The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai Acapulco Sao Paolo
#31
Hoezo laf? Mayer is pas bij SF echt rendabel.
Reply
#32
(24-02-2014, 11:27 PM)andre Wrote:
(24-02-2014, 11:22 PM)buurs Wrote: m'n 1e speler gaat er alweer uit die mp heeft gehad Idontgetit
Hoe heet dat hier ook alweer: Mooi dat laffe keuzes afgestraft worden?

waarom laf?
1 van de duurste spelers in dat kwart en moet van Cuevas en Haas winnen om een goede keuze te zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Speler die al op winst stond in de 1e ronde. Maar het is niet iets wat ik normaal zeg, wat mij betreft is iedere keuze verdedigbaar. QF was wel genoeg om rendabel te zijn.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat het erop lijkt (na 3 normale toernooiweken) dat Buurs meer moeite heeft met kiezen nu de q's geen punten meer scoren.
Reply
#34
(24-02-2014, 11:27 PM)kooltje Wrote: Ivo gaf vorige week op...geen50/50 dus.

Lekker Mayer...drol!!

Nee Isner was lekker in vorm.

(24-02-2014, 11:32 PM)andre Wrote: Speler die al op winst stond in de 1e ronde. Maar het is niet iets wat ik normaal zeg, wat mij betreft is iedere keuze verdedigbaar. QF was wel genoeg om rendabel te zijn.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat het erop lijkt (na 3 normale toernooiweken) dat Buurs meer moeite heeft met kiezen nu de q's geen punten meer scoren.

In zijn opmerking richting mij over de qs zat ook wel een stukje frustratie leek het wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
(24-02-2014, 11:32 PM)andre Wrote: Speler die al op winst stond in de 1e ronde. Maar het is niet iets wat ik normaal zeg, wat mij betreft is iedere keuze verdedigbaar. QF was wel genoeg om rendabel te zijn.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat het erop lijkt (na 3 normale toernooiweken) dat Buurs meer moeite heeft met kiezen nu de q's geen punten meer scoren.

Duhhhh dat roep ik al jaren
Reply
#36
(24-02-2014, 11:32 PM)andre Wrote: Speler die al op winst stond in de 1e ronde. Maar het is niet iets wat ik normaal zeg, wat mij betreft is iedere keuze verdedigbaar. QF was wel genoeg om rendabel te zijn.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat het erop lijkt (na 3 normale toernooiweken) dat Buurs meer moeite heeft met kiezen nu de q's geen punten meer scoren.

Ik start ieder jaar matig.
Vorig jaar stond ik na de AO rond plek 50.

Nu nog veel lager, maar dat komt door de vroege uitschakeling van Djoko op de AO.

Ik begrijp je opmerking ook niet zo goed, aangezien jij net zovaak een Q speler aanklik(te) als ik...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
(24-02-2014, 11:27 PM)andre Wrote:
(24-02-2014, 11:22 PM)buurs Wrote: m'n 1e speler gaat er alweer uit die mp heeft gehad Idontgetit
Hoe heet dat hier ook alweer: Mooi dat laffe keuzes afgestraft worden?

De meest laffe keuze deze week is trouwens Bautista.
En volgens mij heb jij hem ook.

Of vind je Mayer laffer?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Bautista toch ook totaal niet rendabel met 45 pnt. Wat ook nog z'n absolute Max is. Snap dat echt niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Voorgaande weken had ik hem niet gekozen

Ik ga vanaf deze week weer m'n vertrouwde spel spelen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Omdat ik anti-Haase ben voor Souza gegaan. HahaIdontgetitIdontgetit
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#41
LL Young ipv Melzer

Prima Souza en Querrey. En Falla out ook niet verkeerd.

Veel potjes vandaag. Mooi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
(25-02-2014, 07:24 AM)kuiper Wrote: Omdat ik anti-Haase ben voor Souza gegaan. HahaIdontgetitIdontgetit

Zekere keus Wink

Bautista kan het Djokovic lastiger maken dan dat jullie zeggen
Reply
#43
Dat zou niet slecht voor Berdych zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Come on Dudi! Mijn week is al goed.
Reply
#45
Prima Chardy, Souza en Querrey. Falla is een lul.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ben er al weer helemaal klaar mee. Het is 1 bak ellende dit jaar en het haat maar door. Falla stond h2h goed voor tegen Sela en had 2 al potjes daar gespeeld. Speelt ook vaak goed in Latijns Amerika maar als ik hem heb natuurlijk niet....
Forza CTM !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
(24-02-2014, 11:28 PM)Atlanta Wrote: Hoezo laf? Mayer is pas bij SF echt rendabel.

Laten we de vraag anders stellen. Had je hem genomen als de partij nog niet begonnen/gespeeld was?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(25-02-2014, 11:10 AM)Ad Wim Wrote:
(24-02-2014, 11:28 PM)Atlanta Wrote: Hoezo laf? Mayer is pas bij SF echt rendabel.

Laten we de vraag anders stellen. Had je hem genomen als de partij nog niet begonnen/gespeeld was?

Ja, had hem maandagochtend al in mijn concept-team staan. Echt waar.
Reply
#49
(25-02-2014, 11:37 AM)Atlanta Wrote:
(25-02-2014, 11:10 AM)Ad Wim Wrote:
(24-02-2014, 11:28 PM)Atlanta Wrote: Hoezo laf? Mayer is pas bij SF echt rendabel.

Laten we de vraag anders stellen. Had je hem genomen als de partij nog niet begonnen/gespeeld was?

Ja, had hem maandagochtend al in mijn concept-team staan. Echt waar.
Verrassend helemaal geen Isner/Karlovic bij jou.
Reply
#50
Die Berdych is toch ook wel een constant beest geworden zeg...
Reply
#51
Klasse Tomas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Sijsling heeft zoals verwacht weinig moeite met Jaziri, hopelijk kan hij het Potro moeilijk gaan maken!
Reply
#53
CC week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Zondag 16.15 uur kan ik zeggen of het een cc week is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Ik zie Bautista wel winnen van Djokovic. Vorig jaar won hij in Chennai ook van Berdych, en de omstandigheden waren toen ongeveer hetzelfde als nu in Dubai (temperatuur van 25 graden, vochtigheidsgraad van 45%, windsnelheid van 10 km/h). Heb hem daarom ook gekozen.
Reply
#56
Somdev geeft aardig tegenstand!

Trekt er bij *5-6 *0-40 nog even een tiebreak uit!
Reply
#57
En pakt die TB gewoon, keurig!
Reply
#58
Daar hebben we weer een chokende Nederlander...

(25-02-2014, 02:26 PM)Atlanta Wrote: Ik zie Bautista wel winnen van Djokovic. Vorig jaar won hij in Chennai ook van Berdych, en de omstandigheden waren toen ongeveer hetzelfde als nu in Dubai (temperatuur van 25 graden, vochtigheidsgraad van 45%, windsnelheid van 10 km/h). Heb hem daarom ook gekozen.

Haha, dit meen je echt van die condities?

Hij is gewoon keihard favoriet, Bautista pakt misschien 4 games.
Als het nou Djoko's 1e pot zou zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
En dan geeft Potro op..
Reply
#60
Potro geeft op....gunstig voor Berdych !Cool
Reply


Forum Jump: