The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




OS Pool 2014: Sochi in 50 vragen
#1
Beste sportliefhebbers,

Volgend weekend beginnen de Winterspelen in Sochi!

Twee jaar terug hadden Tampie en ik elk een pool gemaakt, ditmaal hebben we de handen ineen geslagen.

In de bijgevoegde Excel sheet vind je 50 vragen. De meeste gaan over een specifiek onderdeel en enkele over de Spelen als geheel. Ongeveer een derde is ja/nee, de rest multiple choice.

Uiteraard is er veel aandacht voor schaatsen, maar ook voor shorttrack en prestigieuze en leuke onderdelen in andere sporten.

Bij de meeste vragen hangt het aantal punten dat je kunt verdienen af van het antwoord dat je kiest, het zijn genormaliseerde quotes. De verwachte uitkomst krijgt minder punten dan de andere optie(s), het kan dus extra lonen om niet voor de favoriet te gaan!

De deadline om in te sturen is zaterdag 8 februari om 12:00. Vul je antwoorden in de blauwe vakken in met behulp van de dropdown selectie en stuur de sheet per PB naar _Tampie en mij.

De inleg bedraagt 10 euro. De prijzenpot wordt uiteraard voor 100% uitgekeerd in deze percentages voor de eerste 5: 40%/25%/15%/12%/8%.

Tampie regelt het financiƫle gedeelte, je krijgt van hem zijn rekeninggegevens per PB na insturen.

Veel succes met het invullen!

Tampie en Mist

PS voor de maximale aandacht rond de FTM deadline laat ik dit topic een dagje hier staan, daarna verplaats ik hem met snelkoppeling naar het Andere sporten forum


Attached Files
.xlsx   OS Pool Sochi 2014.xlsx (Size: 20.01 KB / Downloads: 17)
Reply
#2
Super, leuk spel!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#3
Alles al ingevuld. Van de week nog een keer nalopen. Echt prachtig gemaakt Tampie!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Prachtige pool inderdaad, Mist en Tampie.
Ik verheug me alweer op Biathlon en Curling.
Reply
#5
Toch nog even een schopje hier Wink
Reply
#6
Op dit moment 19 inzendingen binnen, and counting.... ik verwacht er nog wel meer dan 10 bij.
Reply
#7
Mooi! Die van mij krijg je rond 21.00. Ff nog een keertje nalopen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
Erg teleurstellend dat Knegt het net niet waar kan maken, dat was een belangrijke voor de pool. Damesestafette ook drama, slechte start bij het shorttrack voor Nederland.
Bij het slalom gingen er een hoop in de fout, oa Gagnon. Gelukkig weet Riesch de verwachtingen wel waar te maken, toch 3 puntjes geschraapt.
Reply
#9
Helaas had ik Zuid-Korea ingevuld bij de 500m schaatsen voor mannen.
Maar ik heb 'm met alle liefde en plezier fout HakkuhHakkuh
Reply
#10
Gaat bij mij tot nu toe aardig goed. Alleen die rodelaar werd 3e waar hij 2e moest worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#11
Verdomme, ik noemde Mancuso wel in het mailtje, maar hoopte natuurlijk eigenlijk op Weirather, is die geblesseerd geraakt in de laatste training Doh

edit: twee goede antwoorden dus :o
Reply
#12
Er zal ff handmatig gehackt moeten worden in de sheet.
Als antwoord op vraag 11 is zowel Zwitserland als Slovenie goed.
Reply
#13
(12-02-2014, 10:30 AM)Mitch Wrote: Er zal ff handmatig gehackt moeten worden in de sheet.
Als antwoord op vraag 11 is zowel Zwitserland als Slovenie goed.

Slechts 2x Slovenie dus dat was zo gepiept Smile

Vandaag mooi inhaalrace
Reply
#14
Pff anti-climax bij de shorttrack relay

Biatlon bewust even vertraagd gekeken, dat was dan weer een fantastische wedstrijd! Jammer alleen voor de pool dat Svendsen het hier wel en eerder niet flikt :p
Iig gunstig voor Kramer die nu nog steeds kans maakt om Koning vd Spelen te worden.
Reply
#15
Zelden zo een dramatische pool ingevuld Puke
Reply
#16
(18-02-2014, 04:18 PM)kooltje Wrote: Zelden zo een dramatische pool ingevuld Puke
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
(18-02-2014, 01:26 PM)Mist Wrote: Iig gunstig voor Kramer die nu nog steeds kans maakt om Koning vd Spelen te worden.
Dat gaat hem niet meer worden...

Wel de 1-2-3 juist voorspeld hier.


Even de stream opzetten nu voor bobslee! Uitstekende 5e tijd in de eerste run voor ons damesduo, run 2 is zojuist begonnen!
Reply
#18
Sven Nadal Kramer
Reply
#19
Pff die Oehling leek de hele dag het snelste, gaat-ie bij de laatste sprong onderuit.. podium is nu echt wel uit zicht voor mij.

Hahaha gewoon een Franse 1-2-3 puur door overeind te blijven door de dag heen, wat een kutonderdeel is dit ook.
Reply
#20
Gefeliciteerd Leon Bol, Rokus Kester, Olav van der Schalk en Wouter Vijverberg met plek 1 t/m 4.

Tampie en Mist dank voor de organisatie.
Volgende OS gaan ik me wat meer verdiepen...
Reply


Forum Jump: