The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati 2013
#31
(14-08-2013, 08:59 PM)Ad Wim Wrote: Nu wel hoor, die Isner.

van vorige week leek me aardig logisch na 2 volle weken.
Deze week in een zwaar gedeelte, waar hij zich doorheen lijkt te slaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
(14-08-2013, 09:01 PM)buurs Wrote: Het blijft maar tegen zitten...
Lachwekkend, na al het geluk wat je gehad hebt de laatste weken.
Reply
#33
(14-08-2013, 10:24 PM)andre Wrote:
(14-08-2013, 09:01 PM)buurs Wrote: Het blijft maar tegen zitten...
Lachwekkend, na al het geluk wat je gehad hebt de laatste weken.

grapjas.

ook vorige week hebben spelers van mij verloren na mp op eigen service.

daarentegen heeft geen enkele speler een grote achterstand omgedraaid.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Er is meer geluk/ongeluk dan het missen van matchpoints. Vorige week won jouw Nadal een 1280-puntenduel in de 3e set tiebreak, terwijl Djokovic dik favoriet was. Daar heb je al veel meer geluk mee, dan al deze vrij onbeduidende duels. Vorige week had je geluk dat Del Potro er tegen Raonic uit ging, anders je een finalist gemist die vrijwel iedereen had.
In Hamburg miste Del Bonis in de finale matchpoints voor 200 punten.

Het is natuurlijk onmogelijk dat je altijd pech hebt. Als er 100 potjes zijn met belangen voor jou die zeer close zijn, dan zit het gemiddeld 50 keer mee en 50 keer tegen. Het kan 60-40 zijn of 40-60, je hoeft maar een klein beetje van statistiek te weten dat veel extremere verhoudingen niet mogelijk zijn.

Tenzij de kansen in zulke close-potjes tussen de spelers niet 50:50 zijn, als b.v. de betere speler vaker zulke potjes wint. Maar dan is het gebaseerd op de keuzes die je maakt en heeft het dus ook niets met geluk te maken.
Reply
#35
André laat hem nou gaan. De beste jongen weet niet beter. Keer op keer komt ie met alle geluk van de wereld weer bovendrijven en hij blijft maar klagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
(14-08-2013, 11:20 PM)andre Wrote: Er is meer geluk/ongeluk dan het missen van matchpoints. Vorige week won jouw Nadal een 1280-puntenduel in de 3e set tiebreak, terwijl Djokovic dik favoriet was. Daar heb je al veel meer geluk mee, dan al deze vrij onbeduidende duels. Vorige week had je geluk dat Del Potro er tegen Raonic uit ging, anders je een finalist gemist die vrijwel iedereen had.
In Hamburg miste Del Bonis in de finale matchpoints voor 200 punten.

Het is natuurlijk onmogelijk dat je altijd pech hebt. Als er 100 potjes zijn met belangen voor jou die zeer close zijn, dan zit het gemiddeld 50 keer mee en 50 keer tegen. Het kan 60-40 zijn of 40-60, je hoeft maar een klein beetje van statistiek te weten dat veel extremere verhoudingen niet mogelijk zijn.

Tenzij de kansen in zulke close-potjes tussen de spelers niet 50:50 zijn, als b.v. de betere speler vaker zulke potjes wint. Maar dan is het gebaseerd op de keuzes die je maakt en heeft het dus ook niets met geluk te maken.

Je kunt het natuurlijk van meerdere kanten bekijken.
Dat Nadal vorige week won was een meevaller, maar Nadal heeft als enige kansen gehad in de 3e set om te breaken en de tb was zeer overtuigend.
DelBonis had inderdaad 500 punten kunnen pakken, maar je vergeet dat hij meerdere mp tegen had in de kwartfinale. Hij had normaal gesproken 90 pnt gehad ipv 300...

En ik ben het met je eens dat over het jaar heen iedereen ongeveer evenveel pech en geluk heeft.
Maar zelfs in de laatste goede weken van mij overheerst naar mijn gevoel het pech...

Washington viel op zich mee, al had Raonic een 6*-3 in de 2e set tb.

Vorige week had Nieminen meerdere mp op eigen service en stond een dubbele break voor in de 2e set. Daarna geeft hij op.
Haas geeft op, terwijl hij anders 180 pnt had gehaald... Bellucci die enorm veel kansen in de 3e set heeft gehad...
Davydenko geeft ziek op, terwijl hij een open kans had voor 360 pnt...
Dodig stond 4*-1 en 40-30 voor tegen Del Potro in de 3e set...

Deze week gaat het verder.
Janowicz mist meerdere sp in de 2e set.
Bellucci mist mp op eigen service en verliest
Pospisil mist 4 mp, waarvan 2 op eigen service en verliest.
Chardy geeft op...


Naar mijn mening heb ik weinig geluk gehad.
Dat Nadal vorige week zo'n belangrijke pot won was een meevaller, maar hij is nooit qua stand in gevaar geweest.

En dan vergeet ik voor jou nog Verdasco die 2-0 in sets voorstond tegen Murray. Murray pakt toch daarna even 1640 pnt bonus...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
(14-08-2013, 11:26 PM)centre court Wrote: André laat hem nou gaan. De beste jongen weet niet beter. Keer op keer komt ie met alle geluk van de wereld weer bovendrijven en hij blijft maar klagen.

ha ha, volgens mij ben jij de grootste klager van het forum Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Prima Berdych, troef. Pak Murray maar gewoon weer deze week.

Tursunov ook prima, die is toch wel over het hoofd gezien door een aantal.
Goede kans tegen Ferrer nu ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Gaat prima, zolang djoko maar wint.

Vandaag al het grut zoals dimitrov tursu en benneteau eruit please. Raonic moet de tiebreaks van isner pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Prima week tot dusver !
Ik kan al niet meer verliezen op de mensen voor mij in het AK...nu nog kijken of er nog wat winst te halen valtCool
Reply
#41
Waar is Ferrer in godsnaam mee bezig de laatste tijd?
Reply
#42
Lekker Delpo, jij wel!
Reply
#43
Pfff wat speelde Potro slecht zeg....blij dat hij hem er nog uitsleept
Reply
#44
Prima Potro en Tursu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Het is weer genieten!

GOAT wordt opnieuw geveegd Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
ha ha en dan geeft haas het weg vanaf 4-2 in de 2e set Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Hoeveel sps heb je nodig, Roger?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Yes Roger!
Reply
#49
Klasse Roger. Nu ook door, en Nadal vegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
(15-08-2013, 09:43 PM)Atlanta Wrote: Yes Roger!

Deze partij zal je niet veel vertrouwen geven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
Nee, dat zeker niet. Dat moet tegen Dimitrov beter.
Reply
#52
Haas redt zich met z'n service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Komt Roger goed weg. 2e service bij BP tegen op de lijn.
Reply
#54
Haas mist 2 bp net als federer in de vorige game

(15-08-2013, 10:04 PM)Atlanta Wrote: Komt Roger goed weg. 2e service bij BP tegen op de lijn.

federer wint wel, want jij hebt hem Wink

kan me niet voorstellen dat hij de halve finale haalt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Roger speelt nu gewoon goed.

En de break, verdiend. Prima game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
wat een grap.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
(15-08-2013, 10:04 PM)Atlanta Wrote: Komt Roger goed weg. 2e service bij BP tegen op de lijn.

Haas sloeg ook achter op de lijn op bp tegen.

Goede laatste set hoor. Als ie Nadal ergens wil pakken, is het hier wel.
Maar vrees dat het nog iets te vroeg is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Klasse Big JohnnyEusa_clap
Reply
#59
Mooi voor Federer dit, en inderdaad klasse Isner!
Reply
#60
(15-08-2013, 09:47 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger. Nu ook door, en Nadal vegen.
Dat waardeer ik, van iemand die Nadal heeft en Federer niet.
Reply


Forum Jump: