The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




HAMBURG
#1
In de quali's van Hamburg is de nr 1 geplaatste italiaan Bracciali al gesneuveld. Hij verloor van de tchech Lukas Dlouhy.
Ook verder daar zijn Saretta, Kohlschreiber en Söderling.
Deze laatste 2 spelen de volgende ronde tegen elkaar.

Nu op de baan: Gilles Simon en Thomas Behrend:
Stand: 6-3, 2*-1
Andere spelers in quali-toernooi: Almagro, Melzer, Pavel en Calleri.

Wildcards zijn er voor 4 duitsers: Schüttler, Phau, Mayer en Greul.

Afmeldingen zijn er van Agassi en Andreev i.v.m. blessures.

De loting voor het hoofdtoernooi is later op deze zaterdag.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#2
Ze moeten die Almagro echt een WildCard gaan geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
o.a. haas-nadal in de 1e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
federer en nadal zijn druk bezig met een lange finale. wie durft nadal nog een keer aan komende week?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Federer heeft het lastig met eerst Schuettler voor eigen publiek, dan Ferrero en dan Ferrer of Safin.
En dan speelt ie nu ook nog eens een lange finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
nadal begint tegen haas die uitgerust is en voor eigen publiek speelt. beetje tricky allemaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
centre court Wrote:o.a. haas-nadal in de 1e ronde.
En ook Davydenko-Massu en Martin-Gaudio.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
centre court Wrote:nadal begint tegen haas die uitgerust is en voor eigen publiek speelt. beetje tricky allemaal.
Nadal had inderdaad een week rust tussen Barcelona en Rome, dus deze week was het duidelijk dat je hem moest nemen. Bovendien was er ook geen alternatief. Ik zal morgen in de loop van de dag eens kijken of er in Hamburg wel alternatieven zijn.
Vorig jaar trok hij zich ook al terug uit Hamburg na de overwinning in Rome. Hij wil toch graag uitgerust naar Parijs. Maar ja, hij heeft nu wel veel punten te winnen in Hamburg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
heerlijk he. hopelijk wordt er morgen niet meteen zoveel gespeeld. valt er meer te kiezen en dan komen de echte managers boven :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Het wordt waarschijnlijk kijken of er alternatieven zijn. Zo ja, dan neem ik Nadal niet. Zo niet, dan ga ik er misschien op gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
misschien wat grotere teams dus deze week zonder nadal en/of federer. maar dan kom je weer bij gaudio, gonzo, jcf, coria enz enz. allemaal niks dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
En Federer dan. Die speelde vorig jaar Rome niet maar won wel Hamburg voor de derde keer. Die zal ook vermoeid zijn, maar als Nadal afzegt, maakt ie een goede kans om te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
de teams die federer deze week hebben, staan ook niet hoog, zie de stats. zelfs als federer van nadal wint komen die teams niet in de subtop. federer dus alleen in Grand slams en dan wellicht ook nog niet met RG.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Er is wel een update na deze week, omdat de ronde is afgelopen. Maar meestal passen ze dan de waardes van de spelers al aan tijdens de DB-sluiting van de week ervoor. En dat hebben ze nu niet gedaan. Ben benieuwd wanneer ze dat dan willen gaan doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
klopt. dramatisch dat ze dat niet vaker doen. almagro wordt nu door iedereen gekozen voor dat geld. safin ook, al maakt hij 't nooit waar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Safin is onderhand weinig gestegen :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
zal nalbi 't nog een week kunnen? is nu al wel 2 weken achtereen goed. dan gaat 't meestal fout bij hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Volgens mij heeft hij zich afgemeld wegens persoonlijke redenen.

En dit jaar is het nog niet echt fout gegaan bij hem. Hij kruipt steeds dichter naar Rafa toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
klopt. jammer. hij is zo'n alternatief. kan komende week weleens de week van de verrassingen worden. federer en nadal zullen niet topfit zijn, de subtoppers zijn gewoon niet in vorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Ik denk dat Nadal sowieso niet komt na deze finale.

Ik zag ergens in een interview dat Federer onder meer Rotterdam heeft laten schieten zodat hij nu in een keer door kan spelen tot en met Wimbledon. Hij heeft zich er dus wel op voorbereid dat hij in Hamburg speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Die blogs zijn echt een leuk initiatief van de ATP. Hier een paar quotes van Tommy Robredo, die het komende week in Hamburg doet:


"I also was surprised to see a text message from Mahesh Bhupathi, one of the world's best doubles players: Hey Tommy, do you want to play doubles with me in Hamburg? I've lost in the first round of doubles about 10 times in a row so I wasn't sure if he was drunk. Maybe he just wanted the first-round prize money. Anyway, I had already arranged to play with David Ferrer so I had to say no."

"Thankfully my courtesy car driver was still waiting for me at the airport. We had to walk a little way to the garage where the car was parked. We took the elevator to the fifth floor before the driver realized the car was on the fourth floor. So we went to the fourth floor and then she said it was actually on the third floor. When we eventually found the car it was on the second floor."

"I warmed up with Juan at 10.30 and then practiced with Guillermo Coria. It was just a half hour hit and we were sharing a court with two other guys who had a match coming up. Then we played some games. He was leading 5-2 when we stopped. But that's okay..."

"I had a practice with Nicolas Kiefer. We just warmed up for five minutes and then played some games. It was 5-4 with no breaks when we had to stop because Safin and Gaudio had the court."


Uit die laatste twee quotes blijkt wel dat hij nog steeds niet echt in vorm is. Als je 5-2 achter staat tegen Coria, die 2 dubbele fouten slaat per game en Kiefer niet breakt in 4 games op gravel... Maar ja, het is maar training, zullen we maar zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Als je echt in een deuk wilt liggen moet je die van Tursunov in Estoril lezen. Die is werkelijk schitterend Big Grin
Reply
#23
centre court Wrote:heerlijk he. hopelijk wordt er morgen niet meteen zoveel gespeeld. valt er meer te kiezen en dan komen de echte managers boven :wink:

Hmm, zie dat er vandaag maar liefst 19 partijen op het programma staan...

dus, er is zoveel te kiezen dat de echte managers wel boven zullen komen drijven :8:
Reply
#24
En nee hoor, ze hebben de waardes van de spelers niet aangepast. Op zich niet eens zo heel ongunstig, maar wel slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
We zijn begonnen:

Moya - Blake *0-3.... (wat een faler :lol: )
Sangiunetti- Nieminen 1-2*
Novak-Robredo 1-1*
Berdych-Serra *1-2
Lopez-Ferrer *1-1
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
Moya 4-1 achter tegen Blake Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Blake serveert voor de set: 5-1 15-30....
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#28
Het zou toch jammer zijn als Nadal en/of Federer straks afzeggen voor Hamburg. Dan blijkt maar weer dat het toernooischema niet helemaal klopt. Vrijwel geen rust tussen twee Masters Series met ook nog een Grand Slam een week later is natuurlijk niet goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
federer en nadal zullen beide niet meedoen denk ik. is ook voor te stellen na zo'n finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Aan de andere kant hebben ze daarna wel weer een week rust voor RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: