The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Speed server
Grappig om deze weer eens terug te lezen.
Het is nog geen jaar geleden gebeurd, maar voor mijn gevoel is het langer geleden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
dat je daar tijd voor hebt zeg.... op je gemakkie 33 pagina's zitten lezen...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Adder Wrote:Grappig om deze weer eens terug te lezen.
Het is nog geen jaar geleden gebeurd, maar voor mijn gevoel is het langer geleden.

tis zelfs pas een paar weken geleden afgelopen :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Saartje Wrote:dat je daar tijd voor hebt zeg.... op je gemakkie 33 pagina's zitten lezen...

Tussen 1 en 3 zit mijn jongen op school, ik ziek thuis, verveelde me en dan ga je ouwe koeien uit de sloot halen...
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
dan nog....... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
even komen gloryhunten.

zaterdag is er weer een speedserver begonnen. Lang getwijfeld of we mee gingen doen maar uiteindelijk s middags toch maar besloten om de jazz/mac combi weer eens in te gaan zetten. Doordat we later begonnen waren begonnen we dik rond de 3000 en vanmorgen nog ergens rond de 2100e plaats. Vandaag was de newbe bescherming echter afgelopen en als germaan hakten we natuurlijk als een beest rond. Hele lieve buurtjes brachten ons naar de 4e plaats!!

[Image: 4eoo3.jpg]
Reply
lekker hoor.. kom ik aan met m'n 16 legio's die zo traag zijn als dikke stront Wink
Reply
Heb nu 19 phalanxjes of zo... Maar populatie schiet nog niet op...

ook pas zondagmiddag begonnen :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Stelletje verslaafden! Hup terug naar het afkickcentrum.
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Stelletje verslaafden! Hup terug naar het afkickcentrum.

Komt natuurlijk door dat artikel in de metro vandaag... jongens van de pers komen er wat laat achter dat dit bestaat Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
wie van de spelenden hier is in de mogelijkheid mij overdag een klein beetje te sitten? Savonds, wanneer nodig, kan ik dat dan wel weer terug doen...

Zo zou ik wat sneller kunnen groeien dan nu het geval is...

BVD.

Jansoe
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
volgens mij spelen er nu 5 (bolledjambi, libosan, floppie, jij en ik). misschien maar een cirkeltje maken, zodat iedereen voorzien is?
Reply
En Mazz speelt ook :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
En zo zit ook Fabian weer aan de Travian... dual met Hoef die nu op vakantie is, op de speed... :lol:
Reply
Fabian Wrote:En zo zit ook Fabian weer aan de Travian... dual met Hoef die nu op vakantie is, op de speed... :lol:

Ik kon het ook niet laten, ik ben van de week weer begonnen op een laag pitje op speedserver 3 Nederlands. Ik ben Roger Kaputnik op 73 | -213 . Dit keer Romeinen maar eens geprobeerd. Bolledjambi, floppie en Mazz heb ik inmiddels gelokaliseerd. Waar zit de rest? Ik neem aan een eind bij mij vandaan. Misschien dat er later eventueel als ik besluit echt door te gaan en groot ben geworden een samenwerking mogelijk is.

Kan ik van een Germaan wat scouts kopen?
Reply
'Wij' heten gewoon Hoef, zijn aardig groot ook al....
Reply
Niet te geloven, krijg ik vannacht van Mazz 10 scouts toegestuurd, staan ze er net 10 seconden, komt er een of ander nitwit er met een handjevol legio's en praeto's 9 om zeep helpen. Ik heb hem een nota gestuurd, eens kijken hoe hij daar op reageert.
May The Schwartz Be With You
Reply
Lekker !
Hoef bedankt, komt er vandaag een oorlog, zit ik meteen weer de hele zondag achter Travian.... :razz:
Reply
Berend Botje Wrote:Niet te geloven, krijg ik vannacht van Mazz 10 scouts toegestuurd, staan ze er net 10 seconden, komt er een of ander nitwit er met een handjevol legio's en praeto's 9 om zeep helpen. Ik heb hem een nota gestuurd, eens kijken hoe hij daar op reageert.

Dat was weer lachen vanmiddag, die jongen bleek een echte beginner want hij nam mijn 'nota' :
-----------------------------
NOTA 22-7-2007
Voor: xxxx
Wegens: Toegebrachte schade d.d. 22.07.07 01:18

2 legionnairs
9 scouts

Totaal
1680 hout
1100 klei
810 ijzer
530 graan

A.U.B. Betalen binnen 2 dagen.

R. Kaputnik
----------------------------------------

nog serieus ook. Eerst vroeg hij wat er ging gebeuren als hij niet betaalde en later vroeg hij of hij ook alles in graan mocht betalen. Ik heb hem maar uitgelegd dat het een geintje was en dat hij niet hoefde te betalen. Minder leuk was dat hij blijkbaar een groot vriendje ingelicht had die meteen maar een aanval op mij uit komt voeren, 7 en een half uur lopen. Die heb ik toen meteen een briefje gestuurd met de vraag of hij wel helemmaal lekker was. Dit was dus nog voor ik bericht van mijn 'slachtoffer' kreeg, anders had ik dat waarschijnlijk niet gedaan. Met dat vriendje ben ik nu 'in gesprek'. Rond 11 uur vanavond komt een blik imps, neem ik aan, op bezoek. Ze zullen weer met lege handjes vertrekken.
Reply
Het eindspel is begonnen, met schatkamers en natars. Het is mij alleen niet duidelijk wat de voorwaarden zijn voor een schatkamer.
May The Schwartz Be With You
Reply
Was met de T2 versies altijd hoofdgebouw lvl 20 en paleis lvl 20...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
nu is het echter alleen HG lvl10
Reply
Maar ik kan in mijn hoofddorp geen schatkamer maken, in de ander dorpen wel, ik heb er al 3. Of ik er wat aan heb is een ander verhaal.
May The Schwartz Be With You
Reply
je hebt er waarschijnlijk op level10 pas wat aan, dan kun je er artifacten in bewaren
Reply
Ik heb 3 schatkamers level 10.
May The Schwartz Be With You
Reply
[Image: sweeptb7.jpg]
vannacht stukgelopen op een wereldwonder Icon_cry
Reply
ben benieuwd of er op s4 echt legers zijn die dit leger benaderen, er wordt iig gezegd van wel
Reply
Er wordt gezegd van wel ja... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mooi aanval mac,

ik hoop nog eens wat leuke legers langs te zien schuiven op s4.
Maar dat kan best nog wel eens een kerstoffensief gaan worden :roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
[Image: schadenb2.jpg]

tot nu toe het grootste leger op de speed...meer dan 550k :o pretty sick!
Reply


Forum Jump: