The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hamburg / Bogota
#61
Lijkt hier een uitstekende week te worden. Als alle resterende partijen door de hoogstgerankte speler worden gewonnen, pak ik goud, ondanks dat ik Federer niet heb.
Reply
#62
(18-07-2013, 12:53 PM)Ad Wim Wrote: Wat is Fognini weinig gekozen? Toploting, on fire en nog niet echt duur.
Die Fognini rijdt aardig mijn karretje voor deze week in de poep. Ik geef Ad gelijk dat het een logische keuze was, dom om hem niet te kiezen.
Reply
#63
Klasse Pospisil en Falla !Eusa_clap
Reply
#64
(19-07-2013, 10:16 PM)Mist Wrote: Lijkt hier een uitstekende week te worden. Als alle resterende partijen door de hoogstgerankte speler worden gewonnen, pak ik goud, ondanks dat ik Federer niet heb.
Twee partijen later zijn mijn kansen alweer verkeken. Tipsarevic Idontgetit
Reply
#65
Die Fognini is de nieuwe Federer toch niet potverdorie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Tombostelaar heeft een goed team. Nu nog 33e in de weekstand, maar met Federer, Almagro, Fognini, Falla en Anderson nog over zal hij wel gaan stijgen.
Komop Nico trouwens, het is nu wel een keer genoeg met Fognini.
Reply
#67
Heerlijke pot tussen Nico en Fognini. Lekker tempo, goede rally's. Prachtig, modern graveltennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Jazeker ..lekker Fognini ! Weg met die AlmagroBig Grin
Reply
#69
Delbonis ook aardig bezig tegen Roger
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#70
Klasse Federico, mustpick!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Hahahahaha...wat een "GOAT" Big Grin
Verliest gewoon van fucking Del Bonis !IdontgetitIdontgetit
Je zal toch geen Del Bonis in je team hebben.....
Reply
#72
Dit begint lachwekkend te worden Idontgetit

Federer kan zelfs dit toernooi niet winnen, terwijl hij de enige top 10 speler is op papier.

In de laatste 2 toernooien verliest hij van een speler buiten de top 100 Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Dit schreef ik op 10 mei 2012: "Goede speler trouwens, die Del Bonis. Kan wel eens de top 10 gaan halen in de toekomst. Hij heeft het hele slagenarsenaal. Goede forehand en service, degelijke backhand en ook veel gevoel aan het net...."

Toch nog iets wat ik misschien goed heb gezien Big Grin FTM-technisch weer een dramaweek.
Reply
#74
Top 10 gaat ie niet halen maar top 50 moet lukken. Buiten gravel om kan ie volgens mij niet zoveel. Maar hij is en blijft een held van me, en van Hag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Gvd wat een dure choke van Delbonis. 6-4 4-1 voor en vervolgens in de tb nog 3 championshippoints missen waarvan 2 op eigen service. Bij de 1e mist ie een easy volley. Kost me 400 punten tov de fognini managers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Kut Bonis...had 500 punten op het racket met die easy volleyDoh
Dan moet Falla het maar doen maar dat betwijfel ik ten zeerste....Karlovic is niet te breaken deze weekUndecided
Reply
#77
hoeft ook niet 7-6 6-7 7-6
Reply
#78
(21-07-2013, 05:02 PM)centre court Wrote: Gvd wat een dure choke van Delbonis. 6-4 4-1 voor en vervolgens in de tb nog 3 championshippoints missen waarvan 2 op eigen service. Bij de 1e mist ie een easy volley. Kost me 400 punten tov de fognini managers.

Jij vergeet weer eens dat hij mp heeft overleefd in de kwart...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Dit is een nieuwe situatie, daar klaag ik over.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Bovendien zou het alleen maar gunstig zijn t.o.v. de Fognini-managers als Verdasco dat matchpoint gepakt had. Verdasco had nooit meer gewonnen van Federer en Federer verliest natuurlijk nooit een finale van Fognini.
Reply
#81
(21-07-2013, 05:46 PM)Kraai Wrote: Kut Bonis...had 500 punten op het racket met die easy volleyDoh
Dan moet Falla het maar doen maar dat betwijfel ik ten zeerste....Karlovic is niet te breaken deze weekUndecided

Had 200 punten op het racket Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: