The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
gaat nog steeds helemaal gelijk op. 2 sets gelijkwaardig, en allebei 1 set beter. wat een ontknoping. zal nadal hier dan z'n reeks beeindigd zien?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer twee keer naar deuce in zijn servicegame terwijl Rafa hem op love wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan Nadal naar deuce en dan weet je het al. Federer is zo ongelooflijk goed op de juiste momenten.

Wel superkut voor TM dit. Maar het kan nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kut kut. was nog eens 30 puntjes extra geweest op mensen zonder nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb het gevoel dat Nadal het momentum uit handen gegeven heeft. Hij was duidelijk de betere in set 2 en 3 en begon goed aan set 4 met 2 bp's. Dat lijkt het breekpunt geweest te zijn, want daarna is het alleen maar Federer geweest.

Maar jij hebt het gezien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal mist wel 2 bp. dat kan dus niet he. maar 't was in de game 40-15 voor federer. de fighting spirit is er nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal mist 2 bp's om terug in de wedstrijd te komen. Nu 4-1, lijkt me gelopen.

GODVERDEGODVER. Komt Haggie goed weg Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lovegame nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
rafa gelooft er nog in, now or never! vamosss.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
jaaa 4-3. je zag 't aankomen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En na een moeizame game naar 4-4, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-4 :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
30-30, maar nu wel 5-4 Federer Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas geen 2 games verschil aan 't eind. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer naar 6-5, ik zit met het zweet in m'n handen. En dat moet jij helemaal hebben, als je het live ziet. Maar ik ben wel jaloers op je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wordt weer switchen tussen tennis en talpi(vitesse-twente). gelukkig meteen alweer reclame... come on rafa!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Met een dubbele fout naar 0-30, is dit het einde? Komt hij 1 partij te kort om Vilas te evenaren? Dat zou wel erg sneu zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:wordt weer switchen tussen tennis en talpi(vitesse-twente). gelukkig meteen alweer reclame... come on rafa!
Als je in deze fase nog durft te switchen, spreek ik je nooit meer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa overleeft twee mp's en nu de Tiebreak. Ik word gek hier! TB vijfde set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer maakt 2 ongelofelijk fouten op 15-40 en 30-40. wat een waus. vamoss rafa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer de minibreak naar 2-1 Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De minibreak terug, maar nog steeds 3-2 achter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
NADAL WINT HEM! VAMMMOOOOOOSSSS
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit is echt ongelooflijk. Wat een koning!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jesus wat een pot en dan die MP's die Federer miste. dan paar keer minibreak voor. nadal. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5 uur en 5 minuten gespeeld, ik moet ergens een samenvatting bekijken. Wat een klasbakken zijn het allebei. Ik had er alles voor over gehad om daar in het stadion te zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer stond 5-3 in de TB met zelf nog een service. Toen in een keer 7-5 Nadal.

Ik zet alvast de RG-finale in mijn agenda. Daar laat ik alles voor schieten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Federer stond 5-3 in de TB met zelf nog een service. Toen in een keer 7-5 Nadal.

Ik zet alvast de RG-finale in mijn agenda. Daar laat ik alles voor schieten.

en dan wordt 't montanes-koubek. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:5-2 fedex.

maar zie je nou dat Federer ook op gravel al redelijk gelijkwaardig aan nadal is? op gras, HC en tapijt zie ik hem als de betere. zou nadal hem toch op gravel zeker nog moeten kunnen pakken wil ie een beetje bij blijven.

Ad Wim Wrote:Dat zei ik dus laatst ook al eerder in dit topic. Nadal gaat de komende drie jaar niet aan de nummer 1 positie komen als Roger zo blijft spelen.

Sorry, maar de HtH tussen deze jongens zegt toch echt alles. Als beide heren in vorm zijn, dan is Rafa gewoon beter!! Tijdens de AO zei ik het al; na de AO in 2007 staat Rafa nr. 1 op de wereld. Dat is natuurlijk een aardig gewaagde uitspraak, maar aangezien Nadal gewoon beter is dan Federer moet het kunnen.

Nu krijg ik natuurlijk meteen tegen argumenten dat ie niet beter dan Roger is, maar ik heb het vooral op die momenten dat beide heren top spelen. Het enige verschil tussen de 2 is dat Federer "altijd" een goed niveau neerzet, maar Nadal af en toe wat minder speelt. Maar als Rafa constant gaat spelen, dan...
Reply


Forum Jump: