The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Speed server
hmm ... leider....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
yup helaas moet ik zo weg maar lof gaat proberen mn paladijnen tussen de volgende 2 aanvallen te laten komen. Bovendien ben ik nu weer paleis aan t opbouwen (altijd handig als je kan switchen tussen paleis en residentie)
Reply
Is dit de versie voor werklozen? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
yup alleen moet ik helaas zometeen werken Sad als ze t nou morgen hadden gedaan was er niks overgebleven van hun leiders.
Reply
Ik ben inmiddels terug van werk en hou het in de gaten. Begrijp alleen niet waarom je nog geen speren hebt staan Wink Daar komt dus ook direct verandering in! Barakken speren en stal paladijnen poepen, ideaal.
Reply
omdat ze nooit met paardjes komen en speren zijn vrij slecht tegen infanterie. Maar goed er staat inmiddels een paleis dus ze kunnen niks meer
Reply
Quote:Ja, mijn scouts zagen die paleis van je, netjes gespeeld, heb ondertussen een ander dorpje ingenomen. Sad maar had toch liever die van jou gehad natuurlijk. Je hoeft nu dus geen aanvallen meer te verwachten.

Mvg,
AkaMaru
____________
maccie schreef:

wat is dat nou? maar 1 bezoekje van je leider?

dat was t dus...iig een opwindend dagje gehad. thx lof voor het sitten!
Reply
tadaaa 7e op de verdedigersranglijst.

7. maccie 634 2 678
Reply
al gezien wie er 14de staat ?? :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Mijn 18 imps gesloopt :letitallout:

Straks maar even 200 preato's in dat dorp knallen en die gast eens opwachten ... mijn eerste target is gevonden .. idioot Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Adder Wrote:Zo, Saartje en ik hebben handen ineen gesloten en we doen samen het Adder account(dat gaat wel goed, wij zijn beide 36, dus niet nadenken en gaan).
iig een leuk succesje vandaag:

Aanvaller Adder van het dorp Adder`s dorp

troepen 0 0 37 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 8 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 470 979 0 0


Verdediger le_curry van het dorp le_curry`s dorp

troepen 2 0 11 2 0 0 0 0 0 2
slachtoffers 2 0 11 2 0 0 0 0 0 2

Na deze idd nog 1 kolo van .BAD. gemold....
een scoutactie vandaag op weer een .BAD. kleuter:

Quote:Topic: Saddertje scoutte leedsthebest`s dorp
Verstuurd: bij 30.05.06 om 13:01:32


Aanvaller Adder van het dorp Saddertje

troepen 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
grondstoffen 8751 10572 8636 5498


Verdediger leedsthebest van het dorp leedsthebest`s dorp

troepen 0 35 30 0 0 0 0 0 0 2

Ik heb de 200 bijlen van Depor even "geleend"... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Ik zie het Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hoppa!

Quote:Topic: .1 jouw.dorp.kapot.n viel leedsthebest`s dorp aan
Verstuurd: bij 30.05.06 om 13:24:57

Aanvaller 136C83+Msg van het dorp .1 jouw.dorp.kapot.nAtt
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 0 0 200 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 44 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 2062 2528 2032 1176
Totaal: 7798

Verdediger leedsthebestMsg van het dorp leedsthebest`s dorpAtt
[Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
troepen 0 35 30 0 0 0 0 0 0 2
slachtoffers 0 27 23 0 0 0 0 0 0 2
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
en hop !! Hakkuh
Quote:Aanvaller 136C83+ van het dorp .1 jouw.dorp.kapot.n
[Image: 13.gif] Bijlvechter 200 -44 156

Opbrengst: [Image: 1.gif] 2,062 [Image: 2.gif] 2,528 [Image: 3.gif] 2,032 [Image: 4.gif] 1,176

Kosten: [Image: 1.gif] 5,720 [Image: 2.gif] 5,280 [Image: 3.gif] 7,480 [Image: 4.gif] 3,080 (Totaal: 21,560)

Netto opbrengst: [Image: 1.gif] -3,658 [Image: 2.gif] -2,752 [Image: 3.gif] -5,448 [Image: 4.gif] -1,904 (Totaal: -13,762)

Efficiency: -176%

Verdediger leedsthebest van het dorp leedsthebest`s dorp
[Image: 2.gif] Praetoriaan 35 -27 8
[Image: 3.gif] Imperiaan 30 -23 7
[Image: 10.gif] Kolonist 2 -2 0

Kosten: [Image: 1.gif] 17,750 [Image: 2.gif] 17,790 [Image: 3.gif] 23,550 [Image: 4.gif] 14,730 (Totaal: 73,820)

Voordeel: [Image: 1.gif] 23,470 [Image: 2.gif] 23,070 [Image: 3.gif] 31,030 [Image: 4.gif] 17,810 (Totaal: 95,380)

Ik hou het wel even in de gaten vwb een eventuele vergeleding... kan zo 100 praeto's sturen...

:lol:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
en meteen nog een keer gaan... die gozer zat best wel loaded.... :lol:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Ja ff zorgen dat hij die 3e kolo niet kan maken dmv grondstoffen gebrek :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#-o ik zag trouwens dat ik overval had gedaan in plaats van aanval.... geluk bij een ongeluk...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saar, je vergeet te vertellen dat we al 2 dagen onder vuur liggen door BAD. Het zal alleen maar erger worden :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Saar, je vergeet te vertellen dat we al 2 dagen onder vuur liggen door BAD. Het zal alleen maar erger worden :wink:

kniesoor......Wat een futeliteit.... dat je daar nu over moet beginnen is zooooooo kinderachtig... :8:

:lol:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:
Adder Wrote:Saar, je vergeet te vertellen dat we al 2 dagen onder vuur liggen door BAD. Het zal alleen maar erger worden :wink:

kniesoor......Wat een futeliteit.... dat je daar nu over moet beginnen is zooooooo kinderachtig... :8:

:lol:

:lol: :lol: Niet lang meer dus Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Moet ik in de ally waar ik momenteel inzit een coalitie met jullie voorstellen, zal ook ff kijken of er wat BAD in mij buurt zitten, morgen komt mijn 2e dorp op gang.
Reply
ik ga eens kijken hoe hecht die titans gehecht zijn aan hun titans2, zit er een bij me in de buurt met een zo goed als onbeschermde kolo
Hakkuh dus
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
Quote:Adder 30.05.06
RE: geen onderwerp 17:45:29

Dit is een automatisch antwoord op IGM's zonder onderwerp... Deze verdwijnen regelrecht in de prullenbak...
____________
BigMjr schreef:

Je vind die aanvallen leuk hé
op onze alliantie lid.
Maar nog 1 en ik ben genood zaakt op 150 clubswingers, 100 bijlvechters en 200 paladijnen in te zetten
Quote: Adder 30.05.06
RE: geen onderwerp 17:45:41

Dit is een automatisch antwoord op IGM's zonder onderwerp... Deze verdwijnen regelrecht in de prullenbak...
____________
Walla Walla schreef:

weet je zeker dat je een lid van MAGNOX blijft aanvallen.
en hop Hakkuh
Quote:Saddertje Overval tegen tollywood

Eenheden 0 0 19 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst in 0:04:11 u. om 17:52:37
:lol:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
prachtig dat ie al verteld met wat ie komt aanvallen Tongue kun jij 200 praeto's neerzetten Tongue
Reply
Quote:Hoi,

Wat een moeite om een inactief lid te verdedigen... maar raiden hoort bij dit spel...... en dat gaat het makkelijkst bij spelers die niet actief zijn !

De koffie staat voor je klaar, mijn mannen hebben een warme maaltijd gekregen dus zijn klaar voor vijandig bezoek...

Succes !
____________
BigMjr schreef:

Je vind die aanvallen leuk hé
op onze alliantie lid.
Maar nog 1 en ik ben genood zaakt op 150 clubswingers, 100 bijlvechters en 200 paladijnen in te zetten

die heb ik (nog) niet... zit op 130.... iemand wat over?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
hier is helaas bijna alles stuk gegaan vanmorgen...als je t kan rekken tot morgenavond kan ik wel wat missen
Reply
dat moet je even aan hem vragen.... :lol:

Quote:Hoi,

Oorlog om een niet actief lid? Je kan hem beter een kick naar het hiernamaals geven...

Maar goed, dom of niet dom..... je kan dit verder met onze diplomaat opnemen...

Groet,

Adder
____________
BigMjr schreef:

jij bent echt dom
als je oorlog met MAGNOX wil vind ik het prima maar het is voor jouw best wil hoor.
____________
Adder schreef:

Hoi,

Wat een moeite om een inactief lid te verdedigen... maar raiden hoort bij dit spel...... en dat gaat het makkelijkst bij spelers die niet actief zijn !

De koffie staat voor je klaar, mijn mannen hebben een warme maaltijd gekregen dus zijn klaar voor vijandig bezoek...

Succes !
____________
BigMjr schreef:

Je vind die aanvallen leuk hé
op onze alliantie lid.
Maar nog 1 en ik ben genood zaakt op 150 clubswingers, 100 bijlvechters en 200 paladijnen in te zetten
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Quote:Maccie schreef:

Hoi BigMjr

Ik hoorde dat je van plan bent adder aan te vallen. Zou je hier misschien tot morgen mee willen wachten? dan heb ik weer een leuke verdedigingsmacht zodat ik adder kan ondersteunen.

bij voorbaat dank, mac
Reply
Ha en we hebben dat bericht gehad en wat we gaan terug sturen weten we nog niet. Maar ik heb al terug gestuurd naar saart en adder dat ze gerust verder mogen gaan met raiden. Inactief is inactief. En dat is zonde van de grondstoffen.
Reply
Quote:MigMjr,

allereerst bedankt voor het bijvoegen van de volledige igm wisseling tussen jou en adder (met een d en niet met een b).
Als ik eerlijk ben kan ik niets ontdekken aan deze igm wisseling wat aan onze kant een oorlog met magnox uitlokt. Blijkbaar hebben jullie een inactief lid die gefarmd wordt door een actief lid van ons. Blijkbaar heeft deze ook zelf nog niet gereageerd richting zijn aanvaller en voelde jij je geroepen dit te doen, wat jouw goed recht is. Dat je dan in je eerste igm meteen gaat dreigen vind ik een agressievere toon dan dat adder doet. Deze geeft je de mogelijkheid je gang te gaan en de geposte legers naar hem toe te sturen. Blijkbaar zie jij hier een mogelijke oorlogsverklaring in, wij van DHB zien dat niet en voelen ons dus niet geroepen adder terug te roepen. Je zou beter eerst eens met de leiding van je eigen alliantie kunnen gaan praten over de activiteit van sommige spelers.

Met vriendelijke groet
Tiny Bob
Diplomaat DHB

zo heb de beste man maar even wat terug gestuurd en ook maar even hun diplo lastig gevallen
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply


Forum Jump: