Ook bij mij heeft het geleid tot een klein tv succesjeBlush
Ook ik was in beeld bij het pokerkampioenschap van nederland en ben later nog actief geweest op de Unibet Opens in Valencia en Londen.

Ook heb ik leuke forum meetings meegemaakt met onze tennisvrienden, stille, haggie, cc, scholten, adwim, buurs en wellicht vergeet ik er nog een paar.
Samen naar Ahoy en natuurlijk het weekendje in Baak.

Ik doe ook nog steeds mee aan de TTT van Mitch en natuurlijk Tennismanager. Mijn zoon, die inmiddels al 19 is, doet ook fanatiek mee en helpt mij nu wekelijks met een team maken.
Hij was er ook al bij toe hij nog maar een jochie van 10 of 11 was.

Al met al, geen dag zonder op het forum te kijken.
Mac, bedankt en ga dooooooooooooor.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#5
Mac, gefeliciteerd!

Laatste half jaar kijk ik niet meer dagelijks, daarvoor wel. Weet niet eens wanneer ik op het SD forum begon, ik denk begin 2003 toen ik benieuwd was of iemand blessures en/of schorsingen bijhield.
Begin alleen in voetbal gekeken, toen wat verder gaan kijken op het forum en daar is de ellende begonnen......

hattrick, MZ, footstar nog diverse dingen en toen in 2004 of 5 .......TRAVIAN......

Ben echt de weg kwijt geraakt door dat spel, slapeloosheid, afspraken uitstellen , want moet nog ff inloggen, werk onderbreken om naar het slotervaart te rijden om in te loggen.....
2 jaar geleden nog een keer met Saartje samen een account gedaan en na veel dorpen kwam dat gevoel weer en ik heb toen travian op zwart gezet.
Poker ook via dit forum, ook behoorlijk serieus opgepakt, maar na 2 jaar intensief te hebben gespeeld, ben ik er wel achter dat daar ( helaas) mijn toekomst niet in zit. Ben gewoon niet goed genoeg.

De enige die ik IRL heb ontmoet is Saartje. Ben niet zo van forummeetings en zo....achteraf wel jammer, maar het is niet anders.

tegenwoordig nog wel aan het stoeien met wat online managerspellen, maar vooral online racen op de xbox met Forza 4.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Welcome back, deshotas. You last visited: 05-09-2012

he mac

hierbij ook mijn felicitaties!

ik ben nooit veel actief geweest meer type ''forummeelezer/quizoppakker''
ook poker enzo en proberen veel van gitter te winnen ivm onze side bets

maccie jij en je meissie van harte gefeliciteerd! Smile

bedankt voor je forumacties Eusa_clap
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#7
Gefeliciteerd!

Begon bij mij met Championsleague manager.
Ooit in november een een eerste bijeenkomst met EJR, Chomsky, Treesong, Mige G en Saar in Den Haag.
Later nog vaker uitstapjes gemaakt met andere Forummers (Amstelpark, Vondelpark, wedstrijd oranje).

Nu nog contact met Gittermaster, EJR en Treesong. Al een stuk minder dan voorheen maar we bellen of smsén wel zo nu en dan.

Forum is voor mij een erg leuke tijd geweest maar mijn actieve periode is afgesloten. Voornaamste reden is dat ik het gezeik en gezuig van sommige mensen (waf in het bijzonder) zat was. Geen zin en tijd meer om daar mijn aandacht aan te besteden.

Lees nu eens in de twee weken even of er een leuk berichtje staat maar daar blijft het wel bij.

Wees gegroet,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Mooi man! ook namens mij gefeliciteerd!! Eusa_clap
Wel mooi te lezen wat voor invloed dit op je leven heeft gehad zeg...
Ook ik ga al een aantal jaartjes mee hier alleen ging het bij mij meer om het CM-spel.. ik heb van al het afzeiken of moeilijke discussie weinig meegekregen.. voor mij ging het meer om de geschortsen van Fred Naaigaaren en de prachtige posts van EB Smile
Helaas in de loop der jaren zelf ook minder tijd ervoor gekregen en liep het op het forum ook al snel leeg.
Maar ook Kleine Jan's worden groot en ook deze ging , na de geboorte van zijn dochter vorig jaar, voor de bijl.... 28 aug 2013 gaat er getrouwd worden Smile

Toch heeft dit forum mij wel wat opgeleverd namelijk, naast een paar hoge klasseringen in CM, een vriend voor het leven en iemand die ik nog steeds dagelijks spreek : Riekki Flower
Wie dit leest is gek
Reply
#9
(01-04-2013, 07:10 PM)Bumme Wrote: Gefeliciteerd!

Begon bij mij met Championsleague manager.
Ooit in november een een eerste bijeenkomst met EJR, Chomsky, Treesong, Mige G en Saar in Den Haag.
Later nog vaker uitstapjes gemaakt met andere Forummers (Amstelpark, Vondelpark, wedstrijd oranje).

Nu nog contact met Gittermaster, EJR en Treesong. Al een stuk minder dan voorheen maar we bellen of smsén wel zo nu en dan.

Forum is voor mij een erg leuke tijd geweest maar mijn actieve periode is afgesloten. Voornaamste reden is dat ik het gezeik en gezuig van sommige mensen (waf in het bijzonder) zat was. Geen zin en tijd meer om daar mijn aandacht aan te besteden.

Lees nu eens in de twee weken even of er een leuk berichtje staat maar daar blijft het wel bij.

Wees gegroet,

Bumme


Hoe is het met hem?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
de forum awards.. ik zou ze bijna vergeten Smile
.. haha zijn die uitslagen niet nog ergens terug te halen? Eusa_clap
Wie dit leest is gek
Reply
#11
(01-04-2013, 07:10 PM)Bumme Wrote: Gefeliciteerd!

Begon bij mij met Championsleague manager.
Ooit in november een een eerste bijeenkomst met EJR, Chomsky, Treesong, Mige G en Saar in Den Haag.
Later nog vaker uitstapjes gemaakt met andere Forummers (Amstelpark, Vondelpark, wedstrijd oranje).

Nu nog contact met Gittermaster, EJR en Treesong. Al een stuk minder dan voorheen maar we bellen of smsén wel zo nu en dan.

Forum is voor mij een erg leuke tijd geweest maar mijn actieve periode is afgesloten. Voornaamste reden is dat ik het gezeik en gezuig van sommige mensen (waf in het bijzonder) zat was. Geen zin en tijd meer om daar mijn aandacht aan te besteden.

Lees nu eens in de twee weken even of er een leuk berichtje staat maar daar blijft het wel bij.

Wees gegroet,

Bumme

Hamburg!!! Smile

En bijna vergeten dat ik dankzij Kleine Jan, een prima locatie in Thailand had gevonden... Viva SamsenSam....
The great old Ludwig von...
Reply
#12
Feli Mac!!!!

Blijven mooie herrineringen op het forum....de complotten van Waf, de witte broek van boca of de kat van EBHakkuhHakkuh
Make tea, not war
Reply
#13
Hamburg inderdaad vergeten. Goed teken toch dat ik dat gewoon als een uitje met vrienden zag ? Wink

Ben trouwens ook Fabian vergeten, die ik ken via het forum en met wie ik een paar mooie uitwedstrijden van Ajax heb bezocht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
of de echt oude tijd met Moker!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#15
Overigens vergeet ook ik nog iemand. Antidote! Al is t voornamelijk online, veel contact met hem dankzij dit forum
The great old Ludwig von...
Reply
#16
(01-04-2013, 07:10 PM)Bumme Wrote: Gefeliciteerd!

Forum is voor mij een erg leuke tijd geweest maar mijn actieve periode is afgesloten. Voornaamste reden is dat ik het gezeik en gezuig van sommige mensen (waf in het bijzonder) zat was. Geen zin en tijd meer om daar mijn aandacht aan te besteden.

Lees nu eens in de twee weken even of er een leuk berichtje staat maar daar blijft het wel bij.

Wees gegroet,

Bumme

Ik sluit me hier helemaal bij aan, het was leuk, maar het is over. Ik volgde overigens alleen het voetbalgedeelte en de algemene gedeelten, kantine en zo. Ik heb niemand echt ontmoet, hoewel ik wel eens met Treesong een soort principe-afspraak gemaakt heb voor in de Amsterdamse Poort, maar het is er nooit van gekomen. Wel had ik regelmatig contact met hem via prive-berichten, voornamelijk over de muziek van Neil Young. Treesong was plotseling verdwenen, ik heb nooit begrepen waarom, ik vond het een beetje raar, daarom zou ik toch wel graag weten hoe het met hem is.
Verder had ik incidenteel wel contact met een aantal andere forummers, ik heb nog online geschaakt met o.a. Gittermaster, de enige die mijn niveau benaderde Big Grin, althans wat betreft de forummers tegen wie ik daadwerkelijk gespeeld heb.
Over zeiken gesproken, maar dan op een leuke manier, er schiet me nu nog een een naam te binnen: Dommel, ook al lang weg.
De mazzel iedereen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#17
Ik heb Treesong op facebook, lijkt goed met m te gaan voor zover ik dat aan facebook kan zien natuurlijk Wink

Ik weet dat hij stopte met t forum omdat t teveel tijd opslokte voor m. Dat was idd wel vrij plotseling.
Reply
#18
Ik doe niet aan facebook. Doe hem maar eens de groeten van mij als dat kan.
May The Schwartz Be With You
Reply
#19
Prachtig verhaal Mac.
En natuurlijk gefeliciteerd !!!
Reply
#20
He hallo allemaal, ik zat net te denken: Zou dit forum nog bestaan? Google bracht geen uitkomst en toen schoot het me ineens weer te binnen: competitieteam!

Op 1 of andere manier toch mijn login+ww onthouden, en meteen naar het voetbal gedeelte. Helaas moet ik constateren dat er niet meer levendig gediscussieerd wordt over voetbal en OT-zaken, het is wel een beetje over als ik de forumindex zie.

Allereerst natuurlijk de felicitaties aan Mac en alle anderen die inmiddels vader zijn geworden of andere stappen in het leven hebben gemaakt. En ook leuk dat je me nog herinnert als "leuke zeikerd" Berend Botje. Of moet ik Boris Boef of Rik de Kikker zeggen? Smile

Ik kon het natuurlijk niet laten om even te reageren in dit topic vol nostalgie, dus hier even een flashback en update over mijn "carriere":

Begonnen in de zomer van 2001! op het Tour de France forum van Sportdreams. Toen dat na een paar weken over was de andere fora ontdekt, en dan vooral de competitiemanager. Namen uit de begintijd die ik me herinner zijn Gekhoah en Pluut, allebei uit Den Haag. Gekhoah vooral om zijn originele Haagse scheldwoorden en bij Pluut ben ik ergens rond 2002 nog op bezoek geweest. Pluut zat echt dag en nacht op het forum.

Al snel werden er allerlei activiteiten buiten competitiemanager georganiseerd. Ik herinner me darttoernooien op spelpunt(uitgeschakeld door EB Sports...), wedstrijden uit exotische competities voorspellen in de toto van Mist, knock-out toernooien gebaseerd op de weekendscores van je CM-team. En dan de namen: Lamme Lennie, Moker, EJR(van de sinterklaasgedichten), Treesong, Matador, Peter, Harry Bierdop, Mayo, Gerben Zonderland en vele anderen. En natuurlijk Davydoff die door iedereen in de zeik werd genomen, omdat hij vroegtijdig uit Australie terugkeerde door heimwee als ik het me goed herinner. Op een gegeven moment had ik bijna iedereen in m'n MSN-lijst staan. Hoogtepunt een forumbijeenkomst in Amsterdam.

Maar wat was het leuk, iedere week een team maken voor je competiemanager en champions league manager en daar dan een volle week over lopen ouwehoeren, en alle andere zaken die altijd besproken werden. Mensen bashen hoorde er gewoon bij en werd ook gewoon geaccepteerd, zou op de fora van tegenwoordig niet meer kunnen. En ik besef me terdege dat ik mijzelf hier vrij regelmatig schuldig aan heb gemaakt Big Grin

Het is al door anderen aangehaald, Poker greep ook mij meteen bij de strot. In het begin nog vrij onschuldig allemaal, samen met EJR en Treesong elkaars starthanden doorgeven zodat we meer kans maakten op Pacific PokerTongue.
Omdat ik in die tijd zonder werk en relatie zat, alles op poker gezet en in de pionierstijd bakken met geld verdiend op Everest Poker. Dit was ook de tijd dat ik hier steeds minder kwam(rond 2006), het werd allemaal al wat minder vooral vanwege dat eeuwige gedram en gezeur van forummer Waf. Mensen die niet echt pasten op dit forum namen steeds meer de overhand en ook ik haakte af. Het gezellige forum van de jaren 2001-2006 was niet meer.

Met poker ging het echt super tot het jaar 2007.Veel toernooien met hoge buyinns gespeeld zowel op internet als in Holland Casino. Door het steeds hoger wordende niveau kwam er echter steeds minder geld binnen, of ik was gewoon niet goed genoeg(waarschijnlijker Blush ), en ik betrapte mezelf erop dat ik steeds vaker aan de roulette en Blackjack tafels in Holland Casino te vinden was om proberen toch maar wat te verdienen maar dat werkte natuurlijk niet. En daar ik volledig van het Poker afhankelijk was ben ik eind 2007 gewoon weer aan het werk gegaan. Momenteel speel ik af en toe nog eens een low stakes online toernooitje, maar dat was het dan ook wel.

Via een toenmalige collega mijn huidige vrouw ontmoet, en verhuisd naar het zuiden des lands. In 2011 op 37-jarige leeftijd voor het eerst vader geworden en in juli verwachten we een 2e.

Leuk om te lezen hoe het andere forummers is vergaan, al zou het leuk zijn om te weten wat er van alle anderen is geworden.
Reply
#21
Ik lees af en toe wel eens mee maar vroeger was alles beter op het forum. IRL met Bumme, Saartje, Fabian, Treesong, EJR, waf en gittermaster met enige regelmaat contact gehad. In Leiden in kroeg voetbalwedstrijd gekeken, geen idee welke, en regelmatig bij Ajax ingedronken. Met Gittermaster afgelopen kampioenswedstrijd zelfs nog. Treesong was ineens verdwenen maar leeft blijkbaar nog wel.
Hoogtepunt van de gekte was Travian. Om twee uur 's nachts de wekker zetten omdat dan grondstoffen zouden aankomen en er natuurlijk direct gebouwd moest worden. Dat vond mijn vrouw wel tamelijk apart, om het maar voorzichtig uit te drukken. Zelfs op vakantie altijd op zoek naar internet (toen nog niet mobiel) om dorpen uit te breiden. Ben eigenlijk blij dat ik geen forumaddict meer ben, heb het tegenwoordig druk genoeg.
En Mac, feli!
Reply
#22
Shhh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
Zo eens per halfjaar kijk ik eens even of er nog wat te beleven valt op het oude sportforum. Als ik het me goed herinner begon het allemaal in 1998 met een Formule 1-manager (witte forum) en daarna de CL-manager met het blauwe forum. De eerste kwam ik op een gegeven moment alleen nog maar om de laatste nieuwtjes te checken en switchte naar het blauwe forum omdat het daar ook ging het ook om de gezelligheid. Maar zoals veel mensen hierboven al gezegd hebben: op een gegeven moment ga je andere dingen belangrijker vinden en daar meer tijd aan besteden. Ik was nog wel op de voetbalpicknick in het Vondelpark, ik heb Bocaloca een paar keer ontmoet, toen ik gedetacheerd zat bij de gemeente Zoetermeer en ik kwam later Bakke nog eens toevallig tegen in Arnhem, vlakbij het stadion. Enkele van de mensen hier heb ik als contact op Facebook, maar er is eigenlijk maar eentje die ik regelmatig spreek.

Wel speel ik nog Footstar en daar zitten volgens mij nog meer van hier.

@Dommel; waar woon je precies? Nog veel zuidelijker dan waar ik woon kan bijna niet, want ik ben sinds 4 jaar Mestreechteneer. Bier

Toen ik vandaag trouwens wat zat te zoeken naar hoe het nu met sportdreams is, zag ik dit:
http://www.mydomaindetails.com/about/sportdreams.com
Het account loopt toevalligerwijs morgen af. Iemand belangstelling?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#24
Ik zag zojuist een oud berichtje van Adder op Managerzone met een verwijzing naar dit topic.

Heel erg laat natuurlijk maar alsnog gefeliciteerd Mac.
Verder, nostalgie!
Ik geloof dat ik ook ergens lang geleden via F1 manager op dat witte forum binnen was gekomen en later op het blauwe forum. En ook nog in de tussenfase op dat blauwe forum van Mike Wes.
OP CT voornamelijk op het voetbalforum gepost, maar niet super veel. Volgens mij meestal discussies met Waf die het altijd anders zag als anderen. En een tijdlang veel op het Travian deel.
Sinds de overgang naar dit forum ben ik hier eigenlijk nog nauwelijks geweest. Tennis boeit me niet en het voetbalforum is nagenoeg dood heb ik het idee.

Ik zie wel in Footstar nog wat mensen van hier rondhangen en bij Managerzone lopen er ook nog wat rond uit de oude CT tijd.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: