The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#1
Vraagje
Ik zie bij regels deadline op maandag staan (met afwijkende deadline). Het toernooi begint donderdag 6 maart om 20.00 uur ned tijd. Wanneer is nu de deadline?
Loting zal woensdag zijn.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Deadline zal donderdag 22 uur zijn. Zal inderdaad de regels pagina nog even aanpassen, bedankt voor het melden.
Reply
#3
Top! Overigens gaat van zaterdag op zondag de USA zomertijd in. Dit betekent dat ze dagelijks vanaf 19.00 uur gaan spelen. Toch weer een extra uurtje volgen. De seeds spelen pas vanaf zaterdag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Benieuwd naar de loting! Morgen zal deze plaatsvinden...
Reply
#5
Yep, morgen om middernacht.
Reply
#6
Wow de bakker pakt drie games
Reply
#7
Budget is trouwens wel iets hoger dan verwacht vantevoren. Misschien moeten we voor TMS'en met een 128 draw eens kijken naar het percentage en dat iets verlagen.
Reply
#8
Weer een Gulbis - Dimitrov in aantocht en ook nog Berdych in dat deel.

Budget inderdaad behoorlijk. Toch nog wel wat keuzes om te maken.
Reply
#9
Het is anders nog aardig pittig. Hoe fit zijn Nadal en Waw? Blijft Fed in topvorm? Kan Djoko daar geraken? Berdych/dimitrov/gulbis, koekkoek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
En wat doen alle niet in te schatten Fransozen
Reply
#11
Interessante loting hoor....
Niemand heeft het makkelijk!
Nadal loodzwaar met dolgo en monfils en Murray.
Murray met raonic en janowicz.
Wawrinka en Federer bij elkaar...pittig!!
Berdych lijkt met gasquet het makkelijkste kwart te hebben, maar krijgt wel gulbis of dimitrov.
Djokovic krijgt kanonnen cilic en del potro.
En als del potro niet fit is, heb je Tsonga nog.
Samengevat: heerlijke loting!!!
Reply
#12
Eens, mooi samengevat.
Reply
#13
Mooie loting inderdaad, maar ik vind het toch niet zo heel moeilijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Ik vind het budget prima hoor. Genoeg keuzes te maken.
Reply
#15
Budget is prima! Maar wat een lastige week.
Reply
#16
Toch blijf ik de deadline dramatisch vinden. Zogenaamd democratisch maar wil je weekwinst moet je om 21:50 online kunnen zijn.
Reply
#17
Onzin. Die paar potjes die om 8 uur begin hebben totaal geen invloed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
(06-03-2014, 09:32 AM)kooltje Wrote: Toch blijf ik de deadline dramatisch vinden. Zogenaamd democratisch maar wil je weekwinst moet je om 21:50 online kunnen zijn.

Niks democratisch aan hoor, dat heeft Mac gewoon zo besloten. :p
Reply
#19
(06-03-2014, 09:32 AM)kooltje Wrote: Toch blijf ik de deadline dramatisch vinden. Zogenaamd democratisch maar wil je weekwinst moet je om 21:50 online kunnen zijn.

Benieuwd wat voor team jij in gedachten hebt.. Ben het met CC eens, die potjes gaan nergens over.
Reply
#20
Winnaars hebben pas 25 punten, en zijn nog lang niet rendabel. Alleen winnaar Sock / Smyczek zou ik wel willen hebben maar ik ben vanavond niet online en heb daar geen moeite mee.
Reply
#21
(06-03-2014, 02:51 PM)DaanvL Wrote:
(06-03-2014, 09:32 AM)kooltje Wrote: Toch blijf ik de deadline dramatisch vinden. Zogenaamd democratisch maar wil je weekwinst moet je om 21:50 online kunnen zijn.

Benieuwd wat voor team jij in gedachten hebt.. Ben het met CC eens, die potjes gaan nergens over.

Jullie snappen toch wel wat ik bedoel? We hebben nu bijna twee dagen om de teams in te vullen en dan is de deadline twee uur na de start.

Dat is tegen de insteek van 22:00 in, wat mensen zogenaamd net zoveel kans moet geven.

Verder niet boeiend, zeker vandaag niet.
Reply
#22
Djokovic als troef dus. Mooi.

Isner dimi Nishi raonic en Tsonga mogen er zsm uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Heel veel managers met Djokovic-Federer.
Ik heb begin van de avond de halve finale nog ff terug gekeken van Dubai en wat waren ze beide in vorm.

Dit toernooi heb ik de echte hardhitters uit mijn team gelaten.
Geen plekje voor bijv. Berdych, Cilic, Karlovic, Anderson, Isner, Raonic, Janowicz.
Ik hoorde namelijk dat de baan redelijk traag is.
Kijken of het goed gaat uitpakken...
Vooral met Berdych kan het wel is verkeerd uitpakken, come on Dimitrov!
Reply
#24
Gaat het weer net zo beginnen als anderhalve week geleden? Smyczek met 3 MPs op 5-2*, nu ineens weer 5-4*.

Hij pakt 'm gelukkig toch.
Reply
#25
Hij heeft weer 2 mp's

Sijsling gelijk een break voor!
Reply
#26
Het kleine grut dat dan toch nog is gekozen mag er ook direct wel uit. De polanskys rammetjes en thiems van deze wereld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Nadal vind ik onzeker en heeft alle outsiders in zijn helft, dus daarom Djoko. Die is ook nog eens relatief goedkoop. Daarnaast uiteraard Federer die heeft laten zien weer iedereen aan te kunnen. Dan wat halve jongens in vorm of met goede loting. En als opvulling was het dan Murray of Berdych. Ben voor Murray gegaan, omdat die bovenin zit. Maar echt in vorm is ie niet, dus bljjft een gok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
En Murray is hier heel vaak matig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Djoko, Federer en Berdych waren voor mij redelijk simpele keuzes inderdaad. De rest van het geld vond ik een stuk moeilijker. Raonic/Dimitrov/medium of Wawrinka/kleintje. Kwam er alleen echt niet uit wie ik naast raonic/dimitrov zou moeten nemen en bovendien denk ik dat ik met wawrinka/federer toch wel zeker ben van een halve finalist. Hopen dat Nadal voor die tijd uitgeschakeld wordt.
Reply
#30
Raonic vind ik te onzeker na zo lang geblesseerd te zijn geweest.
En Dimitrov-Gulbis vind ik 50-50, dus dan ga ik voor de veel goedkopere Gulbis.

(07-03-2014, 12:14 AM)centre court Wrote: En Murray is hier heel vaak matig.

Klopt, maar hij heeft wel echt een makkelijke loting tot de QF en ik verwacht dus niet zoveel van Nadal. Dan heb ik liever Murray met kans op de finale dan Berdych die in principe max SF haalt en ook prima van Dimitrov/Gulbis kan verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: