The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
Rome is volgens mij een snelle baan. Agassi heeft het een keer gewonnen en vorig jaar halve. Nalbi, Haas en Federer alle drie een keer finale, dat zegt genoeg.

agassi, federer en nalbi hebben op bijna elke gravelbaan weleens in de finale gestaan ad. je moet kijken naar de wat mindere servicekannonnen.

Mindere servicekanonnen? Coria? Een wijvenservice, mel wel goed op gravel toch?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Starace gaat zo beginnen tegen Tursunov?
Een 50/50-match?

#-o #-o
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Nee, een 60-40 match in het voordeel van Potito.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Zelfs Sampras heeft het eens gewonnen, dat zegt toch genoeg.

In mijn geheugen zijn RG en Rome de snelste gravelbanen ter wereld.

nou oke... dan zullen we 't zien hoe de servicekanonnen 't deze week gaan doen.

welke niet gravelaars tip jij deze week?
Hrbaty en Nalbandian.

Nalbandian is een allrounder. Hij heeft van zijn 5 toernooizeges er 3 op gravel gehaald.
Hrbaty is minder op gravel, maar hij kan er dan ook zomaar uitliggen.
Reply
Ad Wim Wrote:Als Martin en Starace even winnen, dan staat mijn team.

De wedstrijd zal niet voor 22:00 klaar zijn, dus Starace met 60% kans op 7 en 40% kans op 1 punt. Dat is niet voldoende. Misschien dat hij met 1 set en 1 break kan voorstaan bij het sluiten van de markt, dan kun je hem best kiezen.
Reply
Mijn team staat: 11 spelers en nog 33 euris over.
Het enige dat we nu nog kunnen doen is afwachten en zien wat er deze week gebeurt.

Vamos Fernando Gonzales..... =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik heb er 12 voor 12499. Ik heb met € 1 over al een aantal keer slecht gescoord, maar het gaat me te ver om daar bijgelovig over te worden.
Reply
13 spelers en 5 euro over hierzo..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is voor mij nog Starace of RRH...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15 spelers voor mij, niet supertevreden ofzo. Deze week veel persoonlijke favorieten of beukers in mijn team :razz:
Reply
10 spelers, ben ook niet heel erg tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het is voor mij nog Starace of RRH...

RRH heeft al 4 punten maar Starace staat met anderhalf been in de 2R. Beide zullen niet veel verder komen, dus Starace zou ik nemen.
Reply
RRH kan nog wel van een wisselvallige Safin winnen, daarom maar RRH genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als jullie even zo vriendelijk willen zijn om zometeen hier jullie team even te plaatsen, kan ik het makkelijker verwerken in de excell-sheet.

Bijvoorbaat dank!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
[quote="THE MAILMAN"]Mijn team staat: 11 spelers en nog 33 euris over.
Het enige dat we nu nog kunnen doen is afwachten en zien wat er deze week gebeurt.[quote]

Heb toch weer een last-minute switch gemaakt.
Het team is nu 14 spelers groot en 91 euris over.

Er is niks meer aan te doen... de Dbase is precies op tijd dicht.

:lol: :o :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Nadal moet het gaan doen voor mij, met 11 minder goden aan zijn zijde:

1/8 (Federer): -
2/8 : Almagro
3/8 : (Nalbandian): Martin
4/8: RRH, Safin, Gabashvili en Serra
5/8: Rochus, Rusedski
6/8: Monfils, Santoro
7/8: (Gaudio): -
8/8: Di Mauro, Nadal
Reply
Dit zijn de 14 van The Mailman:

1/8 :Starace
2/8 :Almagro, Verdasco
3/8 :Vicente, Martin, Kiefer
4/8: Safin, Serra en Ancic
5/8: Rusedski
6/8: Monfils, Santoro
7/8: Youzhny, Gonzales
8/8: ---

Good Luck boys... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik heb toch voor Gaudio gekozen ipv jouw Gabashvili, Rochus en Santoro. Gaudio toch weer goed in vorm en minder onzeker dan die drie spelers die er allemaal in de volgende ronde af kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Gaudio de kwartfinale haalt, is hij minder rendabel dan Starace :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
almagro, davydenko, nalbandian, RRh, Safin, baghdatis, monfils, hrbaty, gonzalez en di mauro.
Reply
Hoeveel punten heb je tot nu toe kooltje?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Als Gaudio de kwartfinale haalt, is hij minder rendabel dan Starace :wink:
Starace was nog niet zeker dat hij 7 punten zou halen.

En Gaudio wordt elk toernooi beter en pakte ook al een set tegen Rafa in Monte Carlo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaudio kan zeker verrassen deze week, maar ik vond het risico te groot dat hij er in de QF af gaat.
Reply
starace wint met 6-4 6-1. Die kan mooi meteen Federer kloppen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaudio zal er wel in de kwart af gaan, maar ik hij zal er ook wel vrij zeker komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ben weer onder de indruk van Federer. Het is dat ik van mezelf vind dat ik voor 7000 euri meer dan 70 punten kan halen, maar het is wel weer een zekere finalist =D>
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Als Gaudio de kwartfinale haalt, is hij minder rendabel dan Starace :wink:
Starace was nog niet zeker dat hij 7 punten zou halen.

En Gaudio wordt elk toernooi beter en pakte ook al een set tegen Rafa in Monte Carlo.

Tegen anti-gravelaar Tursunov stond hij met 6-4 en 2-0 voor :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Gaudio zal er wel in de kwart af gaan, maar ik hij zal er ook wel vrij zeker komen.

Als Malisse zijn dag heeft maakt hij een kans.
Op gravel kan hij zeker uit de voeten.
Denk aan zijn partij vorig jaar op RG tegen Nadal.
Hij verloor qua cijfers dik, maar bijna elke game was close
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan nog, Gaudio is Gaudio en een stuk beter dan Malisse, zeker nu hij weer in zijn oude vorm begint te raken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
we beginnen om 1 uur meteen met een paar fijne wedstrijden. o.a. henman-di mauro is belangrijk. de brit moet die gekke italiaan meteen kloppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: