The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#1
De draw van Barcelona is uit: http://www.atpworldtour.com/posting/2013/425/mds.pdf
Reply
#2
En Boekarest: http://www.atpworldtour.com/posting/2013/773/mds.pdf
Reply
#3
db is open, succes!
Reply
#4
Haase wordt lekker geveegd, maar ik begrijp dat zn tegenstander een talent is?
Reply
#5
Standaard gravelspelertje

maar hij heeft een aantal futures op rij gewonnen, dus een enorm talent.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Dat is ie idd, maar is ongeveer een jaar geblesseerd geweest, dus flinke tik gehad. Maar inmiddels weer behoorlijk aan de weg aan het timmeren. Hij choket wel hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Nee hoor hij wint van Haase. Topdag voor de Nederlandse mannen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
Best nog een lastige week trouwens.
Reply
#9
Hoe komen ze erbij dat Andujar dik favoriet is tegen Zemlja (1.36 tegen 3.00)? Ze staan nog volkomen gelijk (6-6 2-2).
Reply
#10
Moet wat inhalen, dus maar eens wat aparte keuzes gemaakt.
Al denk ik dat je met Nadal weinig kunt winnen, en veel kunt verliezen.

Op naar een finale Simon-Zeballos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Heeft Nadal al afgezegd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
(22-04-2013, 10:02 PM)Ad Wim Wrote: Moet wat inhalen, dus maar eens wat aparte keuzes gemaakt.
Al denk ik dat je met Nadal weinig kunt winnen, en veel kunt verliezen.

jij gaat minimaal 300 pnt verliezen, dus je moet nadal kiezen om niet te verliezen.
zonder rafa kun je niet winnen.

(22-04-2013, 10:03 PM)centre court Wrote: Heeft Nadal al afgezegd?

die gaat natuurlijk 500 ophalen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
(22-04-2013, 10:02 PM)Ad Wim Wrote: Moet wat inhalen, dus maar eens wat aparte keuzes gemaakt.
Al denk ik dat je met Nadal weinig kunt winnen, en veel kunt verliezen.

De alternatieven zijn matig, dus als hij het toernooi wint is hij wel een must. Nou zie ik niet direct waarom hij niet zou winnen, maar kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.
Reply
#14
Heb bijna hetzelfde team als Buurs (Kuznetsov/Dimitrov om Monaco). Tennistempel zonder Nadal. Kans om in te lopen wellicht?
Reply
#15
Tennistempel heeft het meestal wel goed gezien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
(22-04-2013, 10:05 PM)_Tampie Wrote:
(22-04-2013, 10:02 PM)Ad Wim Wrote: Moet wat inhalen, dus maar eens wat aparte keuzes gemaakt.
Al denk ik dat je met Nadal weinig kunt winnen, en veel kunt verliezen.

De alternatieven zijn matig, dus als hij het toernooi wint is hij wel een must. Nou zie ik niet direct waarom hij niet zou winnen, maar kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.

Ik weet niet of de alternatieven matig zijn.
Ik heb een paar gasten die een beetje onzin zijn, maar wilde toch wel erg graag Simon, Zeballos, etc.

Als Zeballos, Simon en Seppi de SF halen, wat heel logicsh is, en een van hen wint het toernooi, zijn de alternatieven prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Simon en Seppi hebben een grote kans op de SF, dat klopt. Dus dat zou logisch zijn, dat ze die halen, maar het is ook niet heel gek als het niet gebeurt. Tenzij niet fit, is Nadal een must deze week wat mij betreft. Zie het aantal picks in de top 25.

Zeballos is een rare knakker en kan de SF halen, maar kan er ook prima 1R, 2R of QF af. Ik hou het op een nederlaag in QF.

Ten slotte; ik had moeten zeggen: naar mijn mening zijn de alternatieven te matig.
Reply
#18
O, ik ben het met je eens dat nadal een logische pick is. Maar mocht ie zich terugtrekken of ergens kapot gaan, kan ik een slagje slaan. En het is niet per se zo dat ik verlies als hij toch wint. Beetje heg Djoko-verhaal in IW en miami.
En ik ben dus bewust hiervoor gegaan.

Zie wel dat ik met mijn laatste geld heb lopen kloten. Kwam in tijdnood en heb toen wat jongens genomen die al door zijn, maar ik heb Monfils wel een beetje over het hoofd gezien na de terugtrekking van fognini.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ik ook Ad...moet hier winnen om rendabel te zijn.

Lastigste keuze vond ik robredo of Dimitrov. Vamos Tommy!
Reply
#20
Tennistempel heeft toch wel een apart team. Geen Nadal, ok, maar bv ook geen Dimitrov en zet hij in op het falen van Ferrer (waarom anders Tursu, die gaat dat echt nooit winnen). Verder alleen maar rukkers in Boekarest. Maar goed, hij staat 1, dus ik zal wel weer met mn mond vol tanden staan aan het eind van de week. Smile
Reply
#21
Geen Dimitrov snap ik wel, hij gaat daar voor Robredo, die ook wel aardig in vorm is en thuis speelt.

Voor de rest had ik ook wat grotere jongens in Boekarest genomen, maar ik hoop wel dat ie de juiste tactiek heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Volandri geeft geblesseerd op. Mag je dan als LL gewoon weer meedoen? Raar maar waar blijkbaar. Hij wordt zelfs gekozen door de nr.1 van FTM.
Reply
#23
Omdat ie wist dat ie ll zou zijn geeft ie op. Die pakt gewoon monfils hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
(23-04-2013, 09:40 AM)centre court Wrote: Omdat ie wist dat ie ll zou zijn geeft ie op. Die pakt gewoon monfils hoor.

Serieus? Heel apart allemaal. Ik gok toch maar weer met die zwarte parel.
Reply
#25
Allez Kenny!

Nieminen heeft het niet gemakkelijk, die mag er wel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
nieminen sleept hem er nog wel uit
Reply
#27
Geeft wel even zijn break voorsprong weg Undecided
Reply
#28
Nieminen wint (helaas) opnieuw de 3e set TB.
Reply
#29
Jammer Kenny. Maar alternatieven Hajek en Cipolla zijn er ook uit.
Nieminen is jammer, maar die is wel weer wat moeier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Robredo komt niet eens aan een wedstrijd tegen Dimitrov...Sad
Reply


Forum Jump: