The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#91
Anderson is favoriet bij de bookies, 1,67 om 2,38.

Scholten weekwinnaar indien Waw def. Anderson en Almagro def. Isner/Monaco, lijkt mij het meest realistische vervolg. Maar kan nog van alles anders lopen natuurlijk.
Reply
#92
(13-04-2013, 10:27 AM)rhubarb Wrote:
(13-04-2013, 09:13 AM)Ad Wim Wrote: Haas heeft m'n week behoorlijk verkloot. Maar als Klizan Anderson gewoon pakt vanmiddag, en Almagro het toernooi wint, valt het mee.

Klizan favoriet in jouw ogen?

Ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
(13-04-2013, 11:26 AM)_Tampie Wrote: Anderson is favoriet bij de bookies, 1,67 om 2,38.

Scholten weekwinnaar indien Waw def. Anderson en Almagro def. Isner/Monaco, lijkt mij het meest realistische vervolg. Maar kan nog van alles anders lopen natuurlijk.


Hmm, je maakte me erg blij een uur geleden, maar de teleurstelling is nu groot.
Reply
#94
Lekker Anderson!!
Reply
#95
Prima Kev!
Reply
#96
Anderson NID, door de nederlaag van Wawrinka nu ook serieuze titelkansen.

(13-04-2013, 06:15 PM)Scholten! Wrote:
(13-04-2013, 11:26 AM)_Tampie Wrote: Anderson is favoriet bij de bookies, 1,67 om 2,38.

Scholten weekwinnaar indien Waw def. Anderson en Almagro def. Isner/Monaco, lijkt mij het meest realistische vervolg. Maar kan nog van alles anders lopen natuurlijk.


Hmm, je maakte me erg blij een uur geleden, maar de teleurstelling is nu groot.

Sorry, ik had niet alle scenario's bekeken, maar alleen bij toernooiwinst van Isner gaat de weekwinst aan je neus voorbij.
Reply
#97
Idd, hartsikke nid. Hoe kon ik zo stom zijn? Anderson haalt immers wekelijks een finale in een graveltoernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Honger Hakkuh
Reply
#99
Zo dan, Isner die Almagro pakt op gravel, vreemd!
Reply
waarom vreemd?

isner kan natuurlijk wel wat op gravel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nja, Almagro kan natuurlijk een stuk meer op gravel.
Reply
En de laatste tijd kan Isner niet zoveel, verrassend dus.
Reply
Zeker verrassend. Wat mij betreft vooral door de recente vorm van Isner. Wat de ondergrond betreft moet je met het gravel in Houston altijd een slag om de arm houden.
Reply
(08-04-2013, 11:11 PM)Ad Wim Wrote: Lol, wat een bizarre keuzes deze week. Kijk al die mensen met Anderson, monaco en Verdasco. En Wawrinka kan zich ook vrijwel nooit opladen voor zulke toernooitjes.
helaas geen tijd meer gehad om karlo eruit te halen.

volg jij het wel? Eigenlijk een mooie om te bookmarken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Trieste reactie zo na afloop van de week. Had dat dat gelijk gezegd.
Reply
Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(15-04-2013, 09:36 AM)mindlight Wrote: Trieste reactie zo na afloop van de week. Had dat dat gelijk gezegd.

Tevens is er geen 1 toernooiwinnaar geworden
Reply
Ik vermoed dat dit gaat over mijn post aan het begin van de week.
Anderson zat ik idd naast, had niet gedacht dat ie zo veel kon op gravel. Hij had ook nooit eerder zoiets gepresteerd op gravel.

Maar Verdasco is gewoon een slechte keuze geweest, en Wawrinka en Monaco waren eigenlijk ook niet rendabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-04-2013, 11:22 AM)Ad Wim Wrote: Maar Verdasco is gewoon een slechte keuze geweest, en Wawrinka en Monaco waren eigenlijk ook niet rendabel.

Eens mbt Verdasco, Waw en Monaco zijn denk netaan rendabel genoeg, maar geen superkeuzes achteraf.
Reply


Forum Jump: