The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai Acapulco Sao Paolo
#61
Hop! Hup Berdych.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
En voor Sijslijng. En voor de winnaar van Kohl-Seppi.

Wordt nooit meer wat met die Potro, iig nooit een seizoen lang.

(25-02-2014, 03:24 PM)centre court Wrote: Hop! Hup Berdych.

Ik neem aan dat je hem neemt voor een finale, en hem als (dikke) favoriet zag tegen Potro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
(25-02-2014, 03:17 PM)Ad Wim Wrote: Daar hebben we weer een chokende Nederlander...

(25-02-2014, 02:26 PM)Atlanta Wrote: Ik zie Bautista wel winnen van Djokovic. Vorig jaar won hij in Chennai ook van Berdych, en de omstandigheden waren toen ongeveer hetzelfde als nu in Dubai (temperatuur van 25 graden, vochtigheidsgraad van 45%, windsnelheid van 10 km/h). Heb hem daarom ook gekozen.

Haha, dit meen je echt van die condities?

Hij is gewoon keihard favoriet, Bautista pakt misschien 4 games.
Als het nou Djoko's 1e pot zou zijn...

Nee hoor, was een geintje Big Grin Heb Bautista genomen omdat hij gemiddeld rendabel is. Had op het laatst nog zo'n 900 aan budget over. Dan kun je iemand nemen die een kleine kans heeft op 90 punten, maar ook een aardige kans op 0 punten, of gaan voor zekerheid.
Reply
#64
Seppi Kohl dus nu ook voor 180 punten.

(25-02-2014, 03:25 PM)Ad Wim Wrote: En voor Sijslijng. En voor de winnaar van Kohl-Seppi.

Wordt nooit meer wat met die Potro, iig nooit een seizoen lang.

(25-02-2014, 03:24 PM)centre court Wrote: Hop! Hup Berdych.

Ik neem aan dat je hem neemt voor een finale, en hem als (dikke) favoriet zag tegen Potro.

Uiteraard. Maar beter is ie vast weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
2 mps gemist door Igor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Mooie meevaller. Op Flashscore stond eerst dat Dodig de eerste set met 7-5 had gepakt. Blijkt het nu ineens een TB te zijn!
Reply
#67
En hij pakt 'm na een 6-3 achterstand!
Reply
#68
Wat een spanning!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
Die sijsling, 5 mps gemist…
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
6 minibreaks, 3-3 in de TB.
Reply
#71
Houdini act van stakhovsky?

Armoede dat Nederlandse tennis
Reply
#72
Kohlschreiber morgen Seppi pakken en dan opstomen naar de HF
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Die Sijsling, wat een droeftoeter. Trap er toch elke keer weer in met die Hollanders. Vooral nu Potro niet door is, triest.
Reply
#74
(25-02-2014, 03:41 PM)kooltje Wrote: Houdini act van stakhovsky?

Armoede dat Nederlandse tennis

Wat een kans voor hem op 90 punten. Jaziri en Devvarman. Pff.

(25-02-2014, 03:29 PM)Atlanta Wrote: Mooie meevaller. Op Flashscore stond eerst dat Dodig de eerste set met 7-5 had gepakt. Blijkt het nu ineens een TB te zijn!

haha hij heeft Stakhy ook gewoon.

Nu moet die Jaziri met z'n 383 euro geen 90 punten gaan halen nu ik 385 euro over heb. Dan wordt het wel zuur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
(25-02-2014, 03:46 PM)DaanvL Wrote: Die Sijsling, wat een droeftoeter. Trap er toch elke keer weer in met die Hollanders. Vooral nu Potro niet door is, triest.

Makkelijkere loting krijg je niet meer snel...diep triest.
Reply
#76
Echt ongelooflijk. Die raakt dit jaar geen bal meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Sijsling kan alleen wat indoor en een beetje op gras. Voor de rest is het gewoon niet veel, net als die andere drollen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Ward en Dodig pakken beide de 2e set.Eusa_clap
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Gelijk weer massaal de Nederlander afschrijven waar we 2 weken geleden nog zo enthousiast over waren. Dit kan gebeuren en ik zie hem dit jaar die top-30 wel gewoon ingaan.
Reply
#80
(25-02-2014, 03:25 PM)Atlanta Wrote:
(25-02-2014, 03:17 PM)Ad Wim Wrote: Daar hebben we weer een chokende Nederlander...

(25-02-2014, 02:26 PM)Atlanta Wrote: Ik zie Bautista wel winnen van Djokovic. Vorig jaar won hij in Chennai ook van Berdych, en de omstandigheden waren toen ongeveer hetzelfde als nu in Dubai (temperatuur van 25 graden, vochtigheidsgraad van 45%, windsnelheid van 10 km/h). Heb hem daarom ook gekozen.

Haha, dit meen je echt van die condities?

Hij is gewoon keihard favoriet, Bautista pakt misschien 4 games.
Als het nou Djoko's 1e pot zou zijn...

Nee hoor, was een geintje Big Grin Heb Bautista genomen omdat hij gemiddeld rendabel is. Had op het laatst nog zo'n 900 aan budget over. Dan kun je iemand nemen die een kleine kans heeft op 90 punten, maar ook een aardige kans op 0 punten, of gaan voor zekerheid.

Niet teveel op ingaan Wink

Kooltje en consorten spelen al 10 jaar mee, maar hebben nog nooit iets gepresteerd.
Dat verklaart al die jaloerse reacties.

Van bijvoorbeeld tampie hoor je zoiets niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Ward van 5-1 naar 5-5 in de 3e. wat een hoer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Atlanta heeft gaba Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
(25-02-2014, 04:45 PM)mindlight Wrote: Gelijk weer massaal de Nederlander afschrijven waar we 2 weken geleden nog zo enthousiast over waren. Dit kan gebeuren en ik zie hem dit jaar die top-30 wel gewoon ingaan.

Nou ja, dit mag nu wel, toch? Dit is gewoon echt ronduit dramatisch, dat mag gezegd worden. Rotterdam was heel goed, en dat zei ik toen ook. Maar sindsdien is het niks.

(25-02-2014, 03:25 PM)Atlanta Wrote:
(25-02-2014, 03:17 PM)Ad Wim Wrote: Daar hebben we weer een chokende Nederlander...

(25-02-2014, 02:26 PM)Atlanta Wrote: Ik zie Bautista wel winnen van Djokovic. Vorig jaar won hij in Chennai ook van Berdych, en de omstandigheden waren toen ongeveer hetzelfde als nu in Dubai (temperatuur van 25 graden, vochtigheidsgraad van 45%, windsnelheid van 10 km/h). Heb hem daarom ook gekozen.

Haha, dit meen je echt van die condities?

Hij is gewoon keihard favoriet, Bautista pakt misschien 4 games.
Als het nou Djoko's 1e pot zou zijn...

Nee hoor, was een geintje Big Grin Heb Bautista genomen omdat hij gemiddeld rendabel is. Had op het laatst nog zo'n 900 aan budget over. Dan kun je iemand nemen die een kleine kans heeft op 90 punten, maar ook een aardige kans op 0 punten, of gaan voor zekerheid.

Ik snap de keuze voor Bautista beter dan die voor Mayer.
Als ik hoog had gestaan, had ik Bautista ook genomen. Nu laat ik jongens die ik niet meer dan 10% geef in een volgende ronde, ook al zijn ze door, even links liggen om wat in te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Als Delbonis nu eens Almagro zou kunnen pakken de 2e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Zou best kunnen. Almagro is al maanden niet fit.

Djokovic weer lekker bezig. Kwestie van tijd dat ie het toernooi daar wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Keurig Davy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#87
(24-02-2014, 11:22 PM)centre court Wrote: Voor mij was seppi kohli wel echt een 50-50 pot. Ik uiteindelijk voor seppi gegaan, vrijwel ieder ander voor kohli. Krakertje.

Kohl toch wel heel dik favoriet bij de bookies. Dat had ik niet verwacht. Kan ook komen omdat ik Kohl 2 weken achter elkaar vrij makkelijk heb zien verliezen van Evans' en Sijsling. Is Seppi dan zoveel minder?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Pfff... rampweek. GGL ook bijna uitgeschakeld.
Reply
#89
Prima Dutra.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Het houdt maar niet op. Wat een faler tegen een een nog grotere rukker
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: