The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
Ik hoop niet dat je er al te veel hoop op hebt gevestigd, want mijns inziens wordt het gewoon 6-4 6-3 voor Di Mauro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gaan we over een half uurtje meteen er tegen aan ad. come on timmy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En mijn troef Gaudio speelt ook meteen om 13 uur. Jammer dat ik om 14 uur college heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
om jou een beetje stil te krijgen zou 't fijn zijn als gaudio er uit gaat, maar het is belangrijker dat gonzalez eruit gaat. daar zou gaudio evt. voor kunnen zorgen. en jij bent toch 1 vd weinige die hem heeft gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In onze subleague de enige! Het was een gokje omdat hij nog niet gespeeld had, maar zo'n grote gok vond ik het nou ook weer niet dat niemand hem heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
al die gasten zijn gewoon vreselijk duur voor de punten die ze halen. daarom naast nadal eigenlijk geen spelers boven de 1500 euro genomen. kwart 1 en 4 winnen Federer en Nadal. daar kunnen de andere spelers dus nog maar max. 25 punten halen. de halve finalisten in kwart 2 en 3 moet je hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
sport 1 begint met gaudio-malisse. mooie pot om te kijken lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:al die gasten zijn gewoon vreselijk duur voor de punten die ze halen. daarom naast nadal eigenlijk geen spelers boven de 1500 euro genomen. kwart 1 en 4 winnen Federer en Nadal. daar kunnen de andere spelers dus nog maar max. 25 punten halen. de halve finalisten in kwart 2 en 3 moet je hebben.

ben bang dat je dan wel iets dieper in je buidel zal moeten tasten dan 1500..!
Reply
lijkt me niet. coria, nalbi, roddick zie ik allemaal niet in de HF staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:lijkt me niet. coria, nalbi, roddick zie ik allemaal niet in de HF staan.

Precies, Ferrero!!
Reply
Ferrero gaat er sowieso af tegen Nalbi, als hij er al niet afgaat tegen Mathieu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ferrero gaat er sowieso af tegen Nalbi, als hij er al niet afgaat tegen Mathieu.

Ik denk dat Nalbandian er heel snel afgaat.
Reply
Dat zou inderdaad het enige geluk zijn voor Ferrero, dat Nalbi van Vicente verliest. Maar dat zie ik toch niet gebeuren. Nalbi heeft dit jaar nog geen enkele keer in de eerste rondes verloren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik hoop niet dat je er al te veel hoop op hebt gevestigd, want mijns inziens wordt het gewoon 6-4 6-3 voor Di Mauro.

henman begint met een break op love.

gaudio-malisse 1-1.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, als Di Mauro geen enkele eerste service in slaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat hoop ik niet. Erg moe kan hij iig niet geworden zijn van vorige week. Kijken wat hij tegen Vicente doet in de bevreesde eerste ronde :roll:
Reply
Ik ben benieuwd wat RRH kan tegen Coria. Ik ben vooral benieuwd hoeveel dubbele fouten Coria vandaag gaat slaan en in hoeverre dat de uitslag zal beinvloeden. Het was Starace of RRH, dus hopen maar dat RRH wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Coria begint met een dubbele fout :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
coria breakt RRH makkelijk en begint dan zelf weer met een DF!! :Big Grin :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
de thai gaat geloof ik niet zoveel games pakken dit toernooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het zal wel net zo hard waaien als hier, iedereen slaat weinig eerste services.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
berdych-thai is 25-7 in de 1e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
valt wel mee met de wind ad. gaudio en malisse spelen leuk. denk dat gaudio allebei de sets met 1 breakje verschil gaat pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
het is er wel zwaar bewolkt. zeker niet warm ook aan de toeschouwers te zien. en toch ook wel wat wind maar geloof niet dat dat de spelers nou zo erg beinvloed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
RRH breakt terug. 3 DF coria in die game. 4 al in 2 servicegames nu. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Di Mauro had setpoint, helaas onbenut!
Reply
RRH pakt de 1e set tegen Coria, heerlijk.
Reply
Gentleman Tim breakt onze kanjer Di Mauro, goed nieuws voor CC
Reply
berdych wint makkelijk.
rrh pakt 1e set van coria die 7 DF slaat.
malisse breakt gaudio in de 2e set.
henman serveert voor de set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten! Wrote:Gentleman Tim breakt onze kanjer Di Mauro, goed nieuws voor CC

goed nieuws voor de hele familie want bea heeft henman. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: